Az örökzöld vevőszerző tartalmak titka

Csak gyártod-gyártod a tartalmakat és vagy hoznak vevőt vagy nem, Mindig valami újjal kell kijönnöd, ha új vevőket szeretnél, Csak a közösségi médiából vagy hirdetésekből szerzel vevőket, a bevételednek legalább 80%-a attól függ, mit sikerült itt elérned. Mit lehet tenni, hogy ez megváltozzon?

Tovább →

5 mód, ahogyan eladhat a blogbejegyzésed

Egy blogbejegyzés sok mindenre jó. Növeli a szakértői státuszt, új látogatókat és érdeklődőket szerez, közösséget épít. De vajon el is adhat? Igen! Hogyan írj olyan blogbejegyzést, ami nem csak lelkes olvasókat, hanem vásárlókat is szerez? Erre mutattam be ötleteket ebben az élő adásban.

Tovább →

Ezeket kattintották a legtöbben

Kiválogattam nektek az elmúlt 5 év legtöbb kattintást hozó hírlevél tárgysorait, blogbejegyzés címeit és hirdetés szövegeit és bemutattam őket ebben az élő adásban.

Tovább →

Miről írj az év végén?

Sokan szabadságra mennek az év végi ünnepek alatt és nem frissítik a blogjaikat, az olvasók azonban ilyenkor sem szűnnek meg olvasni. Sőt: még többen is vannak, mint a nyüzsgő karácsonyi hétköznapokban. Jó időszak ez arra, hogy új olvasókat találj, új érdekődőket szerezz és ezzel előkészítsd a januári vevőszerző kampányaidat. Miről írj ilyenkor? Néhány ötlet következik:

Tovább →

33 közösségépítő poszt

Egy Facebook oldal vagy csoport közössége párbeszédekből épül fel. Néha te írsz valamit vagy videót készítesz és erre jönnek reakciók, máskor viszont az a jó, ha hagyod a közösséget beszélni, azaz lehetőséget adsz arra, hogy hozzászóljanak.

Tovább →

Tartalommarketing kevesebb idő alatt

Rendszeresen blogolni, a közösségi média csatornákon is jelenlenni és közben egyszerre még a vállalkozásoddal is foglalkozni szinte megoldhatatlan feladatnak tűnik. Így válhat lehetségessé a lehetetlen:

Tovább →

Hogyan írj olyan blogbejegyzést a termékedről, amit el is olvasnak?

8 ötlet érdekes értékesítési blogbejegyzésekhez

Tovább →

Ne csak blogolgass! Így csináld rendszerben és profin:

Talán már régóta blogolsz, van Facebook oldalad, hírleveled és néha kifogysz az ötletekből… Vagy talán még csak most vágsz bele és nem tudod, hogyan fogj neki… Ezen a Vállalkozónői Kerekasztal előadáson újra gatyába ráztuk és rendszerbe szerveztük a tartalommarketingedet.

Tovább →

Pinterest marketing: Hogyan fogj bele?

Az egyik legjobb ötletmegosztó platform egyre növekvő célközönséggel: mire használhatod a marketingedben?

Tovább →

Hogyan döntsd el, melyik közösségi média felületen jelenj meg?

Ha még kezdő vállalkozó vagy és most tanulod a marketinget, időnként úgy érezheted azt sem tudod, hol áll a fejed. Új marketingeszközök, Messenger bot, blog, Youtube videók, Facebook LIVE, Youtube LIVE, Twitter, Instagram, hírlevél, csoportok, podcastek, SEO, Adwords, Facebook hirdetés. Melyik legyen a fókuszban? Melyikkel kezdd el? Melyikbe fogj bele?

Tovább →

Page 1 of 5