Miért éri meg a karrieredbe, az oktatásodba, képzésedbe fektetni?

Hurrá, vége az iskolának! Sok diák alig várja, hogy megszerezze az érettségit, aztán a diplomát és utána soha többé ne kelljen tanulni. De vajon tényleg jó hozzáállás ez? Tényleg elég a diákkorban begyűjtött tudás egész életre?

Tovább →

Hogyan építs erős vállalkozást, ami minden szélnek ellenáll?

Az induló vállalkozások javarésze (90-95%-a) csődbe megy, nem éli meg a 3. évet, ez pedig félelemmel tölthet el mindenkit, aki vállalkozás indítását tervezi. Mit tehetsz, hogy ez ne történjen meg veled?

Tovább →

Vevőmágnes márkanevek: Így válassz jó nevet!

Mi legyen a neve az új termékednek? Hogyan hívják a rendezvényedet? Mi legyen a márkád és a honlapod neve? Hogyan nevezd el a csomagajánlatodat? Mi legyen a címe a könyvednek vagy a csalidnak? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban.

Tovább →

Automatizált vevőszerzés: Így fogj neki!

Sokkal kevesebb idő is elég lenne a marketingedre, ha automatizálnád, amit csak lehet. De mi lehet automatizálni? Hogyan csináld okosan? Hogyan építs olyan vevőszerző rendszert, ami neked dolgozik? Erről volt szó a legutóbbi Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

Passzív jövedelem ötletek vállalkozóknak

Egy vállalkozás akkor ad igazi szabadságot, ha nem kell minden nap benne dolgoznod. Ha gond nélkül el tudsz szabadulni pár napra pihenni, ha a megélhetésed, a munkatársaid fizetése nem csak azon múlik, mennyit dolgoztál. Hogyan tudsz passzív jövedelemre szert tenni? Milyen passzív jövedelemforrások léteznek és melyik vállalkozásnak melyik való? Erre mutattam ötleteket ebben az élő…

Tovább →

Ettől lesz zseniális a hirdetésed

Ebben az élő adásban 15 hirdetési ötletet mutattam meg. Olyanokat, amikkel átalakítva a hirdetéseidet sokkal hatékonyabbá teheted őket. És, hogy lássátok a példákat is, ezúttal a képernyőkép mentését osztom meg itt veletek.

Tovább →

Növekedj kreatívan ezzel a 25 filléres ötlettel!

A vállalkozásodnak az első pár hónapban nem a legkreatívabb vagy a legötletesebb marketingre van szüksége, hanem a LEGHATÉKONYABBRA. Olyanra, ami azonnal vevőket hoz. Ami annyira ütős, hogy a célcsoportod tagjai azonnal felkapják rá a fejüket és azt mondják: „Hű, de jó!” Olyanra, ami nem jár túl sok pepecseléssel és kísérletezéssel, hanem biztosan működik. És jó…

Tovább →

18 vadiúj érdeklődőszerző ötlet

Több érdeklődőt szeretnél, de alig-alig találnak rád? Kevesen iratkoznak fel a hírleveledre? Nem lájkolják az oldaladat? Nem csatlakoznak a csoportodhoz? Mit lehet tenni? Most erre mutatok most 18 új ötletet!

Tovább →

Hogyan árazz, ha jól akarod csinálni?

Kiírod a termékedre, hogy 20% vagy X ezer Forint kedvezmény és nem érted, miért nem elég vonzó az ajánlatod? A vevőid alkudoznak, az árat kérdezgetik és bármilyen olcsón adod, úgy sem jó nekik? Tudod, hogy emelned kéne az áraidat, mert alig élsz meg abból, amit értékesítesz, mégsem mered, mert úgy érzed, akkor senki nem fog…

Tovább →

55 látogatószerző ötlet

Hogyan legyen ismertebb a honlapod? Hogyan találjanak rá minél többen? Ebben az élő adásban 55 linképítési és látogatószerző ötletet mutattam be, helyeket, ahol regisztrálhatsz, módszereket, amikkel több embert érhetsz el.

Tovább →

Page 2 of 14