Egyszerű megoldás, ha jó elérésű Facebook posztot szeretnél, de látogatókat is az oldaladra

Sokan panaszoljátok nekem, hogy a sima szöveges vagy videós posztjaitok jó elérést kapnak a Facebookon, de ha kikerül egy blogbejegyzés vagy egy link is van a posztban, ami az oldalatokra mutat, akkor alig látja valaki. Mit lehet tenni?

Tovább →

Így növekedj gyorsan! 20 bevált ötlet

Az online startup cégek számtalan jó gyakorlatot teszteltek ki arra, hogyan lehet gyors növekedést, hirtelen felhasználószám emelkedést elérni. Ezekből a technikákból mutatom most be a 20 legjobbat, hogy neked is gyors növekedésnek induljon a látogatottságod, több feliratkozó legyen a hírleveleden, többen kövessék a közösségi oldalaidat és több vevőt szerezhess. Növekedj velünk!

Tovább →

Látogatószerzés a nulláról

Elindult a honlapod: De honnan lesznek látogatók? Milyen stratégiákkal építhetsz stabil, folyamatosan növekvő látogatottságot és szerezhetsz releváns, valóban a célcsoportodba tartozó látogatókat? Erről beszéltem ebben az élő adásban:

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan szerezz több látogatót?

Hiába írsz zseniális kampányokat, hiába ismersz mindenféle vevőszerző praktikát, ha kevés a látogató az oldaladon. Hogyan legyen több? Erre adtam válaszokat ebben az élő adásban.

Tovább →

“A rendszerek működnek, az emberek elbuknak”

– olvastam egy szoftver reklámozó honlapon a minap. Őszintén szólva nagyon találó ez a szlogen: bizony a legtöbb kezdő (vagy még csak keresgélő) vállalkozó azért bukik meg, mert ugyan tudja mit kéne csinálni, látja a lépéseket, tennivalókat, de lebeszéli magát róla. “Ez nekem úgysem menne” “Nem, én ezt nem tudom megtenni” “Mindent megpróbáltam, de…”

Tovább →

Látogatottságnövelés - kicsiből naggyá nőni csak így lehet

Hogyan tovább?

“Elkészült a weboldalam, de mi legyen a következő lépés?” – gyakran hangzik el ez a kérdés az elmúlt napokban, hiszen már csak alig 1 hét van hátra a 4 hónapos 2. Gazdagmami Tanfolyamból. Sok szép honlap készült el, a konzultációkon sokat beszélgettünk termékekről, stratégiáról, de vajon mi a következő lépés? Hogyan lehet felfuttatni egy induló…

Tovább →

Biztos bevétel vállalkozásból?

Vajon mi a biztosabb? Az állásból származó bevétel vagy a vállalkozásból? Nézzük csak az érveket pro és kontra:

Tovább →

Facebook és marketing

A legtöbb embernek borsódzik a háta a Twitter és a Facebook gondolatára, fellép az “újabb púp a hátamon effektus”. Először meg kellett szoknod a blogolást, aztán elkezdtél hírlevél-listát építeni, most meg itt a legújabb trend, amit meg kéne tanulnod, tehát lehetőség szerint halogatod, mert egyébként is annyi más dolgod lenne, amivel valódi pénzt lehet keresni,…

Tovább →

A számok bűvöletében

Mennyi feliratkozó kell, hogy érdemes legyen eladnom nekik? Mekkora a jó látogatószám az oldalon? Honnan tudhatom, hogy már elég látogatóm van és el tudok adni nekik? Ezeket a kérdéseket mindenki felteszi, aki online vállalkozásba fog. Kétféle válasz van: matematikai és pszichikai – melyiket mondjam?

Tovább →

Ne adj el! Hagyd, hogy vegyenek tőled ;)

Egyetlen hatalmas nagy hibát látok sok cégnél, kezdő vállalkozóknál, ami miatt a bevételeik csak akadoznak. Egyetlen döntő tényező, amit nagyon sokan elrontanak és ami meghatározza, hogy sok látogató lesz-e weboldaladon, milyen eredményeket érsz el a keresőoptimalizálásban és végül mennyi terméket tudsz eladni. Ebből a videóból megtudhatod, mi az.

Tovább →

Page 1 of 2