Mire reagál a piacod? Így tudd meg:

Mit posztolj a Facebookon? Mit érdemes hirdetned? Milyen akcióra reagálnak vevőid? Honnan legyenek új követőid? Ezekre a kérdésekre csak úgy tudhatod meg a választ, ha megtudod KIK is igazán a vevőid! – Milyen szinten vannak? – Mit tudnak most? – Mire van szükségük? – Milyen üzenetekre reagálnak? Ha ezt nem veszed figyelembe vaktában fogsz lövöldözni…

Tovább →

13 figyelemfelkeltő közösségi média bejegyzés ötlet

Jó bejegyzéseket készítesz, de a kutya se figyel rá? Alig látják néhányan és a reakciók száma is csekély? Miért kéne ennek így lennie? Ebben a hétfői élő adásban bemutattam 13 olyan formátumot, amit leutánozva és a saját témádra átírva máris megszerezheted a követőid figyelmét, sőt: újakat szerezhetsz!

Tovább →

Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?

Sokan kérdezik tőlem, hogy “Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” “Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…

Tovább →

Hogyan érj el több embert a Facebookon organikusan?

Kiteszed a posztot alig látja valaki. Több lájkolót szeretnél, de nem jönnek. Sokan nézik a posztodat, de nem szólnak hozzá. Sokan lájkolnak, de nem osztják meg. Mit lehet tenni? Ezt mondtam el ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan szerezz sok új érdeklődőt 2020-ban?

Miről posztolj 2020-ban? Milyen tartalmak, csalik működnek majd? Mi az, ami eltűnik vagy máshogy kell használni? Miről írj a blogodon? Hogyan formázd a tartalmakat? Miben változik a Google, mire figyelj oda a SEO-ban? Mire figyelnek most az emberek, mivel foghatod meg a figyelmüket? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

Tartalommarketing tervezés: Hogyan érj el több embert tervezhetően?

Neked is rengeteg időd elmegy a közösségi médiás tartalmak, a hírlevelek, blogok, videók készítésével? Akkor tarts velünk, mert ebben az élő adásban megmutattam, hogyan tudod sokkal átláthatóbban, érdekesebben és gyorsabban elkészíteni a tartalmaidat.

Tovább →

Időzítés az Instagramon: Hogyan csináld?

Sokan kérdeztétek hogyan lehet időzíteni az Instagramon, ezért most bemutatom a megoldást.

Tovább →

Ezekkel szerezhetsz most sok lájkot az Instán: 15 új ötlet

Ha te is kifogysz néha az ötletekből… Ha szeretnél érdekesen, változatosan posztolni, miközben a követőid száma nő és egyre aktívabbak, érdeklődőbbek lesznek: Ez a videó neked szól! Ebben az élőben megmutattam 15 olyan kreatív posztolási lehetőséget az Instagramon, ami – aktivizálja a vevőket, – hozzászólásra ösztönzi őket, – eléri, hogy több időt töltsenek a tartalmaid…

Tovább →

Szerezz rengeteg érdeklődőt kihívásokkal. De hogyan?

Sok érdeklődőt szerez gyorsan. Rövid idő alatt vásárlóvá érlel. Meggyőz és edukál. Mi az? A kihívás. Az egyik legizgalmasabb új érdeklődőszerző módszer. Mire jó? Hogyan használd hatékonyan? Mire figyelj oda, hogy tényleg működjön? Ezt tudhatod meg ebből a videóból.

Tovább →

Hogyan legyen profi tartalmad kevesebb munkával?

A blogolás, a videózás, a közösségi média posztok túl sok időt visznek el? De vajon szükséges ennyi időt rááldozni? Hogyan lehet hatékonyabban csinálni? Erre mutattam megoldásokat ebben az élő adásban!

Tovább →

Page 1 of 4