8 ok, ami miatt igazából vásárolnak

Miért is vásárol igazából a vevő? Miért dönt egyik vagy a másik ajánlat mellett? Miért bizonytalanodik el és mi lendíti ilyenkor tovább? Izgalmas kérdések, amikre ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban adtam meg a választ.

Tovább →

Miért nem téged választ az ügyfél?

Miért másnál vásárol? Miért nem veszi észre a te ajánlatodat? Miért van az, hogy megnéz több ajánlatot és végül nem a tiédet választja? Ennek van oka és lehet rajta változtatni. Hogyan? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Hol a rejtett pénz a vállalkozásodban? Gyere és keressük meg!

Egy csomó pénzt hagysz nap, mint nap az asztalon a vállalkozásodban. Rejtett bevételi források, amikre nem gondolsz. Apróságok, amiken, ha változtatnál, többet költene nálad a vevő. Néhány dolog, amin ha változtatsz, könnyebben és olcsóbban jönnek majd a vevők. Ilyen rejtett bevételi források után nyomoztunk ebben az élő adásban.

Tovább →

Zseniális kifogáskezelés

Mit válaszolj a vevőid kifogásaira? És hogyan kezeld a kifogásokat már akkor, amikor még ki sem mondta őket? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan adj választ a kifogásokra a hirdetéseidben, tartalmaidban, értékesítési oldaladon – hogy a vevőid minden kétségükre és félelmükre választ kapjanak és végül téged válasszanak.

Tovább →

Béna értékesítési szövegből jó: Hogyan?

Amikor szeretnéd eladni a termékedet, írnod kéne róla, de semmi nem jut az eszedbe. Ott izzadsz egy Facebook esemény szövegén, a termékleírás felett a shopodban vagy egy értékesítési oldal megírásakor és bármit is írsz, valahogy nem jó a szöveg. Vagy megírod lelkesen és alig reagál rá valaki. Mitől lesz jó egy értékesítési szöveg? Mitől lesz…

Tovább →

Így adj el beszélgetve! Chat, Messenger használata az értékesítésben

Az ügyfél kíváncsi. Kérdései vannak? Bizonytalan benne, hogy a te terméked, a te szolgáltatásod a legjobb-e a számára. Ha nem kap választ a kérdéseire, elmegy, továbbkattint és máshol vásárol. Hogyan lehet ezt megfordítani? Az online marketing eszközei ma már lehetővé teszik, hogy a vevő azonnal, online kérdezhessen, amikor ellátogat az oldaladra. Chat-ablak, Messenger, a kérdésekre…

Tovább →

Ügyféltípusok: Melyiket hogyan győzd meg?

Ebben az élő adásban 4 ügyféltipizálási módszert mutattam meg, ami segít hatékonyabban kommunikálni az ügyfeleiddel és könnyebben meggyőzni őket.

Tovább →

Hogyan írj olyan blogbejegyzést a termékedről, amit el is olvasnak?

8 ötlet érdekes értékesítési blogbejegyzésekhez

Tovább →

Mit mond valójában a vásárló, amikor azt mondja “nem”?

Tapasztalatlan kezdőként mindenki azt hiszi, a termékével van a gond, de leginkább annak az árával. Azért nem kéri a vevő a terméket, mert drága. Sokszor el sem jut az oldalon az árig. A „nem” valami egészen mást jelent:

Tovább →

[VIDEÓ] 3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia

3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia: – Az első építi a szakértői imidzsedet és közben még vevőket is hoz (nem a blogbejegyzés az) – A második segít összeszedni a célcsoportodat még akkor is, ha éppen másfelé figyelnek. – A harmadik akkor is megfogja a vásárlók figyelmét, ha a konkurensed ajánlata sokkal olcsóbb

Tovább →

Page 1 of 2