Egyszeri vevőből – hűséges vevő: Hogyan?

Mit tegyél, hogy az egyszeri vásárlóid hűséges vevővé váljanak, akik nem csak újra meg újra visszatérnek, de szívesen tovább is ajánlanak? Hamarosan itt a Fekete Péntek, a Mikulás, a Karácsony… remek alkalmak, amikkel egyszeri vásárlókat szerezhetsz, de hogyan tovább? Mit tegyél, hogy a vevőid visszatérjenek és újra meg újra vásároljanak tőled? Hogyan érd el, hogy…

Tovább →

Pörgesd fel a kampányaid eredményeit, ezzel a 9 ötlettel!

Hirdetsz, de kevesen jelentkeznek? Posztolsz, de alig van érdeklődés? Jók az ajánlataid, de szeretnél még több vevőt? Ebben az élő adásban 9 ötletet mutatok, amivel felpörgetheted a kampányaid eredményeit és elérheted, hogy a vevők ne halogassák a döntést, ne a kifogásokat keressék, hanem mihamarabb vásároljanak tőled.

Tovább →

7 marketing feladat, amitől egyre erősödik a vállalkozásod

“Ha sikeres akarsz lenni, ne tízezer dolgot csinálj egyszer, hanem egyet tízezerszer.” – hangzik a mondás. A legtöbb vállalkozó ide-oda cikázik a marketing feladatok között. Kis ez, kis az… Az eredmények meg nem igazán jönnek. Kicsi itt, kicsi ott. Ha folyamatosan növekvő márkát és stabilan, kiszámíthatóan érkező vevőket szeretnél, akkor ennél többre van szükség. Ebben…

Tovább →

Akciózz okosan! Hogyan adj kedvezményt kreatívan?

Hogyan adj kedvezményt érdekesen, izgalmasan és kreatívan? Hogyan akciózz úgy, hogy a vásárló is jól járjon és te is keress az üzleten? Erre kapsz választ a hétfői élő adásból, ha jössz! 12 konkrét ötletet mutatok érdekes és kreatív árakciókra.

Tovább →

Hogyan szervezz érdekesebb nyereményjátékokat?

Több érdeklődő, aktívabb közösség, ismertebb termékek – nyereményjátékokkal! De hogyan? Sokan indítanak nyereményjátékot egy-egy rendezvény, szolgáltatás vagy termék ismertebbé tételére, mások pedig azért, hogy több követője legyen az oldaluknak, a játékok azonban nem mindig hozzák meg a kívánt eredményt. Milyen játékokat csinálj, amik valódi érdeklődőket hoznak, olyanokat, akik valóban a célcsoportodba tartoznak és nem csak…

Tovább →

Hogyan kampányolj és szerezd meg a vásárlók figyelmét év végén?

Az év utolsó időszakában az emberek sokkal többet költenek (és nem csak a karácsonyra), ugyanakkor nehezebb elérni őket, mert mindenki hirdet. Hogyan érd el őket? Milyen ajánlatra reagálnak? Mit tehetsz, ha a hirdetési költségek a magasba szöktek és a versenytársaid ezerrel reklámoznak? Mivel tudsz kitűnni ilyenkor? Mit kampányolhatsz év végén, ha a a te terméked/szolgáltatásod…

Tovább →

Hogyan adj el többet ugyanannyi vevőnek?

Egyre nehezebb a vevők figyelmét megszerezni, egyre drágább eljutni hozzájuk, éppen ezért kell valami, ami segít, hogy akik már rád figyelnek, azok ne csak a kötelező minimumot vásárolják meg. Mit lehet tenni, hogy megnöveld a kosárértéket? Milyen módszerek vannak arra, hogy aki betért a boltodba, többet vegyen és után szívesen térjen vissza? Ebben az adásban…

Tovább →

3+1 dolog, amitől sikeresebb lesz a karácsonyi kampányod

Sokan még az őszi emlékeket rendezgetik ilyenkor november végén, azonban a karácsony egyre közeledik – különösen nekünk vállalkozóknak, akik közül sokaknak gyakran ilyenkor folyik be az éves árbevétel 50-75%-a. Egyáltalán nem mindegy tehát, hogyan készülsz fel rá, mint ahogyan az sem, mikor kezded a felkészülést. Íme néhány ötlet, hogy idén frenetikusan sikerüjön a karácsonyi kampányod.

Tovább →

Ezeket kattintották a legtöbben

Kiválogattam nektek az elmúlt 5 év legtöbb kattintást hozó hírlevél tárgysorait, blogbejegyzés címeit és hirdetés szövegeit és bemutattam őket ebben az élő adásban.

Tovább →

Ajándékokat készítesz? 7 ötlet, amivel felturbózhatod a vállalkozásodat

Ha ajándéktárgyakat forgalmazol az év minden időszakában szükséged van újabb és újabb ötletekre, amivel elérheted azokat, akik éppen most szeretnének ajándékot vásárolni valakinek. Most 7 ötletet adok arra, hogyan érheted el az ajándékozókat hatékonyabban.

Tovább →

Page 1 of 2