Hogyan tervezd meg a marketingedet 2023-ban?

Hű, már itt is az év vége és ki kéne találni, mi legyen jövőre. De hogyan tervezzünk előre egy olyan évre, amiről egyelőre sok jót és sok biztosat sem hallhatunk? – Honnan tudhatjuk, mire számítsunk? (mit mutatnak a trendek?) – Hogyan lehet tervezni, ha semmi se biztos? – Ha most kicsit káoszosnak és próbálkozósnak érzed…

Tovább →

Jövőbelátás: Hogyan tűzz ki célokat és valósítsd meg őket, ha minden bizonytalan?

– Mi az, ami változás idején is biztos és honnan tudd meg? – Hogyan lehet előre tervezni változások idején? Miben más ez a terv, mint az eddigiek? – Milyen célokat tűzhetsz ki most? – Mit mérj a marketingedben, mire figyelj oda? – Hogyan reagálj az ügyfeleid életét érintő változásokra? – Hogyan maradj talpon változó körülmények…

Tovább →

Ha nem vásárolnak tőled (vagy csak kevesen): Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg?

Rendszeresen posztolsz, készíted a tartalmakat – mégis alig van eredmény? Megdicsérik a termékedet hozzászólásban – de nem vásárolnak? Nem akarnak beindulni az eladásaid, pedig úgy érzed, mindent megtettél érte? Mi lehet a baj? A terméked a gond? Az áraid? A kommunikációd? Vagy valami más? Mit lehet tenni? Ebben az élő adásban megmutattam 3 módszert, amivel…

Tovább →

Tartalommarketing VS: Vevőszerzés: Hogyan jusson mindegyikre idő?

Facebook, Instagram, blog, videó: Rengeteg tartalmat kellene készíteni? De hogyan jusson rá idő? És mi legyen a vevőszerzéssel közben? 📺 Erre adtam megoldásokat az eheti GazdagmamiShow-ban!

Tovább →

Elfoglalt és túlterhelt vagy? Hogyan változtass rajta?

Vállalkozóként a fejedre nő a sok tennivaló? Soha nincs elég időd? Mindig túlvállalod magad Sokat halogatsz? Mindent megtervezel, de végül mégis tűzoltás és kapkodás a vége? Hogyan legyél hatékony vállalkozó? Ebben az élő adásban végignéztük a lehetőségeket.

Tovább →

7 marketing feladat, amitől egyre erősödik a vállalkozásod

“Ha sikeres akarsz lenni, ne tízezer dolgot csinálj egyszer, hanem egyet tízezerszer.” – hangzik a mondás. A legtöbb vállalkozó ide-oda cikázik a marketing feladatok között. Kis ez, kis az… Az eredmények meg nem igazán jönnek. Kicsi itt, kicsi ott. Ha folyamatosan növekvő márkát és stabilan, kiszámíthatóan érkező vevőket szeretnél, akkor ennél többre van szükség. Ebben…

Tovább →

Merre tovább? Hogyan tudd meg, hova érdemes fejlődnöd 2020-ban?

Milyen volt az idei éved? És mik a jövő évi terveid? Akármire is készülsz, mindenképpen jó, ha átnézed az idei számaidat, statisztikáidat és abból vonsz le következtetéseket a jövő évi terveidhez. Ebben az élő adásban végignéztük, milyen statisztikákat érdemes megnézned, melyiket hogyan és hol tudod megnézni, hogyan elemezd ki őket és melyik mire utalhat a…

Tovább →

Hogyan legyen profi tartalmad kevesebb munkával?

A blogolás, a videózás, a közösségi média posztok túl sok időt visznek el? De vajon szükséges ennyi időt rááldozni? Hogyan lehet hatékonyabban csinálni? Erre mutattam megoldásokat ebben az élő adásban!

Tovább →

Káoszból terv, időtöltésből haladás: Hogyan legyél hatékony vállalkozó?

Rengeteg jó ötleted van a vállalkozásoddal kapcsolatban, de mikor valósítod meg őket? Mindig úgy érzed napi 48 óra sem lenne elég? Azért nem vágsz bele érdekes új eszközökbe pl. az Instagramba, mert úgy érzed erre már nem jut időd? Hogyan legyél igazán hatékony vállalkozó? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

3+1 zseniális Instahack az üzleti oldaladhoz

Használsz Instagramot a marketingedben? Akkor jól fog jönni ez a néhány ötlet, amivel hatékonyabban és praktikusabban tudod használni az Insta fiókodat!

Tovább →

Page 1 of 3