Mennyi idő?

A mai világban a legnagyobb kihívás nem az, hogy megtaláljuk a lehetőségeket, hanem az, hogy túl sok lehetőségünk van, túl sok ötletet, információt kapunk minden nap – ezt a gondolatmenetet Erich Fromm írta le 1941-ben, amikor még a maihoz képest bizony sokkal információszegényebb világban éltek az emberek. Az online vállalkozásokkal kapcsolatban is túl sok az…

Tovább →

8 tipikus hiba, amit a Nagy Honlapelemzős Napon tapasztaltam

Sikeresen lezárult az idei Nagy Honlapelemzős Nap, rengeteg jelentkezés érkezett, így végül legalább 4 órányi anyag készült (lehet, hogy megvan 5 órányi is, a végén már nem is számoltam :)) Lássuk a tipikus hibákat és a nap legfontosabb tapasztalatait!

Tovább →

MÁSolásról MÁSképp

Mit lehet felhasználni az interneten található tartalomból a saját honlapodon? Meggyorsíthatod-e a szövegírást, a termékfejlesztést máshonnan származó képekkel, szövegekkel? Bünteti-e a Google a másolt szöveget? Mi az, amit megtehetsz és mit nem? Ezt a kérdéskört jártam körbe nem csak jogi, sokkal inkább gyakorlati szempontból ebben a bejegyzésben.

Tovább →

7+3 banánhéj, amin elcsúszhat az online marketinged

Ötletek, álmok, tervezgetés – sokan nem jutnak tovább az online marketinggel kapcsolatban. Elindul a weboldal, írogatják a blogot, kiküldenek néhány hírlevelet, aztán feladják. Nem is kevesen. Az induló blogok 60%-a 3 hónapon belül megszűnik. Csupa jó ötlet és lelkesedés, ami csak rövid időre szól. Muszáj ennek így lennie? Vannak olyan banánhéjak, amiken újra és újra…

Tovább →

Szeretnék elindulni, de nincs ötletem…

Ez kedvenc kifogásom, amit vállalkozáson gondolkodó emberektől hallok 🙂 Valójában ilyenkor nem arról van szó, hogy egyáltalán nincs ötleted, hanem arról, hogy sok ötleted van, de lebeszéled magadat róluk. Az egyik ezért nem jó, a másik azért nem, többségében talán nincs is rá valódi indokod, ami miatt elveted őket, inkább csak bizonytalan vagy. De mitől…

Tovább →

Hogyan indítsunk online kampányt?

Az elmúlt két hétben levezényeltem egy másik vállalkozásom eddigi legnagyobb kampányát: új termék, sokféle kommunikációs csatorna (hírlevél, közösségi média, partnerek, régi vevőknek dm levél, bannerhirdetés) és éppen a felénél tartottunk, amikor a Gazdagmami Mentor programom két résztvevője is jelezte, elkészült az első termékük és szeretnének kampányt csinálni, de bizonytalanok benne, hogyan is kell. Hogyan is?

Tovább →

A jó példa ragadós, avagy így lehet bloggal pénzt keresni

Hogyan lehet egy bloggal pénzt keresni? Sokan keresnek meg ezzel a kérdéssel, látják, hogy nálam működik és szeretnék tudni, ők hogyan fogjanak bele. Íme a lehetőségek:

Tovább →

Hogyan gazdálkodik az idővel az online vállalkozó anyuka?

Nemrégiben olvastam Doransky blogjában egy bejegyzést egy csomó hasznos tanáccsal arról, hogyan is osztja be az idejét ő maga. Szoftverek, kütyük, nagyjából kiszámítható munkaidő – és az ehhez kapcsolódó logikai modell: ez az, amit ő használ. De hogyan ossza be az idejét egy online vállalkozó anyuka?

Tovább →

Az induló honlapok csődjének titka

A blogok több, mint 60%-a az indulása utáni harmadik hónapban már megszűnik – áll a Technorati 2008-as internet jelentésében. Miért? Számos honlaptulajdonossal találkoztam pályafutásom során, akik negy reményekkel, tele ötletekkel és lelkesedéssel vágtak neki az online vállalkozásnak – aztán néhány hónap vagy 1-2 év elteltével feladták. Többségük egy fillért sem keresett. Másik részük pedig csak…

Tovább →

Az Év Anyavállalata az MTV műsorán

Április 14.-én szerdán délelőtt Dióssy Klári az “Év Anyavállalata” versenyről faggatott az m1 Nappali című műsorában.

Tovább →