7 módszer, amivel vevőket szerezhetsz ezen a héten

– Mit tehetsz, hogy ezen a héten is legyenek új vevőid? – Mit találj ki, ha gyorsan szeretnéd megfogni a figyelmet és eladni? – Hogyan tudsz kevés időráfordítással vevőket szerezni? Erre mutattam 7 kreatív és azonnal megvalósítható módszert holnap reggel a Gazdagmami Hétindító élő adásban!

Tovább →

Hogyan tervezd meg a marketingedet 2023-ban?

Hű, már itt is az év vége és ki kéne találni, mi legyen jövőre. De hogyan tervezzünk előre egy olyan évre, amiről egyelőre sok jót és sok biztosat sem hallhatunk? – Honnan tudhatjuk, mire számítsunk? (mit mutatnak a trendek?) – Hogyan lehet tervezni, ha semmi se biztos? – Ha most kicsit káoszosnak és próbálkozósnak érzed…

Tovább →

Kreatív kampány ötletek év végére

Az év utolsó néhány hetében számtalan ok van a kampányolásra: Fekete Péntek, Mikulás, Karácsony, Szilveszter. Csak az a gond, hogy mindenki más is reklámoz, ajánlattal bombázza a vevőket, ezért valami igazán érdekessel kell előrukkolnod ahhoz, hogy ne egy legyél a sok hirdető között. 🎄 Mit reklámozz most? 🎅 – Hogyan tűnj ki a tömegből? –…

Tovább →

Vevőszerző kampány tervezés: Hogyan?

Szeretnél egy kampányt, de nem tudod a lépéseket? Mitől lesz kampány a kampány és mi nem az? Hogyan fogj bele? Mit tervezz meg? Mire figyelj oda? Mennyibe fog kerülni és mit tegyél, ha csak kevés pénzt tudsz erre költeni? Hogyan legyen hatásos a kampányod? Erről volt szó ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

Kinek is adsz el? Ismerd meg jobban a célcsoportjaidat!

Neked hányféle célcsoportod van? Csak egy? Vagy több? Ebben a Gazdagmami Show adásban megmutatom, milyen sokféleképpen szemlélheted a célcsoportjaidat. A cél: még jobban megismerni őket és ezáltal magasabb szintre lépni a marketingedben. 🚀 Új és izgalmas szempontokat mutatok a vevőid jobb megismerésére és elmondom azt is, hogyan használd mindezt arra, hogy jobbá tedd a hirdetéseidet,…

Tovább →

Mit hozhatsz ki a vevővéleményekből? Vevővélemény marketing

Hogyan hozd ki a legtöbbet a véleményekből?

– 7 dolog, amire jók az ügyfélvélemények a marketingben – Hogyan használd őket? – Hogyan érd el, hogy a vevőid leírják a véleményüket? – Milyen felületeken gyűjtheted a véleményeket? – Mit tegyél, ha a Facebookon vagy a Google-ben ismeretlenek rossz véleményt írnak rólad? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Tartalommarketing VS: Vevőszerzés: Hogyan jusson mindegyikre idő?

Facebook, Instagram, blog, videó: Rengeteg tartalmat kellene készíteni? De hogyan jusson rá idő? És mi legyen a vevőszerzéssel közben? 📺 Erre adtam megoldásokat az eheti GazdagmamiShow-ban!

Tovább →

Zseniális kifogáskezelés

Mit válaszolj a vevőid kifogásaira? És hogyan kezeld a kifogásokat már akkor, amikor még ki sem mondta őket? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan adj választ a kifogásokra a hirdetéseidben, tartalmaidban, értékesítési oldaladon – hogy a vevőid minden kétségükre és félelmükre választ kapjanak és végül téged válasszanak.

Tovább →

Egyszeri vevőből – hűséges vevő: Hogyan?

Mit tegyél, hogy az egyszeri vásárlóid hűséges vevővé váljanak, akik nem csak újra meg újra visszatérnek, de szívesen tovább is ajánlanak? Hamarosan itt a Fekete Péntek, a Mikulás, a Karácsony… remek alkalmak, amikkel egyszeri vásárlókat szerezhetsz, de hogyan tovább? Mit tegyél, hogy a vevőid visszatérjenek és újra meg újra vásároljanak tőled? Hogyan érd el, hogy…

Tovább →

Pörgesd fel a kampányaid eredményeit, ezzel a 9 ötlettel!

Hirdetsz, de kevesen jelentkeznek? Posztolsz, de alig van érdeklődés? Jók az ajánlataid, de szeretnél még több vevőt? Ebben az élő adásban 9 ötletet mutatok, amivel felpörgetheted a kampányaid eredményeit és elérheted, hogy a vevők ne halogassák a döntést, ne a kifogásokat keressék, hanem mihamarabb vásároljanak tőled.

Tovább →

Page 1 of 2