![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2024/07/78AE4757-18E4-48AF-9733-B481C051A986-182x125.png)
Piacismeret, konkurenciakutatás: Hogyan csináld?
Hogyan ismerd meg jobban a vevőidet? Hogyan ismerd meg jobban a piaci lehetőségeket és veszélyeket? Hogyan ismerd meg jobban a konkurenciádat? Erre mutattam ötleteket, módszereket ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindító 🌞 élő adásban.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/09/IMG_B89715EAD106-1-182x125.jpeg)
Mi az, amivel kísérletezgető kezdőből gyorsan a piacod legjobbjává válhatsz?
Rögtön lelövöm a poént. A kulcs a piackutatásban rejlik. De hogyan is csináld?
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/07/IMG_F8E0DCE9776A-1-182x125.jpeg)
Mekkora a piacod valójában?
Vajon mekkora lehet a teljes piacod? Honnan lehet ezt megtudni? Mekkora a potenciál benne? Növekszik vagy csökken? És, hogyan érheted el minél hatékonyabban azokat, akik rajta vannak? Hogyan érhetsz el több vevőt? Hogyan növelheted a piac méretét? – erről volt szó ezen a héten a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2021/08/teleapiacod-182x125.jpg)
Teli a piacod? Mit lehet tenni? Áremelés: Hogyan csináld okosan?
🤨 Ha már tele a piacod versenytársakkal: Mit lehet tenned? Hogyan tudsz kitűnni? 😱 SOS! A Facebook direkt kitol veled? Mit lehet tenni, hol kell jelezni, ha gondod adódik? 💰 Árat emelnél, de nem mersz? Ezt tudod tenni Ezekről a témákról beszéltem a GazdagmamiShow élő adásban!
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2019/04/PNG-kép-1A00642FCA86-1-182x125.png)
Így tudj meg többet a piacodról!
– Mitől lesz piac a piac? – Mégis: mekkora a piac mérete? Honnan lehet ezt megtudni? – A piac anatómiája: Hol vannak a fizetőképes vevők? Honnan tudhatod meg, hogy vannak-e? – Hogyan ismerd meg jobban a konkurenseidet? – Mitől épül a piac? – Hogyan építheted te is a sajátodat? – Milyen adatokat érdemes begyűjtened a…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2018/09/JPEG-kép-FC573211F173-1-182x125.jpeg)
6 ötlet hogyan teheti sikeresebbé és ismertebbé a vállalkozásodat a rendszeres kiállítás (az eladáson túl)
A legtöbben azért mennek el egy-egy vásárba, hogy eladják a termékeiket. Ha sikerül sokat eladni elégedettek, ha nem sikerül, elégedetlenek. De egy kiállításon nem csak az eladás az egyetlen, amit elérhetsz. Mi lehet még? Erre mutatok most 6 ötletet:
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/11/23794749_10156843346883306_6047919793853049181_n-182x125.jpg)
Mit lehet még kihozni az ötletedből?
A te vállalkozásod vajon mekkorára nőhet? Milyen lehetőségek vannak benne? Hova tudna terjeszkedni? Hogyan tudna sokkal több embernek segíteni? Erről beszéltem ebben az élő adásban.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/05/18237758_10156166790603306_8287870374006033231_o-182x125.jpg)
[ÉLŐ] Hogyan törj be a piacra?
Most indítod a vállalkozásodat és szeretnéd, ha nem csak egy kis szerény próbálkozás lenne, amivel elérsz néhány embert, hanem az az igazán nagy és sok embert elérő cég, amire mindig is vágytál?
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/04/Untitled-1-182x125.jpg)
Honnan tudd meg mit szeretnének a vevők, mire lenne igény?
ÍGY térképezheted fel a piaci igényeket induló vállalkozóként:
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2017/02/mi-van-a-vasarlod-agyaban-182x125.jpg)
Mi van a vásárlód agyában? 10 módszer, amivel megtudhatod:
A piacon nem az nyer, aki a legnagyobb árengedményt adja, sem az, aki a legtöbbet költi marketingre, hanem az, aki a legjobban ismeri a vevőit. Hogyan tudhatnál meg róluk többet? Íme néhány módszer: