Vevőszerzés uborkaszezonban: Hogyan?

Nyár: a nagy kalandok, élmények, kirándulások, családi programok és a pihenés ideje. Ahogy a hőmérő higanyszála egyre feljebb csúszik, a vásárlási kedv annál jobban csökken… Vannak, akik átmenetileg hibernálják ilyenkor a vállalkozásukat, mások élnek a szüneteltetés lehetőségével, de ha fizetned kell a számláidat, fizetést adnod a munkatársaidnak, nem teheted meg, hogy ne legyen bevételed ebben…

Tovább →

Így adj el beszélgetve! Chat, Messenger használata az értékesítésben

Az ügyfél kíváncsi. Kérdései vannak? Bizonytalan benne, hogy a te terméked, a te szolgáltatásod a legjobb-e a számára. Ha nem kap választ a kérdéseire, elmegy, továbbkattint és máshol vásárol. Hogyan lehet ezt megfordítani? Az online marketing eszközei ma már lehetővé teszik, hogy a vevő azonnal, online kérdezhessen, amikor ellátogat az oldaladra. Chat-ablak, Messenger, a kérdésekre…

Tovább →

Hüvelykujj-barát tartalmak: Így legyenek jól olvashatóak a tartalmaid mobilon!

Hogyan írj úgy, hogy mobilon is elolvassák? Erről beszéltem ebben az élő adásban!

Tovább →

3 rövid kampány ötlet (ha gyorsan szeretnél vevőket)

Gyorsan kéne a bevétel és nem tudod, mit tegyél? Hirdetsz, mégis egyre csökkennek a megrendelések? Dobd fel a marketingedet és tegyél szert több vevőre ezekkel a rövid 3 napos gyorskampány ötletekkel! Ebben az élő adásban mutatok 10 ötletet a vadiúj, kreatív kampányodhoz és megtanulhatod azt is, hogyan építs fel egy ilyen gyorskampányt, mitől lesz igazán…

Tovább →

Idegesítő marketing eszközök, amiket mindenki utál, mégis működnek

Ma olyan megoldásokról fogok írni, amiket sokan utálnak, amiről, ha közvéleménykutatást tartasz és megkérdezed az embereket, mindenki azt mondja, ő olyanra nem kattint, ő azt utálja, viszont mégis nagyon jól működnek. Mert bár senki sem szereti őket, mégis kattintanak rájuk, megnézik őket és népszerűség helyett vevőket csinálnak azoknak, akik használják. Mik ezek és hogyan használd…

Tovább →

Ettől lesz zseniális a hirdetésed

Ebben az élő adásban 15 hirdetési ötletet mutattam meg. Olyanokat, amikkel átalakítva a hirdetéseidet sokkal hatékonyabbá teheted őket. És, hogy lássátok a példákat is, ezúttal a képernyőkép mentését osztom meg itt veletek.

Tovább →

18 vadiúj érdeklődőszerző ötlet

Több érdeklődőt szeretnél, de alig-alig találnak rád? Kevesen iratkoznak fel a hírleveledre? Nem lájkolják az oldaladat? Nem csatlakoznak a csoportodhoz? Mit lehet tenni? Most erre mutatok most 18 új ötletet!

Tovább →

Sok látogató a keresőből: Hogyan csináld?

Hogyan szerezz sok látogatót a keresőből? Mit állíts be? Milyen stratégiákat használj? Mi működik most, 2017-ben a keresőoptimalizálásban? Mik a legújabb trendek? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

25 ingyenes marketing ötlet

Ha a pénzedet nem tudod befektetni, a kreativitásodat kell! Ebben az élő adásban olyan kreatív, szokatlan, figyelemfelkeltő ötleteket mutattam be, amikkel megfoghatod az emberek figyelmét, felhívhatod a figyelmet a portékádra és ami a legfontosabb: megszerezheted az első vevőidet anélkül, hogy egyetlen fillért is költöttél volna hirdetésekre!

Tovább →

Hogyan hirdess hatékonyan a Facebookon?

Milyen hirdetési stratégiákkal tudsz a leghatékonyabban vevőket szerezni? Hogyan érd el hatékonyan és olcsón a célcsoportodat hirdetésekkel? Hogyan remarketingezz, ha még nincs nagy remarketing listád? Milyen szöveg és kép működik a legjobban a hirdetéseknél? – erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Page 1 of 15