Így fogd meg a figyelmet a Facebookon!
Hiába írsz, senki se kattint? Hiába hirdetsz, nincs eredmény? Hiába élőzől, nem nézik? Hogyan fogd meg az olvasók figyelmét a Facebookon, ahol hirdetések, posztok, videók tömkelege pályázik ugyanerre? Néhány új figyelemmágnes technikát osztottam meg ebben az adásban.
Most indítasz vállalkozást? 12 ingyenes megoldás, amivel népszerűsítheted
Elindult az első honlapod, megnyílt a webáruházad, de honnan lesznek rajta vásárlók? Számtalan lehetőség létezik a hirdetésen kívül, amik nem csak új látogatókat hozhatnak, de a vállalkozásod ismertségét, márkáját is építik.
Most vágsz bele az email marketingbe? Így állj neki!
Miért érdemes email marketingezned? Sokan nem tudják, miért kéne belevágniuk, amikor a közösségi médiában sokkal egyszerűbbnek tűnik eladni. Mások azt gondolják, már úgyse olvas senki hírleveleket. Milyen eredményeket várhatsz az email marketingtől és miért érdemes belevágnod, ha eddig nem tetted?
Nézelődőkből vásárlók: Hogyan?
Miért van az, hogy a látogatóidnak csupán 1%-a vásárol? Rossz a terméked? Magasak az áraid? Vagy valami más? Ebben az élő adásban megnéztük, mit keres pontosan a vásárló a honlapodon, mi az, ami elijeszti, hogyan vezesd a figyelmét és mik azok az elemek, amiken javítva sokszorosára növelheted a vásárlások arányát.
Nem fogják ellopni? Hogyan védd meg az ötleteidet és a szellemi jogaidat?
Nem fogják ellopni a vállalkozási ötletemet? Mit tegyek, ha lemásolják a blogbejegyzésemet, kölcsönveszik a fotóimat? Mi van, ha a Facebook posztjaimat vagy az általam készített képeket nyúlják le? És én mit tehetek bloggerként, vállalkozóként, hogy ne sértsem meg mások szellemi jogait? Ebben a bejegyzésben ezekre a kérdésekre kapsz válaszokat.
Ági, milyen a jó vállalkozási ötlet? (ÖNTERJÚ)
Honnan lehet tudni, hogy jó az ötletem? Mit tegyek, ha szerintem jó az ötlet, de elakadtam? A vállalkozási ötletekkel kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekre adok most választ.
Instagram: Hogyan kezdd el használni?
Évek óta dinamikusan növekvő közösség, remek márkaépítő felület, mégis csak kevesen használják: az Instagram. Hogyan kezdj el felépíteni egy közösséget a nulláról az Instagramon? Mit posztolj? Hogyan építs márkát akkor is, ha a te tevékenységed nem olyan látványos? Milyen stratégiával szerezhetsz vevőket? Kinek érdemes az Instagramon hirdetni és miben más ez, mint a Facebook hirdetés?…
Így add hozzá a szolgáltatásaidat az oldaladhoz a Facebookon!
Tudtad, hogy a szolgáltatásaidat külön fül alatt is meg tudod jeleníteni a Facebook oldaladon? Most megmutatom, hogyan tudod beállítani ezt a funkciót:
Hogyan legyen hiteles a honlapod?
Mitől lesz hiteles egy honlap? Mitől fognak megbízni benned? Mi az, ami elijeszti a látogatókat és mi az, ami megfogja őket? Erről volt szó ebben az élő adásban.
[ÉLŐ] Énmárka a gyakorlatban
Tudod, hogy énmárkát kéne építened, bele is fogtál, de a gyakorlatban mindig elakadsz. Nem érzed elég határozottnak, egységesnek a dolgot, kicsit káoszos minden. Mit lehet tenni? Ebben az élő adásban 15 olyan gyakorlati eszközt osztottam meg, amivel egyértelműen kommunikálhatod az énmárkádat.






