Így add hozzá a szolgáltatásaidat az oldaladhoz a Facebookon!

Tudtad, hogy a szolgáltatásaidat külön fül alatt is meg tudod jeleníteni a Facebook oldaladon? Most megmutatom, hogyan tudod beállítani ezt a funkciót:

Tovább →

Hogyan legyen hiteles a honlapod?

Mitől lesz hiteles egy honlap? Mitől fognak megbízni benned? Mi az, ami elijeszti a látogatókat és mi az, ami megfogja őket? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

[ÉLŐ] Énmárka a gyakorlatban

Tudod, hogy énmárkát kéne építened, bele is fogtál, de a gyakorlatban mindig elakadsz. Nem érzed elég határozottnak, egységesnek a dolgot, kicsit káoszos minden. Mit lehet tenni? Ebben az élő adásban 15 olyan gyakorlati eszközt osztottam meg, amivel egyértelműen kommunikálhatod az énmárkádat.

Tovább →

Mit tegyél a kötözködő hozzászólókkal?

Az emberben felmegy a pumpa, felhúzza magát azon, hogy hiába strapálja magát valaki csak úgy jön és „beszól”. Néhány hozzászóló csak elírta a szöveget vagy nem tudja jól kifejezni magát (mobilról ír, rohan, kimarad egy-egy szó) vagy csak a pillanatnyi lelkiállapota alapján reagál valamire, neked viszont elrontja a napod. Mit lehet tenni a problémás hozzászólásokkal?

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan törj be a piacra?

Most indítod a vállalkozásodat és szeretnéd, ha nem csak egy kis szerény próbálkozás lenne, amivel elérsz néhány embert, hanem az az igazán nagy és sok embert elérő cég, amire mindig is vágytál?

Tovább →

Sikeres cégek növekedési technikái – és amire használhatod őket

Kreatív ötletek, amiket a marketingedbe illesztve ismertebbé teheted a vállalkozásodat.

Tovább →

látogatószerzés így tudd meg hogyan szerezhetnél több látogatót a keresőből

Tudj meg többet az oldaladról, kutasd a piacodat ezzel az alkalmazással!

Ma egy klassz online szolgáltatást szeretnék nektek megmutatni, amivel többet tudhattok meg az oldalatok kulcsszavairól, javíthatjátok azokat a hibákat, amik miatt a keresőben nem teljesít elég jól az oldalatok, de használhatjátok arra is, hogy jobban megismerjétek a vásárlóitokat vagy akár többet tudjatok meg a versenytársaitokról.

Tovább →

Honnan tudd meg mit szeretnének a vevők, mire lenne igény?

ÍGY térképezheted fel a piaci igényeket induló vállalkozóként:

Tovább →

[ÉLŐ] Sok az egyforma vállalkozás a piacon? Hogyan legyél más?

A piacodon mindenki hasonló termékeket árul, mint te. Egymást másolják a cégek, ezért vevő legyen a talpán, aki képes különbséget tenni köztük. Mindenki hasonló tartalmakat ír, ugyanazzal tölti meg a Facebook oldalát, hasonló a honlapja. A vevők csak az ár alapján tudnak megkülönböztetni titeket egymástól. Mit tudsz tenni? Hogyan tudsz más lenni? Hogyan tudsz kilógni…

Tovább →

Hogyan építs stabil céget?

Amitől a legtöbben félnek: ha megváltozik a piac és emiatt csődbe megy a cég – Meg lehet ezt előzni?

Tovább →