Hogyan szerezz több látogatót a közösségi médiából?

Hogyan érd el, hogy többen kattintsanak át a honlapodra, a webáruházadra, a landing page-edre a közösségi médiából? Mit tegyél, hogy több kattintásod legyen a Facebookról? Hogyan szerezhetsz látogatókat a Storyból? Milyen módszerekkel növelheted a honlapod/webshopod látogatottságát az Instagramról és a Pinterestről? Hogyan érd el, hogy valóban a célcsoportod kattintson?

Tovább →

Hogyan vonzd be a tömeget?

Mit tegyél, hogy sokan találjanak rá a vállalkozásodra? Hogyan érd el azokat, akiknek szüksége van a termékedre/szolgáltatásodra? Hogyan csinálják azok, akiknek rengeteg látogató fordul meg az oldalaikon minden nap? Milyen látogatottságnövelési módszerek vannak és melyiktől mire számíthatsz Erről volt szó ebben az élő adásban!

Tovább →

Hogyan lesz egyedi és utánozhatatlan a vállalkozásod?

Hogyan lóg ki a vállalkozásod a sorból? Sokan erre kapásból rávágják, hogy “mert mi jobban csináljuk, mint a többiek”. De vajon a vevő mit lát ebből? A külső szemlélő, aki most szeretne vásárolni és azon gondolkodik, hogy melyik cég a szimpatikusabb neki, kitől vásároljon, egészen más alapján dönt. Jobb vagy, mint mások? Más vagy, mint…

Tovább →

Merre tovább? Hogyan tudd meg, hova érdemes fejlődnöd 2020-ban?

Milyen volt az idei éved? És mik a jövő évi terveid? Akármire is készülsz, mindenképpen jó, ha átnézed az idei számaidat, statisztikáidat és abból vonsz le következtetéseket a jövő évi terveidhez. Ebben az élő adásban végignéztük, milyen statisztikákat érdemes megnézned, melyiket hogyan és hol tudod megnézni, hogyan elemezd ki őket és melyik mire utalhat a…

Tovább →

20 ötlet, hogyan adj el árérzékeny vevőknek

A te vevőid is mindenre azt mondják “drága”? Mindig az olcsóbb megoldást választják? Simán átmennek a konkurenciához, ha ott olcsóbb egy termék vagy szolgáltatás? Mi okozza ezt? Mit lehet tenni az extra árérzékeny vevőkkel? Mit mondhatsz nekik, ha azt mondják drága vagy ha nem mondanak semmit csak csendben elkattintanak vásárlás nélkül? Ebben az élő adásban…

Tovább →

Szerezz rengeteg érdeklődőt kihívásokkal. De hogyan?

Sok érdeklődőt szerez gyorsan. Rövid idő alatt vásárlóvá érlel. Meggyőz és edukál. Mi az? A kihívás. Az egyik legizgalmasabb új érdeklődőszerző módszer. Mire jó? Hogyan használd hatékonyan? Mire figyelj oda, hogy tényleg működjön? Ezt tudhatod meg ebből a videóból.

Tovább →

Hogyan legyen igazán meggyőző a marketinged?

Igyekszel elmondani, mitől jó a terméked, mitől hatékony a szolgáltatásod, de a többség egyáltalán nem reagál rá? Sokat tanultál már marketing szövegírásról, mégsem tudsz megfelelő hatást elérni? Vajon mitől lesz meggyőző az egyik szöveg és mitől hatástalan a másik? Milyen szavakat használj, milyen elemektől lesz meggyőzőbb a szöveged? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az…

Tovább →

Hogyan szervezz érdekesebb nyereményjátékokat?

Több érdeklődő, aktívabb közösség, ismertebb termékek – nyereményjátékokkal! De hogyan? Sokan indítanak nyereményjátékot egy-egy rendezvény, szolgáltatás vagy termék ismertebbé tételére, mások pedig azért, hogy több követője legyen az oldaluknak, a játékok azonban nem mindig hozzák meg a kívánt eredményt. Milyen játékokat csinálj, amik valódi érdeklődőket hoznak, olyanokat, akik valóban a célcsoportodba tartoznak és nem csak…

Tovább →

Hogyan adj el többet ugyanannyi vevőnek?

Egyre nehezebb a vevők figyelmét megszerezni, egyre drágább eljutni hozzájuk, éppen ezért kell valami, ami segít, hogy akik már rád figyelnek, azok ne csak a kötelező minimumot vásárolják meg. Mit lehet tenni, hogy megnöveld a kosárértéket? Milyen módszerek vannak arra, hogy aki betért a boltodba, többet vegyen és után szívesen térjen vissza? Ebben az adásban…

Tovább →

Már megint “új” marketing?

A marketing az a téma, ami nagyon dinamikusan változik, az online marketing pedig különösen az. Hasonlít ez kicsit a divatiparhoz: mindig kijön valamilyen új ruhadarab, ami egy darabig csak egy szűk réteg számára elérhető, aztán egyre nagyobb tömegben kapható, egyre olcsóbb lesz, ezáltal egyre kevésbé számít újnak, egyre érdektelenebbé válik. Szemben a divattal, a marketingben…

Tovább →

Page 1 of 16