Vevőszerzés a Facebookon túl

Vevőszerzés a Facebookon túl

Ha a Facebook eredményeid estek, ha nem szeretnéd kizárólagosan ezt használni a marketingre: Milyen lehetőségeid vannak még? Mit lehet tenni? Hova lehet menni helyette? Milyen eszközt válassz? Hogyan szerezz vevőket Facebook nélkül online? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Facebook csoport és oldal felpörgetése

Kevés a követője az oldaladnak? Nem jönnek új tagok a csoportodba? Hiába posztolsz, alig érkezik hozzászólás? Itt az ideje felpörgetni az aktivitást a csoportodban/oldaladon. Hogyan csináld? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

25 látogatószerző ötlet a honlapodra

Van honlapod, de kevesen látogatják? A webáruházadat alig nézi meg valaki? A posztjaidból, hírleveleidből, hirdetéseidből alig van átkattintás? Mit lehet tenni? Erre mutattam 25 ötletet ebben az élő adásban!

Tovább →

Hogyan szerezz több látogatót a közösségi médiából?

Hogyan érd el, hogy többen kattintsanak át a honlapodra, a webáruházadra, a landing page-edre a közösségi médiából? Mit tegyél, hogy több kattintásod legyen a Facebookról? Hogyan szerezhetsz látogatókat a Storyból? Milyen módszerekkel növelheted a honlapod/webshopod látogatottságát az Instagramról és a Pinterestről? Hogyan érd el, hogy valóban a célcsoportod kattintson?

Tovább →

Hogyan szervezz érdekesebb nyereményjátékokat?

Több érdeklődő, aktívabb közösség, ismertebb termékek – nyereményjátékokkal! De hogyan? Sokan indítanak nyereményjátékot egy-egy rendezvény, szolgáltatás vagy termék ismertebbé tételére, mások pedig azért, hogy több követője legyen az oldaluknak, a játékok azonban nem mindig hozzák meg a kívánt eredményt. Milyen játékokat csinálj, amik valódi érdeklődőket hoznak, olyanokat, akik valóban a célcsoportodba tartoznak és nem csak…

Tovább →

A legújabb keresőoptimalizálási praktikák a több látogatóért

Neked hány látogatód érkezik minden nap a keresőből? És hogyan növelheted ezt a számot? Miért keresőoptimalizálj? – Mert ingyen van. – Mert a keresőből érkező olvasónak nagyobb eséllyel van problématudata, ezért hamarabb lesz belőle vásárló. – Mert pontosabban tudod vele elérni a célcsoportodat, mint bármi mással. – Mert ez az egyetlen, ami hosszú távon stabil…

Tovább →