Vállalkozás változó körülmények között

Az elmúlt egy hét sok vállalkozó számára hozott gyökeres változást és sokan estek kétségbe: mi jön most? Mi lesz még? Mit tegyek? Sokan érzik veszélyben a megélhetésüket, az eddigi életüket. Múlt héten rengeteg kérdés érkezett tőletek: – Mi lesz, ha az emberek nem fognak tőlem vásárolni? – Mi lesz, ha eltűnik a fizetőképes kereslet? –…

Tovább →

Hogyan készítsd el az ellenállhatatlan ajánlatot?

Új kampányt szeretnél indítani, de nem tudod, hogyan fogj bele? Több vevőt szeretnél, de ehhez kéne egy sokkal izgalmasabb ajánlat? Ebben az adásban megmutatom mi az a 3 dolog, ami – vonzóvá teszi az ajánlatodat a vevők előtt, – felkelti a figyelmüket, – és eléri, hogy mihamarabb vásároljanak is tőled. Ilyen ajánlatot szeretnél? Tudd meg…

Tovább →

Vevőszerzés a nulláról: Hogyan?

Ha még nincsenek vevőid, vagy ha hol vannak, hol nincsenek és nem tudod, hogyan szerezhetnél folyamatosan ügyfeleket, ez a videó neked szól.

Tovább →

Az elveszett konverzió nyomában

avagy: hova tűnnek el a vevők az oldaladról ahelyett, hogy vásárolnának? 🤨 Miért van az, hogy a Facebook követőid 91%-a soha nem fog vásárolni tőled? 🤩 Melyik marketing eszköz hozza a legjobb arányban a vásárlókat? 💰 És hogyan konvertálnak a hirdetések, mennyi vevő lesz belőlük? Mi a legjobb módja annak, hogy megtartsd azokat, akiket már…

Tovább →

Vevőszerzés a Google-ből: Hogyan?

Miért érdemes a Google felületein is marketingezned? Hova érdemes beregisztrálnod mindenképpen, akkor is, ha nincs sok időd erre? Melyik az a 25+ Google eszközt, ami segíthet a vállalkozásod marketingjében, a piackutatásban, hirdetésben, vevőszerzésben vagy a feladatok szervezésében? Ezt mondtam el ebben a GazdagmamiShow adásban.

Tovább →

Tartalommarketing VS: Vevőszerzés: Hogyan jusson mindegyikre idő?

Facebook, Instagram, blog, videó: Rengeteg tartalmat kellene készíteni? De hogyan jusson rá idő? És mi legyen a vevőszerzéssel közben? 📺 Erre adtam megoldásokat az eheti GazdagmamiShow-ban!

Tovább →

Hogyan legyen ellenállhatatlan az ajánlatod?

Hogyan legyen ellenállhatatlan az ajánlatod?

Akciót indítasz, de alig reagálnak rá? Kiteszed a terméked hirdetését és senki sem vásárol? Jók az áraid, mégis mindenki csak alkudozik veled? A honlapodon, a hirdetéseidben szeretnéd megmutatni, miért jó az ajánlatod, de mindig elakadsz? Ebben az élő adásban azt mutattam be, hogyan állítsd össze ellenállhatatlan ajánlatodat.

Tovább →

Zseniális kifogáskezelés

Mit válaszolj a vevőid kifogásaira? És hogyan kezeld a kifogásokat már akkor, amikor még ki sem mondta őket? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan adj választ a kifogásokra a hirdetéseidben, tartalmaidban, értékesítési oldaladon – hogy a vevőid minden kétségükre és félelmükre választ kapjanak és végül téged válasszanak.

Tovább →

Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?

Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.

Tovább →

40 eszköz, amivel vevőket szerezhetsz 2021-ben

Milyen felületeken, milyen eszközökkel szerezhetsz vevőket 2021-ben? Ebben az élő adásban megmutattam azt a 40 eszközt, amit jövőre érdemes lesz használnod. Mutatok új megoldásokat és régi, de még mindig jól működőeket egyaránt.

Tovább →

Page 1 of 4