Hogyan legyen érdekesebb a vállalkozásod?

A vállalkozásod jó, csak éppen senki sem tud róla? Mit tehetsz azért, hogy MÁS legyen, kilógjon a sorból? Mit tehetsz azért, hogy különleges legyen? Mit tehetsz azért, hogy észrevegyék? Ebben az élő adásban megmutatok neked 20 ötletet, amitől – különlegesebb lesz a terméked/szolgáltatásod, – különlegesebb lesz a vállalkozásod, – nem csak észrevesznek majd, hanem meg…

Tovább →

Hogyan találd meg a reklámod fő üzenetét?

A legtöbben túl sok üzenetet próbálnak belezsúfolni a hirdetéseikbe. Vagy csak keveset, de nem igazán izgalmasat ahhoz, hogy felkeltse a vevők figyelmét. Milyen a JÓ üzenet? Milyen az, amire odafigyelnek, kattintanak, amiből megértik mi az, amit kínálsz, mi a különleges benne? Hogyan találd meg és miként fogalmazd meg ezt az üzenetet? Erről volt szó ebben…

Tovább →

10 kreatív ötlet, hogyan tedd ismertebbé a márkádat

Ebben a videóban bemutatok 10 új, inspiráló ötletet a vállalkozásod, a márkád ismertebbé tételére. Jó, amit csinálsz, de csak kevesen tudnak róla? Nem tudod, hogyan válhatnál láthatóvá a vevők számára? Íme a tippek:

Tovább →

2 észbontó stratégia a vállalkozásod felfuttatására

Már mióta próbálkozol, de alig haladsz előre? Tele van a piacod, nagy a zaj és nem tudsz kitűnni? Ebben az élő adásban 2 észbontó stratégiát mutattam be, amivel kiléphetsz az ismeretlenség homályából és elkezdheted gyorsan felfuttatni a vállalkozásodat.

Tovább →

Hogyan lógj ki a sorból?

A vállalkozásod jó, csak éppen senki sem tud róla? Mit tehetsz azért, hogy MÁS legyen, kilógjon a sorból? Mit tehetsz azért, hogy különleges legyen? Mit tehetsz azért, hogy észrevegyék? Ebben az élő adásban megmutatok neked 20 ötletet, amitől – különlegesebb lesz a terméked/szolgáltatásod, – különlegesebb lesz a vállalkozásod, – nem csak észrevesznek majd, hanem meg…

Tovább →

Hogyan lesz egyedi és utánozhatatlan a vállalkozásod?

Hogyan lóg ki a vállalkozásod a sorból? Sokan erre kapásból rávágják, hogy „mert mi jobban csináljuk, mint a többiek”. De vajon a vevő mit lát ebből? A külső szemlélő, aki most szeretne vásárolni és azon gondolkodik, hogy melyik cég a szimpatikusabb neki, kitől vásároljon, egészen más alapján dönt. Jobb vagy, mint mások? Más vagy, mint…

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan törj be a piacra?

Most indítod a vállalkozásodat és szeretnéd, ha nem csak egy kis szerény próbálkozás lenne, amivel elérsz néhány embert, hanem az az igazán nagy és sok embert elérő cég, amire mindig is vágytál?

Tovább →

[ÉLŐ] Kezdő cégből profi márka: Hogyan?

A céged még csak kezdő, de a tudásod már profi. Mit tegyél, hogy annak is látsszon?

Tovább →

[VIDEÓ] Marketing lecke, amit egy Uber sofőrtől tanultam

Hogyan lógj ki a piacról? Erről nem az amerikai marketingesektől hallottam, hanem egy Uber sofőrtől. Figyelj csak:

Tovább →

Nehezen emészthető a terméked? Így tanítsd meg rá a piacot!

Marketing megoldás, ha a terméked bonyolultabb, mint egy rágógumi.

Tovább →

Page 1 of 2