MÁSolásról MÁSképp

Mit lehet felhasználni az interneten található tartalomból a saját honlapodon? Meggyorsíthatod-e a szövegírást, a termékfejlesztést máshonnan származó képekkel, szövegekkel? Bünteti-e a Google a másolt szöveget? Mi az, amit megtehetsz és mit nem? Ezt a kérdéskört jártam körbe nem csak jogi, sokkal inkább gyakorlati szempontból ebben a bejegyzésben.

Tovább →

7+3 banánhéj, amin elcsúszhat az online marketinged

Ötletek, álmok, tervezgetés – sokan nem jutnak tovább az online marketinggel kapcsolatban. Elindul a weboldal, írogatják a blogot, kiküldenek néhány hírlevelet, aztán feladják. Nem is kevesen. Az induló blogok 60%-a 3 hónapon belül megszűnik. Csupa jó ötlet és lelkesedés, ami csak rövid időre szól. Muszáj ennek így lennie? Vannak olyan banánhéjak, amiken újra és újra…

Tovább →

Szeretnék elindulni, de nincs ötletem…

Ez kedvenc kifogásom, amit vállalkozáson gondolkodó emberektől hallok 🙂 Valójában ilyenkor nem arról van szó, hogy egyáltalán nincs ötleted, hanem arról, hogy sok ötleted van, de lebeszéled magadat róluk. Az egyik ezért nem jó, a másik azért nem, többségében talán nincs is rá valódi indokod, ami miatt elveted őket, inkább csak bizonytalan vagy. De mitől…

Tovább →

Hogyan indítsunk online kampányt?

Az elmúlt két hétben levezényeltem egy másik vállalkozásom eddigi legnagyobb kampányát: új termék, sokféle kommunikációs csatorna (hírlevél, közösségi média, partnerek, régi vevőknek dm levél, bannerhirdetés) és éppen a felénél tartottunk, amikor a Gazdagmami Mentor programom két résztvevője is jelezte, elkészült az első termékük és szeretnének kampányt csinálni, de bizonytalanok benne, hogyan is kell. Hogyan is?

Tovább →

A jó példa ragadós, avagy így lehet bloggal pénzt keresni

Hogyan lehet egy bloggal pénzt keresni? Sokan keresnek meg ezzel a kérdéssel, látják, hogy nálam működik és szeretnék tudni, ők hogyan fogjanak bele. Íme a lehetőségek:

Tovább →

Hogyan gazdálkodik az idővel az online vállalkozó anyuka?

Nemrégiben olvastam Doransky blogjában egy bejegyzést egy csomó hasznos tanáccsal arról, hogyan is osztja be az idejét ő maga. Szoftverek, kütyük, nagyjából kiszámítható munkaidő – és az ehhez kapcsolódó logikai modell: ez az, amit ő használ. De hogyan ossza be az idejét egy online vállalkozó anyuka?

Tovább →

Az induló honlapok csődjének titka

A blogok több, mint 60%-a az indulása utáni harmadik hónapban már megszűnik – áll a Technorati 2008-as internet jelentésében. Miért? Számos honlaptulajdonossal találkoztam pályafutásom során, akik negy reményekkel, tele ötletekkel és lelkesedéssel vágtak neki az online vállalkozásnak – aztán néhány hónap vagy 1-2 év elteltével feladták. Többségük egy fillért sem keresett. Másik részük pedig csak…

Tovább →

Az Év Anyavállalata az MTV műsorán

Április 14.-én szerdán délelőtt Dióssy Klári az “Év Anyavállalata” versenyről faggatott az m1 Nappali című műsorában.

Tovább →

Segítség a kezdő vállalkozóknak: inkubátorház

Kezdő vállalkozóként számos olyan ügyintézéssel, adózással kapcsolatos gyakorlati kérdés felmerül, amivel azt sem tudod, kitől kéne tanácsot kérned. És akkor még ottvannak az alkalmazottakkal kapcsolatos problémák és felmerül az is, szükséges-e irodát bérelned, ha pedig otthonról dolgozol, akkor hova szervezd az üzleti megbeszéléseket vagy a tréningeket. Egy idén ősszel induló kezdeményezés ebben is segít.

Tovább →

Biztos bevétel vállalkozásból?

Vajon mi a biztosabb? Az állásból származó bevétel vagy a vállalkozásból? Nézzük csak az érveket pro és kontra:

Tovább →