Tartalomkészítés egyszerűen: mit posztolj, ha „nem tudsz írni” vagy nincs ötleted?

Ha online vállalkozó vagy – főleg, ha egyedül viszel mindent – akkor biztosan ismered azt a bénító érzést, amikor leülsz a laptop elé, megnyitod a Facebook-oldalt vagy az Instagramot, és… semmi. Ülsz, nézel ki a fejedből, majd bezárod az egészet és inkább elmosogatsz, mert az legalább halad.

Tovább →

Tartalommarketing tervezés 2025

Milyen tartalmakkal tudsz több érdeklődőt és több vevőt szerezni 2025-ben? Mi fog működni a Facebookon, Instagramon, Youtube-on és a többi felületen? Mik voltak az idei trendek és mi várható? Hogyan tervezd a tartalommarketingedet úgy, hogy hatékony legyen?

Tovább →

Mit is tervezz meg a vállalkozásodban 2025-re?

Hogyan tervezz mikrovállalkozókémt a következő évre? 👉 Milyen terveket kell egyáltalán elkészítened? 👉 Milyen kampányokat tervezz? 👉 Hogyan tervezz úgy, hogy fejlődjön a vállalkozásod? 👉 Hogyan tűzz ki célokat (miből indulj ki, hogy reálisak legyenek)? 👉 És mit tegyél, hogy el is tudd érni őket?

Tovább →

Mi van most az elérésekkel és mit tehetsz érte, hogy jobb legyen?

Milyen tartalmat használj, milyen apró részletekre figyelj oda, amik ronthatják az eléréseidet? Mit tudnak azok a tartalmak, amik organikusan is nagy elérésre tesznek szert most? – ezekre a kérdésekre kaphatsz választ ebből a 🌞 Gazdagmami Hétindítóból 🌞

Tovább →

Instagram újdonságok 2024. május

Algoritmusváltozás és egy sor egyéb újdonság jött a napokban az Instagramra: Mire jók ezek neked? Mit kell tudnod róluk? Erről volt szó a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Tovább →

Passzív bevétel vállalkozóként: Hogyan érheted el?

– Milyen passzív jövedelem forrásai lehetnek egy vállalkozásnak? – Mikor és hogyan szakíts rá időt, hogy megvalósítsd? – Miért is érdemes ilyen termékeket, szolgáltatásokat építened az üzleti modelledbe és hogyan biztosíthat mindez stabilitást a vállakozásodban? – 10 ötlet, amiből passzív jövedelmet teremthetsz vállalkozóként (példákkal) Erről volt szó ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban.

Tovább →

Hogyan építs aktív közösséget?

Olyat, aki lájkol, követ, hozzászól, továbbadja a híredet… – Miért jó ez neked vállalkozóként? – Szükséges egyáltalán? – Miért jó neked? (és miért éri meg a közösséged tagjainak) – Milyen csoportokból épül fel egy közösség és melyikre hogyan legyél hatással? Melyik mitől marad aktív? – Milyen eszközeid vannak arra, hogy elérd és aktivizáld a követőidet?…

Tovább →

7 szokatlan tartalom ötlet, amit biztosan észrevesznek, megosztanak majd az emberek

Mik azok? Erről beszéltem a mai Gazdagmami Hétindítóban!

Tovább →

TikTok a marketingben: elkezdjük vagy ne?

Ha eddig halogattad, mert furának és macerásnak tűnt a rövid videózás vagy csak nem tudod, egyáltalán érdemes-e belevágni: Hogyan mérlegelj?

Tovább →

Marketing rendszeres közösségi média posztolgatás nélkül: Hogyan?

A közösségi médiával szuper eredményeket lehet elérni. De nem csak ezzel lehet vevőket szerezni. Ráadásul annak, aki gyakorlatlan különösen nagy erőfeszítésébe és rengeteg idejébe kerülhet a rendszeres tartalomkészítés. Lehet ezt másként is? – Hogyan lehet megtalálhatónak is lenni a népszerű felületeken, de mégse beleszakadni a napi posztolásba? – Hol érhetsz el vevőket a Facebook/Instagram/TikTok hármason…

Tovább →

Page 1 of 18