13 módszer közönyös vevők felrázására

Nem nyitja meg a hírleveledet… Nem reagál a Facebook posztjaidra… Átgördíti a hirdetéseidet… Hogyan fogd meg a közönyös vevő figyelmét? Mi az, amire felkapja a fejét, odafigyel, reagál és unatkozó követőből lelkes és aktív érdeklődővé válik?

Tovább →

Hogyan írj érdekesen a termékedről?

A terméked zseniális, az ajánlatod szuper már csak írni kéne róla. Egy hírlevelet, amire mindenki felkapja a fejét. Vagy egy Facebook posztot, ami felébreszti az álmosan kattintgató tömegeket és beviszi őket az oldaladra. Miről írj EZÉRT a hatásért? Íme 6 ötlet:

Tovább →

Miről írj az év végén?

Sokan szabadságra mennek az év végi ünnepek alatt és nem frissítik a blogjaikat, az olvasók azonban ilyenkor sem szűnnek meg olvasni. Sőt: még többen is vannak, mint a nyüzsgő karácsonyi hétköznapokban. Jó időszak ez arra, hogy új olvasókat találj, új érdekődőket szerezz és ezzel előkészítsd a januári vevőszerző kampányaidat. Miről írj ilyenkor? Néhány ötlet következik:

Tovább →

Tartalommarketing kevesebb idő alatt

Rendszeresen blogolni, a közösségi média csatornákon is jelenlenni és közben egyszerre még a vállalkozásoddal is foglalkozni szinte megoldhatatlan feladatnak tűnik. Így válhat lehetségessé a lehetetlen:

Tovább →

Ne csak blogolgass! Így csináld rendszerben és profin:

Talán már régóta blogolsz, van Facebook oldalad, hírleveled és néha kifogysz az ötletekből… Vagy talán még csak most vágsz bele és nem tudod, hogyan fogj neki… Ezen a Vállalkozónői Kerekasztal előadáson újra gatyába ráztuk és rendszerbe szerveztük a tartalommarketingedet.

Tovább →

Hogyan döntsd el, melyik közösségi média felületen jelenj meg?

Ha még kezdő vállalkozó vagy és most tanulod a marketinget, időnként úgy érezheted azt sem tudod, hol áll a fejed. Új marketingeszközök, Messenger bot, blog, Youtube videók, Facebook LIVE, Youtube LIVE, Twitter, Instagram, hírlevél, csoportok, podcastek, SEO, Adwords, Facebook hirdetés. Melyik legyen a fókuszban? Melyikkel kezdd el? Melyikbe fogj bele?

Tovább →

Hogyan írjak meg ennyi sok tartalmat?

Válaszolnod kéne egy csomó emailre, foglalkoznod kéne az ügyfelekkel, készítened kéne a termékedet és akkor még itt van ez a tartalommarketing dolog is. Hogy lehet folyton ennyi új dolgot kitalálni és megírni? Íme néhány ötlet:

Tovább →

Végig is csinálod? 9. A hatékony tartalommarketingről

Hogyan csináld tudatosan a tartalommarketinget? Mit tegyél, hogy ne vigye el minden idődet?

Tovább →

7 dolog, amivel több látogatót hozhatsz a blogodra

És még csak sokat írnod sem kell hozzá.

Tovább →

Segítség bloggereknek: Hogyan legyen mindig elég témád és maradj naprakész állandó böngészgetés nélkül?

Bloggerként, Facebook oldaltulajdonosként, tartalommarketingesként követned kell a friss témákat, híreket, szeretnéd tudni azt is, milyen tartalmakat tesznek fel a versenytársak. Ugyanakkor rengeteg időt visz el a böngészgetés, keresgélés, akár a hírfolyamot nézed végig minden nap, akár az egyes megfigyelt oldalakat egyenként nézegeted végig. Íme néhány tipp, amivel rengeteg időt takaríthatsz meg és mégsem maradsz le…

Tovább →

Page 1 of 2