Mit tehetsz, hogy stabilabb legyen a bevételed és több lábon álljon a vállalkozásod?

Hogyan tervezz stabil vállalkozást? Milyen termékek és marketing kell ehhez? Mit tehetsz ezért szolgáltatóként? – erről volt szó ebben a Gazdagmami Hétindító adásban.

Tovább →

Mennyibe kerül megszerezni egy ügyfelet induló vállalkozóként?

Egy szakmai Facebook csoportban tette fel valaki ezt a kérdést, ahol a szakértők rögtön rárepültek az illetőre és öntötték magukból az okosságokat. Például: „Az attól függ” vagy „Tesztelni kell” és „Erre így nem lehet válaszolni, de ha rámírsz privátban, majd elárulom” Valójában ezekben van némi igazság, de annak, aki szeretné konkrétan átlátni, mégis mennyibe kerül…

Tovább →

Hogyan indíts vállalkozást okosan (minimális befektetéssel)?

Sokan úgy gondolják, hogy a vállalkozás azzal kezdődik, hogy megalapítják a céget, kibérelnek egy üzlethelyiséget vagy elkészíttetnek egy webshopot, bevásárolják a raktárkészletet az induló online boltjukhoz stb. Mindez sok pénzbe kerül, be kell fektetni, aztán pedig fizetni a járulékokat még akkor is, amikor kezdetben még nincs bevétel. És ez természetesen rizikós is, hiszen nem tudhatod,…

Tovább →

Vállalkozás változó körülmények között

Az elmúlt egy hét sok vállalkozó számára hozott gyökeres változást és sokan estek kétségbe: mi jön most? Mi lesz még? Mit tegyek? Sokan érzik veszélyben a megélhetésüket, az eddigi életüket. Múlt héten rengeteg kérdés érkezett tőletek: – Mi lesz, ha az emberek nem fognak tőlem vásárolni? – Mi lesz, ha eltűnik a fizetőképes kereslet? –…

Tovább →

10 vállalkozás ötlet anyukáknak

Anyaként vállalkozni nagy szabadságot tesz lehetővé: te osztod be az idődet, azt csinálhatod, amit szeretsz és akkor, amikor szeretnéd. Ha szeretnéd, kiegészítheted vele a GYED/GYES összegét, így nem kell visszamenned a munkahelyedre, ha még nem szeretnél, de akár teljes egészében is áttérhetsz a vállalkozói létre. De mit vállalkozz? Mi az, ami baba mellett is elkezdhető?…

Tovább →

Mit tegyél, hogy a vevők észrevegyék a vállalkozásodat?

A vállalkozásod jó, mégis csak kevesen találnak rá? Úgy érzed, nem kapja meg azt a figyelmet, amit megérdemel? Mindenhol ötletes, kreatív, figyelemfelkeltő reklámokat, posztokat látsz és úgy érzed, a tieid vértelenek és nem elég izgalmasak? Mit tehetsz? Ezen segítettem ebben az élő adásban!

Tovább →

Hogyan építs olyan vállalkozást, amiben megbíznak a vevők?

Van tudásod, de nem tudod, hogyan írj róla? Szuper a terméked, de kérkedésnek érzed, ha megmutatod, milyen jó? Úgy érzed, sokkal többet tudsz, mint a versenytársaid, de a vevők mégsem bíznak meg benned eléggé? Úgy érzed, hiába marketingezel, nem vagy elég meggyőző? Jó lenne, ha hallgatnának rád, ha elfogadnának szakértőként, de bármit csinálsz, mindig van,…

Tovább →

30 marketing eszköz az induláshoz

Induló vállalkozóként olyan eszközökre van szükséged a piacralépéshez, amik – olcsóak (vagy ingyenesek) – extrahatékonyak, – gyorsan, kreatívan felhívják a vállalkozásodra a figyelmet és – megteremtik azt a jövedelmet, amivel aztán tovább tudod fejleszteni a vállalkozásodat. Mik ezek az eszközök? Hogyan döntsd el mit használj? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Merre tovább? Hogyan tudd meg, hova érdemes fejlődnöd 2020-ban?

Milyen volt az idei éved? És mik a jövő évi terveid? Akármire is készülsz, mindenképpen jó, ha átnézed az idei számaidat, statisztikáidat és abból vonsz le következtetéseket a jövő évi terveidhez. Ebben az élő adásban végignéztük, milyen statisztikákat érdemes megnézned, melyiket hogyan és hol tudod megnézni, hogyan elemezd ki őket és melyik mire utalhat a…

Tovább →

Már megint „új” marketing?

A marketing az a téma, ami nagyon dinamikusan változik, az online marketing pedig különösen az. Hasonlít ez kicsit a divatiparhoz: mindig kijön valamilyen új ruhadarab, ami egy darabig csak egy szűk réteg számára elérhető, aztán egyre nagyobb tömegben kapható, egyre olcsóbb lesz, ezáltal egyre kevésbé számít újnak, egyre érdektelenebbé válik. Szemben a divattal, a marketingben…

Tovább →

Page 1 of 14