
Életképes az üzleti ötleted? Honnan lehet ezt megtudni?
Cégek, akik eredetileg mással foglalkoztak, aztán változtattak: miért? Mi az a 3 paraméter, amit meg kell nézned az üzleti ötleteden? Min változtass, ha nem jól működik az ötleted? Az ellenőrzés legköltséghatékonyabb módja, amit még a multik is alkalmaznak Hogyan lehet egészen bolond ötletekkel is elindulni a piacon, amik látszólag senkinek nem kellenek? Erről beszéltem ebben…

[ÉLŐ] Instagram és Pinterest marketing
Mit mutass meg a vállalkozásodról képekben? Hogyan kezdd el használni az Instagramot a vállalkozásod marketingjére? Miért és kinek érdemes Pinterestet használni? Hogyan fogj bele?

Keresőoptimalizálás: Erre figyelj, ha szeretnél látogatókat a keresőből
Szeretnél látogatókat idén is a keresőből? Nem akarod, hogy az eddig megszerzett látogatottságod visszaessen? Vagy most indítasz honlapot, blogot és szeretnél valóban friss információkat arról, mit is jelent most keresőoptimalizálni? Összefoglaltam mindent, amit tudnod kell a témában.

Segítség induló vállalkozóknak: 7 tanács, ami segíthet átvészelni az első hónapokat
Kezdő vállalkozónak lenni egyáltalán nem egyszerű, tudom. Éppen ezért összefoglaltam néhány olyan saját tapasztalatot, ami segíthet neked az első időkben.

Ötletből működő vállalkozás: Hogyan?
Most indulnál van egy ötleted, de nem tudod, hogyan kezdj bele a megvalósításba? Szeretnéd, ha rögtön az elején biztos lábakon állna a vállalkozásod. Ebben a Vállalkozónői Kerekasztal előadásban ezekre a kérdésekre adtam választ.

[VIDEÓ] Tudásból vállalkozás: Így fogj bele!
Hogyan keress pénzt ebookokkal, oktatással, online tanfolyamokkal?

[ÉLŐ] Kezdő vállalkozások: az első 1 év Hogyan éld túl?
Az első évben mindent egyszerre kéne csinálni: látogatószerzés, hirdetés, blogolás, termékfejlesztés, tanulás. Hogyan fogj bele? Melyikkel kezdd? Mit csinálj először? Ebben segít ez a videó:

[ÉLŐ] Kezdő cégből profi márka: Hogyan?
A céged még csak kezdő, de a tudásod már profi. Mit tegyél, hogy annak is látsszon?

[VIDEÓ] A vevők 3 típusa: Így marketingezz, hogy elérd őket!
Érj el több vevőt hatékonyabban ezzel az egyszerű stratégiával!

Apróságok, amik miatt nem vásárolnak tőled, pedig semmibe nem tart őket megoldani
Kíváncsi voltam múltkor egy üzlet termékeire, amik nagyon tetszettek, de mivel nem volt leírva a termékleírásban néhány információ, úgy gondoltam, elmegyek személyesen a boltba és megnézem őket. El is mentem (munkaidőben, hétköznap), de a bolt zárva volt. A honlapon pedig nem volt fent a nyitvatartási idő. Persze fel is hívhattam volna őket, de telefonszám sem…