
Teli a piacod? Mit lehet tenni? Áremelés: Hogyan csináld okosan?
🤨 Ha már tele a piacod versenytársakkal: Mit lehet tenned? Hogyan tudsz kitűnni? 😱 SOS! A Facebook direkt kitol veled? Mit lehet tenni, hol kell jelezni, ha gondod adódik? 💰 Árat emelnél, de nem mersz? Ezt tudod tenni Ezekről a témákról beszéltem a GazdagmamiShow élő adásban!

Így tudj meg többet a piacodról!
– Mitől lesz piac a piac? – Mégis: mekkora a piac mérete? Honnan lehet ezt megtudni? – A piac anatómiája: Hol vannak a fizetőképes vevők? Honnan tudhatod meg, hogy vannak-e? – Hogyan ismerd meg jobban a konkurenseidet? – Mitől épül a piac? – Hogyan építheted te is a sajátodat? – Milyen adatokat érdemes begyűjtened a…

6 ötlet hogyan teheti sikeresebbé és ismertebbé a vállalkozásodat a rendszeres kiállítás (az eladáson túl)
A legtöbben azért mennek el egy-egy vásárba, hogy eladják a termékeiket. Ha sikerül sokat eladni elégedettek, ha nem sikerül, elégedetlenek. De egy kiállításon nem csak az eladás az egyetlen, amit elérhetsz. Mi lehet még? Erre mutatok most 6 ötletet:

Mit lehet még kihozni az ötletedből?
A te vállalkozásod vajon mekkorára nőhet? Milyen lehetőségek vannak benne? Hova tudna terjeszkedni? Hogyan tudna sokkal több embernek segíteni? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

[ÉLŐ] Hogyan törj be a piacra?
Most indítod a vállalkozásodat és szeretnéd, ha nem csak egy kis szerény próbálkozás lenne, amivel elérsz néhány embert, hanem az az igazán nagy és sok embert elérő cég, amire mindig is vágytál?

Honnan tudd meg mit szeretnének a vevők, mire lenne igény?
ÍGY térképezheted fel a piaci igényeket induló vállalkozóként:

Mi van a vásárlód agyában? 10 módszer, amivel megtudhatod:
A piacon nem az nyer, aki a legnagyobb árengedményt adja, sem az, aki a legtöbbet költi marketingre, hanem az, aki a legjobban ismeri a vevőit. Hogyan tudhatnál meg róluk többet? Íme néhány módszer:

Hogyan találd meg a legjobb vállalkozási ötletet?
Brian Tracy szerint egy átlagembernek naponta legalább 4 olyan ötlete van, amire sikeres vállalkozást lehet építeni, mégis lebeszéli magát róluk. „Erre nincsen fizetőképes kereslet”, „Az embereknek nincsen pénze ilyesmire”, „Én ezt nem tudnám csinálni” – erről szól a kifogások többsége. De vajon hogyan hozod meg ezeket a döntéseket?

Lehetetlen üzleti ötletek és a károgók
„Jééé, hát ezzel is lehet pénzt keresni!?”-lepődött meg az egyik ismerősöm, amikor elmondtam, mivel foglalkozom. Ilyenkor persze jön a sok értetlenkedés: „De hát annyi kismamáknak szóló könyv van… Annyi gyereknevelésről szóló tananyag… Annyi kismamaportál… Hogy mertél egyáltalán belevágni ebbe?” Hát kéremszépen: végiggondoltam ezeket a kifogásokat, majd pedig félresöpörtem őket és onnantól kezdve csak a saját…