Tartalommarketing VS: Vevőszerzés: Hogyan jusson mindegyikre idő?

Facebook, Instagram, blog, videó: Rengeteg tartalmat kellene készíteni? De hogyan jusson rá idő? És mi legyen a vevőszerzéssel közben? 📺 Erre adtam megoldásokat az eheti GazdagmamiShow-ban!

Tovább →

Hogyan legyen ellenállhatatlan az ajánlatod?

Hogyan legyen ellenállhatatlan az ajánlatod?

Akciót indítasz, de alig reagálnak rá? Kiteszed a terméked hirdetését és senki sem vásárol? Jók az áraid, mégis mindenki csak alkudozik veled? A honlapodon, a hirdetéseidben szeretnéd megmutatni, miért jó az ajánlatod, de mindig elakadsz? Ebben az élő adásban azt mutattam be, hogyan állítsd össze ellenállhatatlan ajánlatodat.

Tovább →

Zseniális kifogáskezelés

Mit válaszolj a vevőid kifogásaira? És hogyan kezeld a kifogásokat már akkor, amikor még ki sem mondta őket? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan adj választ a kifogásokra a hirdetéseidben, tartalmaidban, értékesítési oldaladon – hogy a vevőid minden kétségükre és félelmükre választ kapjanak és végül téged válasszanak.

Tovább →

Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?

Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.

Tovább →

40 eszköz, amivel vevőket szerezhetsz 2021-ben

Milyen felületeken, milyen eszközökkel szerezhetsz vevőket 2021-ben? Ebben az élő adásban megmutattam azt a 40 eszközt, amit jövőre érdemes lesz használnod. Mutatok új megoldásokat és régi, de még mindig jól működőeket egyaránt.

Tovább →

Youtube marketing: Hogyan és miért fogj bele?

Kinek és hogyan érdemes marketingeznie a vállalkozását a Youtube-on? Miért érdemes egyáltalán még ezzel is foglalkozni? Hogyan támogathatja a vállalkozásodat a Youtube megjelenés? Élő? Rövid videók? Vlogolás? Milyen megjelenési lehetőségeid lehetnek? Milyen tartalmat készíts Youtube-ra? Hogyan támogasd a kampányaidat, értékesítésedet Youtube videókkal? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Így szerezz vevőt gyorsan!

Vajon kiből lesz a leghamarabb vevő? Hogyan találd meg azokat, akiknek pont most van szükségük arra, amit kínálsz? Milyen módszerekkel, akciókkal, kampányokkal üzenetekkel érheted el a vevőket gyorsan? Ezekre a kérdésekre kapsz választ ebben az élő adásban.

Tovább →

Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?

Sokan kérdezik tőlem, hogy “Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” “Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…

Tovább →

Mit reklámozz árakció helyett?

Az elmúlt hetekben sok vállalkozó kezdett el aktívan kampányolni. Rengeteg kezdeményezés jelent meg ingyen (edzések, nyelvoktatás, táncórák stb.) és sokan árakciókkal próbálják felhívni a vállalkozásukra a figyelmet. Azonban az árakció bár rövid távon hozhat vevőket, hosszú távon nem segít a vállalkozásodon. Hogyan szerezz vevőket árakció helyett? Íme itt van néhány lehetőség:

Tovább →

Hogyan szerezz vevőket most? Konkrét ötletek példával

Megváltozott a piac, megváltoztak a körülmények, de egy nem változott: egy kis cégnek elsősorban új vevőkre van szüksége ahhoz, hogy túléljen. Erre hozok most neked 10 konkrét kampány ötletet a hétfő reggeli Gazdagmami Show élő adásban. – Nem gáz most vevőt szerezni? – Említhetem a vírust a kampányban? – De mit adjak el, amikor az…

Tovább →

Page 1 of 3