![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/07/19510343_10156379710498306_3140935174673462501_n-182x125.jpg)
Instagram: Hogyan kezdd el használni?
Évek óta dinamikusan növekvő közösség, remek márkaépítő felület, mégis csak kevesen használják: az Instagram. Hogyan kezdj el felépíteni egy közösséget a nulláról az Instagramon? Mit posztolj? Hogyan építs márkát akkor is, ha a te tevékenységed nem olyan látványos? Milyen stratégiával szerezhetsz vevőket? Kinek érdemes az Instagramon hirdetni és miben más ez, mint a Facebook hirdetés?…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/06/szolgaltatasok-facebook-182x125.jpg)
Így add hozzá a szolgáltatásaidat az oldaladhoz a Facebookon!
Tudtad, hogy a szolgáltatásaidat külön fül alatt is meg tudod jeleníteni a Facebook oldaladon? Most megmutatom, hogyan tudod beállítani ezt a funkciót:
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/05/gazdagmamiShow-1-182x125.jpg)
Hogyan legyen hiteles a honlapod?
Mitől lesz hiteles egy honlap? Mitől fognak megbízni benned? Mi az, ami elijeszti a látogatókat és mi az, ami megfogja őket? Erről volt szó ebben az élő adásban.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/05/18358601_10156188410803306_3410437523651314071_o-182x125.jpg)
[ÉLŐ] Énmárka a gyakorlatban
Tudod, hogy énmárkát kéne építened, bele is fogtál, de a gyakorlatban mindig elakadsz. Nem érzed elég határozottnak, egységesnek a dolgot, kicsit káoszos minden. Mit lehet tenni? Ebben az élő adásban 15 olyan gyakorlati eszközt osztottam meg, amivel egyértelműen kommunikálhatod az énmárkádat.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/05/mittegyel-182x125.jpg)
Mit tegyél a kötözködő hozzászólókkal?
Az emberben felmegy a pumpa, felhúzza magát azon, hogy hiába strapálja magát valaki csak úgy jön és „beszól”. Néhány hozzászóló csak elírta a szöveget vagy nem tudja jól kifejezni magát (mobilról ír, rohan, kimarad egy-egy szó) vagy csak a pillanatnyi lelkiállapota alapján reagál valamire, neked viszont elrontja a napod. Mit lehet tenni a problémás hozzászólásokkal?
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/05/18237758_10156166790603306_8287870374006033231_o-182x125.jpg)
[ÉLŐ] Hogyan törj be a piacra?
Most indítod a vállalkozásodat és szeretnéd, ha nem csak egy kis szerény próbálkozás lenne, amivel elérsz néhány embert, hanem az az igazán nagy és sok embert elérő cég, amire mindig is vágytál?
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/04/vallalkozni-jo-182x125.jpg)
Sikeres cégek növekedési technikái – és amire használhatod őket
Kreatív ötletek, amiket a marketingedbe illesztve ismertebbé teheted a vállalkozásodat.
![látogatószerzés így tudd meg hogyan szerezhetnél több látogatót a keresőből](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/04/latogatoszerzes-182x125.jpg)
Tudj meg többet az oldaladról, kutasd a piacodat ezzel az alkalmazással!
Ma egy klassz online szolgáltatást szeretnék nektek megmutatni, amivel többet tudhattok meg az oldalatok kulcsszavairól, javíthatjátok azokat a hibákat, amik miatt a keresőben nem teljesít elég jól az oldalatok, de használhatjátok arra is, hogy jobban megismerjétek a vásárlóitokat vagy akár többet tudjatok meg a versenytársaitokról.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/04/Untitled-1-182x125.jpg)
Honnan tudd meg mit szeretnének a vevők, mire lenne igény?
ÍGY térképezheted fel a piaci igényeket induló vállalkozóként:
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/04/birkak-182x125.jpg)
[ÉLŐ] Sok az egyforma vállalkozás a piacon? Hogyan legyél más?
A piacodon mindenki hasonló termékeket árul, mint te. Egymást másolják a cégek, ezért vevő legyen a talpán, aki képes különbséget tenni köztük. Mindenki hasonló tartalmakat ír, ugyanazzal tölti meg a Facebook oldalát, hasonló a honlapja. A vevők csak az ár alapján tudnak megkülönböztetni titeket egymástól. Mit tudsz tenni? Hogyan tudsz más lenni? Hogyan tudsz kilógni…