Zseniális kifogáskezelés

Mit válaszolj a vevőid kifogásaira? És hogyan kezeld a kifogásokat már akkor, amikor még ki sem mondta őket? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan adj választ a kifogásokra a hirdetéseidben, tartalmaidban, értékesítési oldaladon – hogy a vevőid minden kétségükre és félelmükre választ kapjanak és végül téged válasszanak.

Tovább →

Kételkedőből vásárló: Hogyan?

Sokan csak nézelődnek az oldaladon, de nem vásárolnak? Kérdezősködnek, aztán mégsem lesz belőlük vevő? Gyanakodva nézik a hirdetésedet, a weboldaladat és nem hisznek neked? Miért? Hogyan mutasd meg, hogy hiteles és korrekt a vállalkozásod? Hogyan építs bizalmat a hirdetéseiddel, reklámjaiddal, a közösségi média kommunikációddal és a honlapoddal? Erre adtam választ ebben a Gazdagmami Show élő…

Tovább →

Mire reagál a piacod? Így tudd meg:

Mit posztolj a Facebookon? Mit érdemes hirdetned? Milyen akcióra reagálnak vevőid? Honnan legyenek új követőid? Ezekre a kérdésekre csak úgy tudhatod meg a választ, ha megtudod KIK is igazán a vevőid! – Milyen szinten vannak? – Mit tudnak most? – Mire van szükségük? – Milyen üzenetekre reagálnak? Ha ezt nem veszed figyelembe vaktában fogsz lövöldözni…

Tovább →

Így írd meg a tökéletes hirdetésszöveget!

Mindig elakadsz, amikor hirdetést kéne írnod? Egy csomó időd elmegy a fogalmazgatással és aztán nem tudod, mi hiányzik, min kéne javítani? Elbizonytalanodsz, nem túl nyomulós-e a szöveged, nem túl hosszú-e, nem kéne-e még valamit beleírnod? A GazdagmamiShow hétfői adása ezúttal egy kis miniworkshop volt, ahol végigmentünk egy szövegsablonon, amit a segítségemmel átírhatsz a saját vállalkozásod,…

Tovább →

Meggyőző hirdetés szöveg ötletek

Hatásosabb hirdetéseket szeretnél írni? Olyanokat, amik megfogják a figyelmet, magával ragadják az olvasót és meggyőzik róla, hogy a te termékedre/szolgáltatásodra van szüksége? Ebben az élő adásban sok-sok ötletet kapsz arra, hogyan írd meg a hirdetéseidet és miként turbózhatod fel a jelenlegi hirdetésszövegeidet!

Tovább →

Hogyan írd meg a tökéletes értékesítési oldalt?

Most készíted az első értékesítési oldaladat és nem tudod, hogyan vágj bele? Vagy már készítettél többet is, de szeretnéd, ha hatékonyabban adna el? Ebben az élő adásban végignézzük az értékesítési oldal elemeit és elmondom mire figyelj oda: – Milyen landing page típusok vannak, mikor melyiket válaszd? – Milyen szöveget írj? Hogyan fogd meg a vevő…

Tovább →

A terméked/szolgáltatásod értékes: Hogyan mutasd meg a vásárlónak, mennyire?

Nem átlagos a terméked? Különleges a szolgáltatásod? Jó lenne, ha megfizethető lenne, ugyanakkor meg is kéne élned valamiből? Hogyan írj róla úgy, hogy ne csak az árát, de az értékét is lássa a vevő?

Tovább →

Hogyan legyen igazán meggyőző a marketinged?

Igyekszel elmondani, mitől jó a terméked, mitől hatékony a szolgáltatásod, de a többség egyáltalán nem reagál rá? Sokat tanultál már marketing szövegírásról, mégsem tudsz megfelelő hatást elérni? Vajon mitől lesz meggyőző az egyik szöveg és mitől hatástalan a másik? Milyen szavakat használj, milyen elemektől lesz meggyőzőbb a szöveged? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az…

Tovább →

Hogyan írj röviden és mégis hatásosan a termékedről?

Hosszasan győzködöd a vásárlót a terméked vagy a szolgáltatásod előnyeiről, de amikor rövid és velős szöveget kéne írnod, akkor elakad a szavad? Kínlódsz a hirdetések megírásával, mert nem tudsz elég tömören fogalmazni? A webáruházad “rövid termékleírás” részébe csak néhány unalmas termékjellemzőt tudsz írni, mert nem jut más eszedbe? Ebben az élő adásban ezekre a kérdésekre…

Tovább →

Így írj érdekesen a terméked előnyeiről!

A terméked szuper, a szolgáltatásodba mindent beleteszel, amikor azonban előnyeiről kell mesélned, akkor viszont csak az jut eszedbe, hogy minőségi, megbízható és sokoldalú? Nyugi, a közhelykór orvosolható 😉 Ebben az élő adásban arra hozok neked rengeteg ötletet, hogyan szemléltesd a terméked és a szolgáltatásod előnyeit hatásosan és érdekesen. Ha arra vágysz, hogy kilógj a sok…

Tovább →

Page 1 of 3