![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2024/07/684DE029-F0EE-4356-A242-7E7B2CD60785-182x125.png)
Hogyan árazz okosan árérzékeny piacon?
Árat emelnél, de nem tudod, hogyan fogj bele? Kell egyáltalán árat emelned? – Hogyan beszélj az áraidról, hogy ne kéztördelés legyen belőle, hanem megértsék a vevők milyen értéket kapnak cserébe? – Mit tegyél, hogy a vevőid elfogadják a magasabb áraidat? – Mit tegyél, ha egyre árérzékenyebb a piacod és úgy érzed, nincs fizetőképes kereslet? –…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2024/05/279CD24C-2A80-4640-BF51-3C5195312464-182x125.png)
20 ötlet, amivel ismertebbé teheted a termékedet
Szeretnéd, ha minél többen ismernék a termékedet/szolgáltatásodat? (rossz kérdés: naná, hogy szeretnéd 🙂) Most indultál és szeretnéd, ha sokkal több vásárlód lenne? (naná, hogy szeretnéd 🙂) Már mindenfélét kipróbáltál, de folyton kifogysz a reklámozási ötletekből? (mindenkivel megesik) Ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞 20 ötletet mutattam a terméked ismertebbé tételére.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/11/6F34191A-C7C7-4B52-8691-D0C0A1326117-182x125.png)
8 ok, ami miatt igazából vásárolnak
Miért is vásárol igazából a vevő? Miért dönt egyik vagy a másik ajánlat mellett? Miért bizonytalanodik el és mi lendíti ilyenkor tovább? Izgalmas kérdések, amikre ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban adtam meg a választ.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/09/IMG_F0CD8D15A1B8-1-182x125.jpeg)
Miért nem téged választ az ügyfél?
Miért másnál vásárol? Miért nem veszi észre a te ajánlatodat? Miért van az, hogy megnéz több ajánlatot és végül nem a tiédet választja? Ennek van oka és lehet rajta változtatni. Hogyan? Erről volt szó ebben az élő adásban.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2021/11/rejtettpenzacegedben-182x125.jpg)
Hol a rejtett pénz a vállalkozásodban? Gyere és keressük meg!
Egy csomó pénzt hagysz nap, mint nap az asztalon a vállalkozásodban. Rejtett bevételi források, amikre nem gondolsz. Apróságok, amiken, ha változtatnál, többet költene nálad a vevő. Néhány dolog, amin ha változtatsz, könnyebben és olcsóbban jönnek majd a vevők. Ilyen rejtett bevételi források után nyomoztunk ebben az élő adásban.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2021/05/PNG-kep-3349003A1FF2-1-182x125.jpg)
Zseniális kifogáskezelés
Mit válaszolj a vevőid kifogásaira? És hogyan kezeld a kifogásokat már akkor, amikor még ki sem mondta őket? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan adj választ a kifogásokra a hirdetéseidben, tartalmaidban, értékesítési oldaladon – hogy a vevőid minden kétségükre és félelmükre választ kapjanak és végül téged válasszanak.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2018/07/JPEG-kép-88C81C0E105D-2-182x125.jpeg)
Béna értékesítési szövegből jó: Hogyan?
Amikor szeretnéd eladni a termékedet, írnod kéne róla, de semmi nem jut az eszedbe. Ott izzadsz egy Facebook esemény szövegén, a termékleírás felett a shopodban vagy egy értékesítési oldal megírásakor és bármit is írsz, valahogy nem jó a szöveg. Vagy megírod lelkesen és alig reagál rá valaki. Mitől lesz jó egy értékesítési szöveg? Mitől lesz…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2018/06/JPEG-kép-95EC41299CE9-1-182x125.jpeg)
Így adj el beszélgetve! Chat, Messenger használata az értékesítésben
Az ügyfél kíváncsi. Kérdései vannak? Bizonytalan benne, hogy a te terméked, a te szolgáltatásod a legjobb-e a számára. Ha nem kap választ a kérdéseire, elmegy, továbbkattint és máshol vásárol. Hogyan lehet ezt megfordítani? Az online marketing eszközei ma már lehetővé teszik, hogy a vevő azonnal, online kérdezhessen, amikor ellátogat az oldaladra. Chat-ablak, Messenger, a kérdésekre…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2018/04/JPEG-kép-98FA611F22FD-1-182x125.jpeg)
Ügyféltípusok: Melyiket hogyan győzd meg?
Ebben az élő adásban 4 ügyféltipizálási módszert mutattam meg, ami segít hatékonyabban kommunikálni az ügyfeleiddel és könnyebben meggyőzni őket.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/10/JPEG-image-A8407189D1D2-1-182x125.jpeg)
Hogyan írj olyan blogbejegyzést a termékedről, amit el is olvasnak?
8 ötlet érdekes értékesítési blogbejegyzésekhez