Vállalkozás változó körülmények között

Az elmúlt egy hét sok vállalkozó számára hozott gyökeres változást és sokan estek kétségbe: mi jön most? Mi lesz még? Mit tegyek? Sokan érzik veszélyben a megélhetésüket, az eddigi életüket. Múlt héten rengeteg kérdés érkezett tőletek: – Mi lesz, ha az emberek nem fognak tőlem vásárolni? – Mi lesz, ha eltűnik a fizetőképes kereslet? –…

Tovább →

10 vállalkozás ötlet anyukáknak

Anyaként vállalkozni nagy szabadságot tesz lehetővé: te osztod be az idődet, azt csinálhatod, amit szeretsz és akkor, amikor szeretnéd. Ha szeretnéd, kiegészítheted vele a GYED/GYES összegét, így nem kell visszamenned a munkahelyedre, ha még nem szeretnél, de akár teljes egészében is áttérhetsz a vállalkozói létre. De mit vállalkozz? Mi az, ami baba mellett is elkezdhető?…

Tovább →

Mit tegyél, hogy a vevők észrevegyék a vállalkozásodat?

A vállalkozásod jó, mégis csak kevesen találnak rá? Úgy érzed, nem kapja meg azt a figyelmet, amit megérdemel? Mindenhol ötletes, kreatív, figyelemfelkeltő reklámokat, posztokat látsz és úgy érzed, a tieid vértelenek és nem elég izgalmasak? Mit tehetsz? Ezen segítettem ebben az élő adásban!

Tovább →

Hogyan építs olyan vállalkozást, amiben megbíznak a vevők?

Van tudásod, de nem tudod, hogyan írj róla? Szuper a terméked, de kérkedésnek érzed, ha megmutatod, milyen jó? Úgy érzed, sokkal többet tudsz, mint a versenytársaid, de a vevők mégsem bíznak meg benned eléggé? Úgy érzed, hiába marketingezel, nem vagy elég meggyőző? Jó lenne, ha hallgatnának rád, ha elfogadnának szakértőként, de bármit csinálsz, mindig van,…

Tovább →

30 marketing eszköz az induláshoz

Induló vállalkozóként olyan eszközökre van szükséged a piacralépéshez, amik – olcsóak (vagy ingyenesek) – extrahatékonyak, – gyorsan, kreatívan felhívják a vállalkozásodra a figyelmet és – megteremtik azt a jövedelmet, amivel aztán tovább tudod fejleszteni a vállalkozásodat. Mik ezek az eszközök? Hogyan döntsd el mit használj? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Merre tovább? Hogyan tudd meg, hova érdemes fejlődnöd 2020-ban?

Milyen volt az idei éved? És mik a jövő évi terveid? Akármire is készülsz, mindenképpen jó, ha átnézed az idei számaidat, statisztikáidat és abból vonsz le következtetéseket a jövő évi terveidhez. Ebben az élő adásban végignéztük, milyen statisztikákat érdemes megnézned, melyiket hogyan és hol tudod megnézni, hogyan elemezd ki őket és melyik mire utalhat a…

Tovább →

Már megint “új” marketing?

A marketing az a téma, ami nagyon dinamikusan változik, az online marketing pedig különösen az. Hasonlít ez kicsit a divatiparhoz: mindig kijön valamilyen új ruhadarab, ami egy darabig csak egy szűk réteg számára elérhető, aztán egyre nagyobb tömegben kapható, egyre olcsóbb lesz, ezáltal egyre kevésbé számít újnak, egyre érdektelenebbé válik. Szemben a divattal, a marketingben…

Tovább →

Mérj és Gazdagodj, avagy: Hogyan szerezz több vevőt méréssel?

Rendszeresen megnézed a honlapod statisztikáit? És a közösségi média oldalaidét? A hirdetéseidét? És mit tanulsz belőle? Milyen statisztikákat figyelj? Hogyan vonj le belőlük helyes következtetéseket? Erről volt szó az eheti Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

Miért éri meg a karrieredbe, az oktatásodba, képzésedbe fektetni?

Hurrá, vége az iskolának! Sok diák alig várja, hogy megszerezze az érettségit, aztán a diplomát és utána soha többé ne kelljen tanulni. De vajon tényleg jó hozzáállás ez? Tényleg elég a diákkorban begyűjtött tudás egész életre?

Tovább →

Hogyan építs erős vállalkozást, ami minden szélnek ellenáll?

Az induló vállalkozások javarésze (90-95%-a) csődbe megy, nem éli meg a 3. évet, ez pedig félelemmel tölthet el mindenkit, aki vállalkozás indítását tervezi. Mit tehetsz, hogy ez ne történjen meg veled?

Tovább →

Page 1 of 13