Hogyan adj el többet ugyanannyi vevőnek?

Egyre nehezebb a vevők figyelmét megszerezni, egyre drágább eljutni hozzájuk, éppen ezért kell valami, ami segít, hogy akik már rád figyelnek, azok ne csak a kötelező minimumot vásárolják meg. Mit lehet tenni, hogy megnöveld a kosárértéket? Milyen módszerek vannak arra, hogy aki betért a boltodba, többet vegyen és után szívesen térjen vissza? Ebben az adásban…

Tovább →

5 híres ember, aki otthagyta az állását egy másik hivatásért

Most már ismertek és híresek – annak idején viszont névtelenek és tanácstalanok voltak. Alkalmazottként dolgoztak valahol és azon rágódtak, váltsanak-e. Aztán – hol saját döntésből, hol kényszerűségből – belefogtak és végül ez hozta meg számukra a sikert és a világhírt. Íme, 5 híresség, aki valaha alkalmazottként kezdte.

Tovább →

Szakmaváltás: kockázat, kaland vagy fejlődés és nyereség?

Valami újba fogni mindig nehéz. Új szakmát tanulni, pláne váltani egy régi szakmáról az újra, vagy éppen az alkalmazotti létről a vállalkozóira. Miért félünk, és hogyan lépjünk túl a kételyeinken?

Tovább →

Így szerezz partnereket: 15 ötlet, amivel kezdő vállalkozók segíthetnek egymásnak

Sokan vélik úgy, hogy egy vállalkozáshoz mindenképpen kapcsolatokra van szükség, pedig ma már könnyen el lehet indítani és meg lehet szerezni az első vevőket anélkül, hogy bárkihez egyetlen szót szóltál volna. Mégis nagyon sokat segíthet az elején, ha keresel partnereket, akikkel kölcsönösen támogathatjátok egymást. Hogyan csináld? Íme 15 ötlet!

Tovább →

Végig is csinálod? 24. Marketing szerénység

A marketing ciki, nyomulós és úgy érzed, nem neked való? Ebben az élő adásban arról beszélgettünk, hogyan küzdd le ezeket az érzéseidet.

Tovább →

Végig is csinálod? 12. Félsz? Semmi vész!

Ma a leggyakrabban előforduló vállalkozói félelmekről, a félelmek feldolgozásának 3 típusáról beszélgettünk. Te mitől félsz?

Tovább →

Te mit tennél, ha egy nagy multi belépne a piacodra?

A webáruházak piacán most éppen ez történik: az Amazon.com már a magyar piac kapujában van, mostantól ingyen szállít Magyarországra és bár a magyar felület még várat magára, arra lehet számítani, hogy amint belépnek ide, felbolygatják a bevett piaci erősorrendet. Mit tehet egy kis cég, ha a nagyok megjelennek a piacán?

Tovább →

A hónap ügyfele: “Minden egyes apró sikerért nagyon megküzdöttem, és most sem adom fel”

Van, aki úgy érzi, egy gyermek mellett sincsen semmire ideje és van, aki 3 mellett is szakít. Fürjes Orsi, biosminkes az utóbbi kategóriába tartozik. Januárban szülés után 4 héttel a babájával együtt jött el a Hajrá! konferenciára tanulni, de hát ő ennél nagyobb problémákat is megoldott már, mire vállalkozó lett.

Tovább →

Tűzoltó vagy építőmester?

A világ rendje az, hogy új dolgok létrejönnek, aztán növekszenek, vagy ha nem nőnek meg, akkor elhalnak. Nincs stagnálás. Most talán még csak annyit szeretnél, hogy egy kicsivel több pénzed legyen, mellékállásra tegyél szert, vagy gyorsan teremts valamilyen kis bevételi forrást magadnak, de a szíved mélyén te is többre vágysz ennél, ugye?

Tovább →

A magad útján

Előadásokon, oktatóanyagokban gyakran említem, hogy a 21. században már nem szabad azt várni, hogy mások oldják meg helyetted a dolgaidat, hogy az állam, a munkáltatók, a “rendszer” majd segít neked állást találni, keresethez jutni, vállalkozni. Szerencsére nem csak én gondolom így 🙂 Herman Judittal A magad útján című könyv szerzőjével arról beszélgettem, mit kell manapság…

Tovább →

Page 1 of 6