
Hogyan legyen hiteles a honlapod?
Mitől lesz hiteles egy honlap? Mitől fognak megbízni benned? Mi az, ami elijeszti a látogatókat és mi az, ami megfogja őket? Erről volt szó ebben az élő adásban.

[ÉLŐ] Énmárka a gyakorlatban
Tudod, hogy énmárkát kéne építened, bele is fogtál, de a gyakorlatban mindig elakadsz. Nem érzed elég határozottnak, egységesnek a dolgot, kicsit káoszos minden. Mit lehet tenni? Ebben az élő adásban 15 olyan gyakorlati eszközt osztottam meg, amivel egyértelműen kommunikálhatod az énmárkádat.

Mit tegyél a kötözködő hozzászólókkal?
Az emberben felmegy a pumpa, felhúzza magát azon, hogy hiába strapálja magát valaki csak úgy jön és „beszól”. Néhány hozzászóló csak elírta a szöveget vagy nem tudja jól kifejezni magát (mobilról ír, rohan, kimarad egy-egy szó) vagy csak a pillanatnyi lelkiállapota alapján reagál valamire, neked viszont elrontja a napod. Mit lehet tenni a problémás hozzászólásokkal?

[ÉLŐ] Hogyan törj be a piacra?
Most indítod a vállalkozásodat és szeretnéd, ha nem csak egy kis szerény próbálkozás lenne, amivel elérsz néhány embert, hanem az az igazán nagy és sok embert elérő cég, amire mindig is vágytál?

Sikeres cégek növekedési technikái – és amire használhatod őket
Kreatív ötletek, amiket a marketingedbe illesztve ismertebbé teheted a vállalkozásodat.

Tudj meg többet az oldaladról, kutasd a piacodat ezzel az alkalmazással!
Ma egy klassz online szolgáltatást szeretnék nektek megmutatni, amivel többet tudhattok meg az oldalatok kulcsszavairól, javíthatjátok azokat a hibákat, amik miatt a keresőben nem teljesít elég jól az oldalatok, de használhatjátok arra is, hogy jobban megismerjétek a vásárlóitokat vagy akár többet tudjatok meg a versenytársaitokról.

Honnan tudd meg mit szeretnének a vevők, mire lenne igény?
ÍGY térképezheted fel a piaci igényeket induló vállalkozóként:

[ÉLŐ] Sok az egyforma vállalkozás a piacon? Hogyan legyél más?
A piacodon mindenki hasonló termékeket árul, mint te. Egymást másolják a cégek, ezért vevő legyen a talpán, aki képes különbséget tenni köztük. Mindenki hasonló tartalmakat ír, ugyanazzal tölti meg a Facebook oldalát, hasonló a honlapja. A vevők csak az ár alapján tudnak megkülönböztetni titeket egymástól. Mit tudsz tenni? Hogyan tudsz más lenni? Hogyan tudsz kilógni…

Hogyan építs stabil céget?
Amitől a legtöbben félnek: ha megváltozik a piac és emiatt csődbe megy a cég – Meg lehet ezt előzni?

Vállalkozásindítás a nulláról: Kezdeti finanszírozási nehézségek áthidalása – kis kreativitással
Kicsiből indulsz? Így oldd meg a kezdeti pénzügyi kihívásokat: