
Vállalkozás változó körülmények között
Az elmúlt egy hét sok vállalkozó számára hozott gyökeres változást és sokan estek kétségbe: mi jön most? Mi lesz még? Mit tegyek? Sokan érzik veszélyben a megélhetésüket, az eddigi életüket. Múlt héten rengeteg kérdés érkezett tőletek: – Mi lesz, ha az emberek nem fognak tőlem vásárolni? – Mi lesz, ha eltűnik a fizetőképes kereslet? –…

Zseniális kifogáskezelés
Mit válaszolj a vevőid kifogásaira? És hogyan kezeld a kifogásokat már akkor, amikor még ki sem mondta őket? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan adj választ a kifogásokra a hirdetéseidben, tartalmaidban, értékesítési oldaladon – hogy a vevőid minden kétségükre és félelmükre választ kapjanak és végül téged válasszanak.

Mit tegyél, hogy a vevők észrevegyék a vállalkozásodat?
A vállalkozásod jó, mégis csak kevesen találnak rá? Úgy érzed, nem kapja meg azt a figyelmet, amit megérdemel? Mindenhol ötletes, kreatív, figyelemfelkeltő reklámokat, posztokat látsz és úgy érzed, a tieid vértelenek és nem elég izgalmasak? Mit tehetsz? Ezen segítettem ebben az élő adásban!

Hogyan vezesd a vállalkozásodat, ha nem lehet úgy, ahogy eddig?
Az elmúlt napokban sok minden változott és sok minden bizonytalan. Mit lehet tenni? Mire figyelj most? Tényleg leállnak a futárcégek? Mit tegyél, ha eddig főként személyesen szolgáltattál? Van-e megoldás akkor, ha vásárokban értékesítettél és most ezek nincsenek? Nem érdemes most vállalkozást indítani? Érdemes kivárni? Halaszd el a termékbevezetésedet vagy a kampányodat? Hogyan vészeld át anyagilag,…

Mi egy vállalkozás igazi hajtóereje?
Mi különbözteti meg egymástól a sikeres, fejlődő vállalkozásokat, az elégedett vállalkozókat és azokat, akik csak küszködnek, folyton elégedetlenek az eredményeikkel és aztán fel is adják? Sokan azt hiszik, a siker a pénzzel egyenlő és az elégedett vállalkozók csak pénzt akarnak, pedig valójában nem. De akkor mi az, ami számít?

Merre tovább? Hogyan tudd meg, hova érdemes fejlődnöd 2020-ban?
Milyen volt az idei éved? És mik a jövő évi terveid? Akármire is készülsz, mindenképpen jó, ha átnézed az idei számaidat, statisztikáidat és abból vonsz le következtetéseket a jövő évi terveidhez. Ebben az élő adásban végignéztük, milyen statisztikákat érdemes megnézned, melyiket hogyan és hol tudod megnézni, hogyan elemezd ki őket és melyik mire utalhat a…

Hogyan álljon több lábon a vállalkozásod anyagilag?
Az év első élő adásában végignéztük, mit tehetsz azért, hogy a vállalkozásodnak több forrásból legyen bevétele és stabilabb legyen.

Hogyan adj el többet ugyanannyi vevőnek?
Egyre nehezebb a vevők figyelmét megszerezni, egyre drágább eljutni hozzájuk, éppen ezért kell valami, ami segít, hogy akik már rád figyelnek, azok ne csak a kötelező minimumot vásárolják meg. Mit lehet tenni, hogy megnöveld a kosárértéket? Milyen módszerek vannak arra, hogy aki betért a boltodba, többet vegyen és után szívesen térjen vissza? Ebben az adásban…

5 híres ember, aki otthagyta az állását egy másik hivatásért
Most már ismertek és híresek – annak idején viszont névtelenek és tanácstalanok voltak. Alkalmazottként dolgoztak valahol és azon rágódtak, váltsanak-e. Aztán – hol saját döntésből, hol kényszerűségből – belefogtak és végül ez hozta meg számukra a sikert és a világhírt. Íme, 5 híresség, aki valaha alkalmazottként kezdte.

Szakmaváltás: kockázat, kaland vagy fejlődés és nyereség?
Valami újba fogni mindig nehéz. Új szakmát tanulni, pláne váltani egy régi szakmáról az újra, vagy éppen az alkalmazotti létről a vállalkozóira. Miért félünk, és hogyan lépjünk túl a kételyeinken?