Hogyan árazz, ha jól akarod csinálni?

Kiírod a termékedre, hogy 20% vagy X ezer Forint kedvezmény és nem érted, miért nem elég vonzó az ajánlatod? A vevőid alkudoznak, az árat kérdezgetik és bármilyen olcsón adod, úgy sem jó nekik? Tudod, hogy emelned kéne az áraidat, mert alig élsz meg abból, amit értékesítesz, mégsem mered, mert úgy érzed, akkor senki nem fog…

Tovább →

55 látogatószerző ötlet

Hogyan legyen ismertebb a honlapod? Hogyan találjanak rá minél többen? Ebben az élő adásban 55 linképítési és látogatószerző ötletet mutattam be, helyeket, ahol regisztrálhatsz, módszereket, amikkel több embert érhetsz el.

Tovább →

Egyszerű animált képek készítése

Használhatod őket a Facebookon, feldobhatod velük a blogbejegyzéseidet. Most megmutatom, hogyan készítsd el őket.

Tovább →

A sikeres email marketing titkai

Marketingezel a közösségi médiában, blogolsz és keresed a lehetőséget arra, hogyan marketingezz hatékonyabban? Rengeteget hirdetsz mégsem jutsz egyről a kettőre? Az ajánlatod bonyolult, komplex, nem csap le rá azonnal a közönség? Neked hírlevélre van szükséged! – Milyen email marketing szolgáltatások, szoftverek vannak és hogyan válassz? – Mi legyen a “csalid”, amire szívesen iratkoznak fel az…

Tovább →

Így fogd meg a figyelmet a Facebookon!

Hiába írsz, senki se kattint? Hiába hirdetsz, nincs eredmény? Hiába élőzől, nem nézik? Hogyan fogd meg az olvasók figyelmét a Facebookon, ahol hirdetések, posztok, videók tömkelege pályázik ugyanerre? Néhány új figyelemmágnes technikát osztottam meg ebben az adásban.

Tovább →

Most indítasz vállalkozást? 12 ingyenes megoldás, amivel népszerűsítheted

Elindult az első honlapod, megnyílt a webáruházad, de honnan lesznek rajta vásárlók? Számtalan lehetőség létezik a hirdetésen kívül, amik nem csak új látogatókat hozhatnak, de a vállalkozásod ismertségét, márkáját is építik.

Tovább →

Most vágsz bele az email marketingbe? Így állj neki!

Miért érdemes email marketingezned? Sokan nem tudják, miért kéne belevágniuk, amikor a közösségi médiában sokkal egyszerűbbnek tűnik eladni. Mások azt gondolják, már úgyse olvas senki hírleveleket. Milyen eredményeket várhatsz az email marketingtől és miért érdemes belevágnod, ha eddig nem tetted?

Tovább →

Nézelődőkből vásárlók: Hogyan?

Miért van az, hogy a látogatóidnak csupán 1%-a vásárol? Rossz a terméked? Magasak az áraid? Vagy valami más? Ebben az élő adásban megnéztük, mit keres pontosan a vásárló a honlapodon, mi az, ami elijeszti, hogyan vezesd a figyelmét és mik azok az elemek, amiken javítva sokszorosára növelheted a vásárlások arányát.

Tovább →

Nem fogják ellopni? Hogyan védd meg az ötleteidet és a szellemi jogaidat?

Nem fogják ellopni a vállalkozási ötletemet? Mit tegyek, ha lemásolják a blogbejegyzésemet, kölcsönveszik a fotóimat? Mi van, ha a Facebook posztjaimat vagy az általam készített képeket nyúlják le? És én mit tehetek bloggerként, vállalkozóként, hogy ne sértsem meg mások szellemi jogait? Ebben a bejegyzésben ezekre a kérdésekre kapsz válaszokat.

Tovább →

Ági, milyen a jó vállalkozási ötlet? (ÖNTERJÚ)

Honnan lehet tudni, hogy jó az ötletem? Mit tegyek, ha szerintem jó az ötlet, de elakadtam? A vállalkozási ötletekkel kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekre adok most választ.

Tovább →