13 módszer közönyös vevők felrázására

Nem nyitja meg a hírleveledet… Nem reagál a Facebook posztjaidra… Átgördíti a hirdetéseidet… Hogyan fogd meg a közönyös vevő figyelmét? Mi az, amire felkapja a fejét, odafigyel, reagál és unatkozó követőből lelkes és aktív érdeklődővé válik?

Tovább →

Hogyan írj érdekesen a termékedről?

A terméked zseniális, az ajánlatod szuper már csak egy jó kis hírlevél hiányzik, amiben megpromózod. Vagy egy Facebook poszt, ami felébreszti az álmosan kattintgató tömegeket és beviszi őket az oldaladra. Miről írj EZÉRT a hatásért? Íme 6 ötlet:

Tovább →

Miről írj az év végén?

Sokan szabadságra mennek az év végi ünnepek alatt és nem frissítik a blogjaikat, az olvasók azonban ilyenkor sem szűnnek meg olvasni. Sőt: még többen is vannak, mint a nyüzsgő karácsonyi hétköznapokban. Jó időszak ez arra, hogy új olvasókat találj, új érdekődőket szerezz és ezzel előkészítsd a januári vevőszerző kampányaidat. Miről írj ilyenkor? Néhány ötlet következik:

Tovább →

Tartalommarketing kevesebb idő alatt

Rendszeresen blogolni, a közösségi média csatornákon is jelenlenni és közben egyszerre még a vállalkozásoddal is foglalkozni szinte megoldhatatlan feladatnak tűnik. Így válhat lehetségessé a lehetetlen:

Tovább →

Ne csak blogolgass! Így csináld rendszerben és profin:

Talán már régóta blogolsz, van Facebook oldalad, hírleveled és néha kifogysz az ötletekből… Vagy talán még csak most vágsz bele és nem tudod, hogyan fogj neki… Ezen a Vállalkozónői Kerekasztal előadáson újra gatyába ráztuk és rendszerbe szerveztük a tartalommarketingedet.

Tovább →

Hogyan döntsd el, melyik közösségi média felületen jelenj meg?

Ha még kezdő vállalkozó vagy és most tanulod a marketinget, időnként úgy érezheted azt sem tudod, hol áll a fejed. Új marketingeszközök, Messenger bot, blog, Youtube videók, Facebook LIVE, Youtube LIVE, Twitter, Instagram, hírlevél, csoportok, podcastek, SEO, Adwords, Facebook hirdetés. Melyik legyen a fókuszban? Melyikkel kezdd el? Melyikbe fogj bele?

Tovább →

Hogyan írjak meg ennyi sok tartalmat?

Válaszolnod kéne egy csomó emailre, foglalkoznod kéne az ügyfelekkel, készítened kéne a termékedet és akkor még itt van ez a tartalommarketing dolog is. Hogy lehet folyton ennyi új dolgot kitalálni és megírni? Íme néhány ötlet:

Tovább →

Végig is csinálod? 9. A hatékony tartalommarketingről

Hogyan csináld tudatosan a tartalommarketinget? Mit tegyél, hogy ne vigye el minden idődet?

Tovább →

7 dolog, amivel több látogatót hozhatsz a blogodra

És még csak sokat írnod sem kell hozzá.

Tovább →

Segítség bloggereknek: Hogyan legyen mindig elég témád és maradj naprakész állandó böngészgetés nélkül?

Bloggerként, Facebook oldaltulajdonosként, tartalommarketingesként követned kell a friss témákat, híreket, szeretnéd tudni azt is, milyen tartalmakat tesznek fel a versenytársak. Ugyanakkor rengeteg időt visz el a böngészgetés, keresgélés, akár a hírfolyamot nézed végig minden nap, akár az egyes megfigyelt oldalakat egyenként nézegeted végig. Íme néhány tipp, amivel rengeteg időt takaríthatsz meg és mégsem maradsz le…

Tovább →

Page 1 of 2