30 marketing eszköz az induláshoz

Induló vállalkozóként olyan eszközökre van szükséged a piacralépéshez, amik – olcsóak (vagy ingyenesek) – extrahatékonyak, – gyorsan, kreatívan felhívják a vállalkozásodra a figyelmet és – megteremtik azt a jövedelmet, amivel aztán tovább tudod fejleszteni a vállalkozásodat. Mik ezek az eszközök? Hogyan döntsd el mit használj? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Ki lehet-e hozni a te vállalkozásodból évente 100 milliót?

Többször találkozom mostanában olyan posztokkal, könyvekkel, fizetős anyagokkal, amik azt ígérik, megmutatják, hogyan juthatsz el a 20-50 vagy éppen 100 milliós árbevételig. De vajon a te bizniszedben elérhető egyáltalán ez a bevétel? Érdemes elérni? És hogyan juthatsz el odáig?

Tovább →

Hogyan építs erős vállalkozást, ami minden szélnek ellenáll?

Az induló vállalkozások javarésze (90-95%-a) csődbe megy, nem éli meg a 3. évet, ez pedig félelemmel tölthet el mindenkit, aki vállalkozás indítását tervezi. Mit tehetsz, hogy ez ne történjen meg veled?

Tovább →

Végig is csinálod? 5. Honnan szerezz segítséget?

Hogyan és mit tudsz kiszervezni a vállalkozásodból? Hogyan találj segítséget, ha még nem tudsz fizetést adni?

Tovább →

Segítség induló vállalkozóknak: 7 tanács, ami segíthet átvészelni az első hónapokat

Kezdő vállalkozónak lenni egyáltalán nem egyszerű, tudom. Éppen ezért összefoglaltam néhány olyan saját tapasztalatot, ami segíthet neked az első időkben.

Tovább →

[ÉLŐ] Kezdő cégből profi márka: Hogyan?

A céged még csak kezdő, de a tudásod már profi. Mit tegyél, hogy annak is látsszon?

Tovább →

Most indítasz vállalkozást? Ezen a 3 dolgon kell túllépned, hogy beinduljon

Egy felmérés szerint az induló vállalkozások 3 legfőbb problémája: 1. Nincs elég profit a fejlesztéshez 2. Nincsenek kidolgozva a célok megvalósításának lépései 3. Túl sok a feladat és kevés az ember. Mit lehet tenni?

Tovább →

Segítség a kezdő vállalkozóknak: inkubátorház

Kezdő vállalkozóként számos olyan ügyintézéssel, adózással kapcsolatos gyakorlati kérdés felmerül, amivel azt sem tudod, kitől kéne tanácsot kérned. És akkor még ottvannak az alkalmazottakkal kapcsolatos problémák és felmerül az is, szükséges-e irodát bérelned, ha pedig otthonról dolgozol, akkor hova szervezd az üzleti megbeszéléseket vagy a tréningeket. Egy idén ősszel induló kezdeményezés ebben is segít.

Tovább →

Beszélgessünk a piackutatásról!

Soha nem tudok eleget beszélni a piackutatásról. Szombaton tartottam az Infotermék MOST tréninget, és meglepődtem, hogy azok a piackutatási, adatgyűjtési, igényfelmérési apróságok, amikről -úgy érzem- már ezerszer beszéltem itt a blogban, a Gazdagmami Tanfolyamon és a többi képzésben még mindig újdonságnak számítanak. Pedig a piac ismerete nélkül olyan vállalkozást indítani, mint csukott szemben átszaladni az…

Tovább →

Dolgozom rajta

Ezerrel dolgozom a Gazdagmami START Program beindításán. Néhányan már érdeklődtetek az ügyfélszolgálatnál is ezügyben, ezért itt az ideje lerántani a leplet, miről is szól majd a program, kinek való és miben tud segíteni neked.

Tovább →

Page 1 of 3