Miért van az, hogy a látogatóidnak csupán 1%-a vásárol? Rossz a terméked? Magasak az áraid? Vagy valami más? Ebben az élő adásban megnéztük, mit keres pontosan a vásárló a honlapodon, mi az, ami elijeszti, hogyan vezesd a figyelmét és mik azok az elemek, amiken javítva sokszorosára növelheted a vásárlások arányát.
Vázlat, ha szeretnéd gyorsan átnézni, miről volt szó:
Miért nem vásárolnak a látogatóid?
1. Nem a megfelelő oldalon vannak: lehet, hogy a nyitólapodra sokan érkeznek vagy a blogodon sokan olvasgatnak, de nem jutnak el a termék megrendelőoldalára, mert nem vezet oda „út” (linkek, bannerek, oda mutató hirdetések stb.)
2. Ha már ott van a megrendelő oldalon a vásárló, mivel javíthatsz a konverzión:
- Az oldalon töltött idő növeli a konverziót: galéria, videó, felsorolás, táblázat, hangfelvétel stb.
- Legyen mobilbarát az oldal!
- Számít az összkép (talpas és talpatlan betűk keverése, túlformázott oldal)
- Ha hosszú az oldal, legyen menü a navigációhoz
- Limitek (határidő, darabszám limit)
- Bizalomépítés: Garancia, vevővélemények
- Átlátható megrendelő űrlap, ne csak telefonos megrendelés legyen!
- Többféle szállítási és fizetési lehetőség
- Elkápráztató ajánlat: részletes termékleírás, ajándékok, bónuszok
- A képeknél megáll a szem és a „dobozoknál” is
A következő adásban: E-mail marketing – Hogyan csináld jobban?
Tarts velünk szeptember 4-én 18:30-kor a Facebookon!