Vevőszerző kampány tervezés: Hogyan?

Szeretnél egy kampányt, de nem tudod a lépéseket? Mitől lesz kampány a kampány és mi nem az? Hogyan fogj bele? Mit tervezz meg? Mire figyelj oda? Mennyibe fog kerülni és mit tegyél, ha csak kevés pénzt tudsz erre költeni? Hogyan legyen hatásos a kampányod? Erről volt szó ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

Kinek is adsz el? Ismerd meg jobban a célcsoportjaidat!

Neked hányféle célcsoportod van? Csak egy? Vagy több? Ebben a Gazdagmami Show adásban megmutatom, milyen sokféleképpen szemlélheted a célcsoportjaidat. A cél: még jobban megismerni őket és ezáltal magasabb szintre lépni a marketingedben. 🚀 Új és izgalmas szempontokat mutatok a vevőid jobb megismerésére és elmondom azt is, hogyan használd mindezt arra, hogy jobbá tedd a hirdetéseidet,…

Tovább →

Mit hozhatsz ki a vevővéleményekből? Vevővélemény marketing

Hogyan hozd ki a legtöbbet a véleményekből?

– 7 dolog, amire jók az ügyfélvélemények a marketingben – Hogyan használd őket? – Hogyan érd el, hogy a vevőid leírják a véleményüket? – Milyen felületeken gyűjtheted a véleményeket? – Mit tegyél, ha a Facebookon vagy a Google-ben ismeretlenek rossz véleményt írnak rólad? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Tartalommarketing VS: Vevőszerzés: Hogyan jusson mindegyikre idő?

Facebook, Instagram, blog, videó: Rengeteg tartalmat kellene készíteni? De hogyan jusson rá idő? És mi legyen a vevőszerzéssel közben? 📺 Erre adtam megoldásokat az eheti GazdagmamiShow-ban!

Tovább →

Zseniális kifogáskezelés

Mit válaszolj a vevőid kifogásaira? És hogyan kezeld a kifogásokat már akkor, amikor még ki sem mondta őket? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan adj választ a kifogásokra a hirdetéseidben, tartalmaidban, értékesítési oldaladon – hogy a vevőid minden kétségükre és félelmükre választ kapjanak és végül téged válasszanak.

Tovább →

Egyszeri vevőből – hűséges vevő: Hogyan?

Mit tegyél, hogy az egyszeri vásárlóid hűséges vevővé váljanak, akik nem csak újra meg újra visszatérnek, de szívesen tovább is ajánlanak? Hamarosan itt a Fekete Péntek, a Mikulás, a Karácsony… remek alkalmak, amikkel egyszeri vásárlókat szerezhetsz, de hogyan tovább? Mit tegyél, hogy a vevőid visszatérjenek és újra meg újra vásároljanak tőled? Hogyan érd el, hogy…

Tovább →

Pörgesd fel a kampányaid eredményeit, ezzel a 9 ötlettel!

Hirdetsz, de kevesen jelentkeznek? Posztolsz, de alig van érdeklődés? Jók az ajánlataid, de szeretnél még több vevőt? Ebben az élő adásban 9 ötletet mutatok, amivel felpörgetheted a kampányaid eredményeit és elérheted, hogy a vevők ne halogassák a döntést, ne a kifogásokat keressék, hanem mihamarabb vásároljanak tőled.

Tovább →

7 marketing feladat, amitől egyre erősödik a vállalkozásod

“Ha sikeres akarsz lenni, ne tízezer dolgot csinálj egyszer, hanem egyet tízezerszer.” – hangzik a mondás. A legtöbb vállalkozó ide-oda cikázik a marketing feladatok között. Kis ez, kis az… Az eredmények meg nem igazán jönnek. Kicsi itt, kicsi ott. Ha folyamatosan növekvő márkát és stabilan, kiszámíthatóan érkező vevőket szeretnél, akkor ennél többre van szükség. Ebben…

Tovább →

Akciózz okosan! Hogyan adj kedvezményt kreatívan?

Hogyan adj kedvezményt érdekesen, izgalmasan és kreatívan? Hogyan akciózz úgy, hogy a vásárló is jól járjon és te is keress az üzleten? Erre kapsz választ a hétfői élő adásból, ha jössz! 12 konkrét ötletet mutatok érdekes és kreatív árakciókra.

Tovább →

Hogyan szervezz érdekesebb nyereményjátékokat?

Több érdeklődő, aktívabb közösség, ismertebb termékek – nyereményjátékokkal! De hogyan? Sokan indítanak nyereményjátékot egy-egy rendezvény, szolgáltatás vagy termék ismertebbé tételére, mások pedig azért, hogy több követője legyen az oldaluknak, a játékok azonban nem mindig hozzák meg a kívánt eredményt. Milyen játékokat csinálj, amik valódi érdeklődőket hoznak, olyanokat, akik valóban a célcsoportodba tartoznak és nem csak…

Tovább →

Page 1 of 2