Mit is tervezz meg a vállalkozásodban 2025-re?
Hogyan tervezz mikrovállalkozókémt a következő évre? 👉 Milyen terveket kell egyáltalán elkészítened? 👉 Milyen kampányokat tervezz? 👉 Hogyan tervezz úgy, hogy fejlődjön a vállalkozásod? 👉 Hogyan tűzz ki célokat (miből indulj ki, hogy reálisak legyenek)? 👉 És mit tegyél, hogy el is tudd érni őket?
„De mikor csináljak ennyi tartalmat, amikor dolgozni is kell?”
Kommentben kérdezte ezt valaki tőlem – és igaza volt. Kinek van ideje folyton videókat készíteni? 1-2 naponta posztolni? Napi többször sztorizni? Kampányokat, hirdetéseket kitalálni? Szöveget írni? Ki fog akkor az ügyfelekkel foglalkozni??? Hogyan lehet mindezt megoldani? Akkor is, ha egyedül viszed a vállalkozásod, nem áll 48 órából egy napod és van életed is a sok…
7 dolog, amire figyelj oda, ha 2024-ben vállalkozol
Úgy tűnik számtalan tényező számít, rengeteg mindenre oda kell figyelni, csak kapkodod a fejedet… Újdonságok, vevőszerző gépezet, AI, funnelek, közösségi média, videók… De valójában mi az, ami tényleg fontos? Mi az, amire tényleg oda kell figyelned, ha sikeres vállalkozást szeretnél 2024-ben? (és mi az, ami miatt nem kell aggódnod) Ezt a 7 dolgot mutattam meg…
Hogyan marketingezz 2024-ben?
Ilyenkor év végén sorra jelennek meg mindenhol a marketing trend listák, de ennél sokkal fontosabb: Hogyan változtak meg a vásárlói szokások? Mit szeretnének most? Mit keresnek? Mire reagálnak? Mire vágynak? Mivel tudod megfogni a figyelmüket? Erről volt szó ebben a ☀ Gazdagmami Show ☀ élő adásban.
Mit tehetsz, hogy stabilabb legyen a bevételed és több lábon álljon a vállalkozásod?
Hogyan tervezz stabil vállalkozást? Milyen termékek és marketing kell ehhez? Mit tehetsz ezért szolgáltatóként? – erről volt szó ebben a Gazdagmami Hétindító adásban.
Marketing rendszeres közösségi média posztolgatás nélkül: Hogyan?
A közösségi médiával szuper eredményeket lehet elérni. De nem csak ezzel lehet vevőket szerezni. Ráadásul annak, aki gyakorlatlan különösen nagy erőfeszítésébe és rengeteg idejébe kerülhet a rendszeres tartalomkészítés. Lehet ezt másként is? – Hogyan lehet megtalálhatónak is lenni a népszerű felületeken, de mégse beleszakadni a napi posztolásba? – Hol érhetsz el vevőket a Facebook/Instagram/TikTok hármason…
Hogyan tervezd meg a marketingedet 2023-ban?
Hű, már itt is az év vége és ki kéne találni, mi legyen jövőre. De hogyan tervezzünk előre egy olyan évre, amiről egyelőre sok jót és sok biztosat sem hallhatunk? – Honnan tudhatjuk, mire számítsunk? (mit mutatnak a trendek?) – Hogyan lehet tervezni, ha semmi se biztos? – Ha most kicsit káoszosnak és próbálkozósnak érzed…
Jövőbelátás: Hogyan tűzz ki célokat és valósítsd meg őket, ha minden bizonytalan?
– Mi az, ami változás idején is biztos és honnan tudd meg? – Hogyan lehet előre tervezni változások idején? Miben más ez a terv, mint az eddigiek? – Milyen célokat tűzhetsz ki most? – Mit mérj a marketingedben, mire figyelj oda? – Hogyan reagálj az ügyfeleid életét érintő változásokra? – Hogyan maradj talpon változó körülmények…
Hahó, 2022! Mire készülj vállalkozóként?
🚀 Milyen újdonságokra számíthatsz a Facebook, Instagramon, Youtube-on, Google-ben? 🌞 Mi lesz 2022 kulcsszava, ami segít több vevőt szerezni? 📱Mivel fogd meg a figyelmet 2022-ben? Mire fognak odafigyelni az emberek? Mik lesznek a 2022-es marketing trendek. Erről volt szó ebben a GazdagmamiShow adásban.
Elfoglalt és túlterhelt vagy? Hogyan változtass rajta?
Vállalkozóként a fejedre nő a sok tennivaló? Soha nincs elég időd? Mindig túlvállalod magad Sokat halogatsz? Mindent megtervezel, de végül mégis tűzoltás és kapkodás a vége? Hogyan legyél hatékony vállalkozó? Ebben az élő adásban végignéztük a lehetőségeket.