20 ötlet, amivel ismertebbé teheted a termékedet
Szeretnéd, ha minél többen ismernék a termékedet/szolgáltatásodat? (rossz kérdés: naná, hogy szeretnéd 🙂) Most indultál és szeretnéd, ha sokkal több vásárlód lenne? (naná, hogy szeretnéd 🙂) Már mindenfélét kipróbáltál, de folyton kifogysz a reklámozási ötletekből? (mindenkivel megesik) Ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞 20 ötletet mutattam a terméked ismertebbé tételére.
10 ötlet, hogyan adj el videóval
Azt látod, hogy mindenki videózik, de nem mersz belefogni? Videózol, de nem tudod hogyan lesz belőle vevő? Ebben az élő adásban 10 ötletet mutattam, hogyan adhatod el a termékedet vagy szerezhetsz ügyfeleket videóval.
A videó, ami elad: Hogyan írd meg?
A csapból is az folyik, hogy videózz, de talán még félsz tőle. Vagy már csinálod, de nem tudod, hogyan használd vevőszerzésre. Semmi vész, ebben az élő adásban helyretettem ezt a dolgot! 🙂 Megnéztük: – Rövid videóval, hosszúval vagy élő adással érdemes eladni? – Milyen videót csinálj, ha annyira nem szeretnél „szerepelni” a videóban? – És:…
6 ötlet hogyan kampányolj árakció nélkül
Jó lenne egy vonzó ajánlat? Olyan, amire harapnak a vevőid? Olyan, amire sokan kattintanak? Olyan, amit sokan visznek? De közben meg nem akarsz mindig árakciózni? Hogyan csináld? Ebben az élő adásban 6 olyan ötletet mutattam, amivel mindig érdekesek, aktuálisak lehetnek a kampányaid árengedmény nélkül is.
7 bevételtöbbszöröző marketing eszköz vállalkozóknak
Milyen marketing eszközökkel tehetnél szert nagyobb bevételre? Több hirdetés? Új marketing felületek? Webináriumokat tarts? Vagy valami más? Ebben az élő adásban 7 bevételtöbbszöröző marketing eszközt mutattam be, amik között akkor is találsz majd megfelelőt, ha még csak most indult a vállalkozásod és akkor is, ha már feketeöves marketinges vagy.
Nagy terveid, nagy céljaid vannak 2024-re? Hogyan érd el őket?
Egyszerűen: legyen terved! De hogyan is készíts olyan tervet, ami – segít előrébb jutni a vállalkozásodban, – összeegyeztethető azzal, amit most csinálsz, nem vállalod vele túl magad, – milyen évtervezési módszereket használj vállalkozóként, ha még kezdő vagy és milyet akkor, ha már régóta vállalkozol? – mit és hogyan tervezz meg, ha több vevőt szeretnél elérni…
Ügyféltípusok: melyiket hogyan győzd meg?
Nem minden vevőd ugyanolyan. Máshol tartanak. Mások a motivációik. Másként látják a termékedet. Más szempontok fontosak a számukra. De mik azok? Hogyan ismerheted meg őket jobban? És hogyan győzd meg a különféle vásárlói csoportokat? Erről volt szó ebben a 🌞Gazdagmami Show 🌞 élő adásban!
Mi az, amivel kísérletezgető kezdőből gyorsan a piacod legjobbjává válhatsz?
Rögtön lelövöm a poént. A kulcs a piackutatásban rejlik. De hogyan is csináld?
Mekkora a piacod valójában?
Vajon mekkora lehet a teljes piacod? Honnan lehet ezt megtudni? Mekkora a potenciál benne? Növekszik vagy csökken? És, hogyan érheted el minél hatékonyabban azokat, akik rajta vannak? Hogyan érhetsz el több vevőt? Hogyan növelheted a piac méretét? – erről volt szó ezen a héten a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!
Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?
A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?