
Béna értékesítési szövegből jó: Hogyan?
Amikor szeretnéd eladni a termékedet, írnod kéne róla, de semmi nem jut az eszedbe. Ott izzadsz egy Facebook esemény szövegén, a termékleírás felett a shopodban vagy egy értékesítési oldal megírásakor és bármit is írsz, valahogy nem jó a szöveg. Vagy megírod lelkesen és alig reagál rá valaki. Mitől lesz jó egy értékesítési szöveg? Mitől lesz…

Így adj el beszélgetve! Chat, Messenger használata az értékesítésben
Az ügyfél kíváncsi. Kérdései vannak? Bizonytalan benne, hogy a te terméked, a te szolgáltatásod a legjobb-e a számára. Ha nem kap választ a kérdéseire, elmegy, továbbkattint és máshol vásárol. Hogyan lehet ezt megfordítani? Az online marketing eszközei ma már lehetővé teszik, hogy a vevő azonnal, online kérdezhessen, amikor ellátogat az oldaladra. Chat-ablak, Messenger, a kérdésekre…

Ügyféltípusok: Melyiket hogyan győzd meg?
Ebben az élő adásban 4 ügyféltipizálási módszert mutattam meg, ami segít hatékonyabban kommunikálni az ügyfeleiddel és könnyebben meggyőzni őket.

Hogyan írj olyan blogbejegyzést a termékedről, amit el is olvasnak?
8 ötlet érdekes értékesítési blogbejegyzésekhez

Mit mond valójában a vásárló, amikor azt mondja “nem”?
Tapasztalatlan kezdőként mindenki azt hiszi, a termékével van a gond, de leginkább annak az árával. Azért nem kéri a vevő a terméket, mert drága. Sokszor el sem jut az oldalon az árig. A “nem” valami egészen mást jelent:

[VIDEÓ] 3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia
3 azonnal bevethető ingyenes vevőszerző stratégia: – Az első építi a szakértői imidzsedet és közben még vevőket is hoz (nem a blogbejegyzés az) – A második segít összeszedni a célcsoportodat még akkor is, ha éppen másfelé figyelnek. – A harmadik akkor is megfogja a vásárlók figyelmét, ha a konkurensed ajánlata sokkal olcsóbb

[VIDEÓ] Valami újat akarsz eladni a piacnak? Így fogj neki:
Vadonatúj szolgáltatást találtál ki? Egy terméket, ami eddig nem létezett a piacon? Így fogj neki:

Nehezen emészthető a terméked? Így tanítsd meg rá a piacot!
Marketing megoldás, ha a terméked bonyolultabb, mint egy rágógumi.

Miért pont Tőled vásárolnék?
Miért választanálak éppen téged és a termékedet, amikor rajtad kívül még sok értékesítő kínálja pont ugyanezt a cuccot? Rákereshetek a neten és láthatom az olcsóbb termékeket, a szédületes ajánlatokat, én mégis téged választalak, mert… 1. …kötődöm hozzád Nem is tudom, hogyan keveredtem a honlapodra… Talán a Google-ben keresgéltem, nem is tudom már, milyen oldalakon jártam,…

Az eladás ötösfogata
A sikeres termék szekerét 5 paripa húzza. 5 gyönyörű táltos, amelyből ha egyetlen egy is hiányzik, a terméked bizony nem talál (majd) gazdára.