Nézelődőkből vásárlók: Hogyan?

Miért van az, hogy a látogatóidnak csupán 1%-a vásárol? Rossz a terméked? Magasak az áraid? Vagy valami más? Ebben az élő adásban megnéztük, mit keres pontosan a vásárló a honlapodon, mi az, ami elijeszti, hogyan vezesd a figyelmét és mik azok az elemek, amiken javítva sokszorosára növelheted a vásárlások arányát.

Vázlat, ha szeretnéd gyorsan átnézni, miről volt szó:

Miért nem vásárolnak a látogatóid?

1. Nem a megfelelő oldalon vannak: lehet, hogy a nyitólapodra sokan érkeznek vagy a blogodon sokan olvasgatnak, de nem jutnak el a termék megrendelőoldalára, mert nem vezet oda „út” (linkek, bannerek, oda mutató hirdetések stb.)

2. Ha már ott van a megrendelő oldalon a vásárló, mivel javíthatsz a konverzión:

  • Az oldalon töltött idő növeli a konverziót: galéria, videó, felsorolás, táblázat, hangfelvétel stb.
  • Legyen mobilbarát az oldal!
  • Számít az összkép (talpas és talpatlan betűk keverése, túlformázott oldal)
  • Ha hosszú az oldal, legyen menü a navigációhoz
  • Limitek (határidő, darabszám limit)
  • Bizalomépítés: Garancia, vevővélemények
  • Átlátható megrendelő űrlap, ne csak telefonos megrendelés legyen!
  • Többféle szállítási és fizetési lehetőség
  • Elkápráztató ajánlat: részletes termékleírás, ajándékok, bónuszok
  • A képeknél megáll a szem és a „dobozoknál” is

A következő adásban: E-mail marketing – Hogyan csináld jobban?
Tarts velünk szeptember 4-én 18:30-kor a Facebookon!

Comments are closed.