Béna értékesítési szövegből jó: Hogyan?

Amikor szeretnéd eladni a termékedet, írnod kéne róla, de semmi nem jut az eszedbe. Ott izzadsz egy Facebook esemény szövegén, a termékleírás felett a shopodban vagy egy értékesítési oldal megírásakor és bármit is írsz, valahogy nem jó a szöveg. Vagy megírod lelkesen és alig reagál rá valaki. Mitől lesz jó egy értékesítési szöveg? Mitől lesz…

Tovább →

Így adj el beszélgetve! Chat, Messenger használata az értékesítésben

Az ügyfél kíváncsi. Kérdései vannak? Bizonytalan benne, hogy a te terméked, a te szolgáltatásod a legjobb-e a számára. Ha nem kap választ a kérdéseire, elmegy, továbbkattint és máshol vásárol. Hogyan lehet ezt megfordítani? Az online marketing eszközei ma már lehetővé teszik, hogy a vevő azonnal, online kérdezhessen, amikor ellátogat az oldaladra. Chat-ablak, Messenger, a kérdésekre…

Tovább →

Ügyféltípusok: Melyiket hogyan győzd meg?

Ebben az élő adásban 4 ügyféltipizálási módszert mutattam meg, ami segít hatékonyabban kommunikálni az ügyfeleiddel és könnyebben meggyőzni őket.

Tovább →

Hogyan írj olyan blogbejegyzést a termékedről, amit el is olvasnak?

8 ötlet érdekes értékesítési blogbejegyzésekhez

Tovább →

Mit mond valójában a vásárló, amikor azt mondja “nem”?

Tapasztalatlan kezdőként mindenki azt hiszi, a termékével van a gond, de leginkább annak az árával. Azért nem kéri a vevő a terméket, mert drága. Sokszor el sem jut az oldalon az árig. A “nem” valami egészen mást jelent:

Tovább →

[VIDEÓ] 3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia

3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia: – Az első építi a szakértői imidzsedet és közben még vevőket is hoz (nem a blogbejegyzés az) – A második segít összeszedni a célcsoportodat még akkor is, ha éppen másfelé figyelnek. – A harmadik akkor is megfogja a vásárlók figyelmét, ha a konkurensed ajánlata sokkal olcsóbb

Tovább →

[VIDEÓ] Valami újat akarsz eladni a piacnak? Így fogj neki:

Vadonatúj szolgáltatást találtál ki? Egy terméket, ami eddig nem létezett a piacon? Így fogj neki:

Tovább →

Nehezen emészthető a terméked? Így tanítsd meg rá a piacot!

Marketing megoldás, ha a terméked bonyolultabb, mint egy rágógumi.

Tovább →

Miért pont Tőled vásárolnék?

Miért választanálak éppen téged és a termékedet, amikor rajtad kívül még sok értékesítő kínálja pont ugyanezt a cuccot? Rákereshetek a neten és láthatom az olcsóbb termékeket, a szédületes ajánlatokat, én mégis téged választalak, mert… 1. …kötődöm hozzád Nem is tudom, hogyan keveredtem a honlapodra… Talán a Google-ben keresgéltem, nem is tudom már, milyen oldalakon jártam,…

Tovább →

Az eladás ötösfogata

A sikeres termék szekerét 5 paripa húzza. 5 gyönyörű táltos, amelyből ha egyetlen egy is hiányzik, a terméked bizony nem talál (majd) gazdára.

Tovább →

Page 1 of 2