Követőszerzés Facebook és Instagramon: Hogyan? Miben más?

– Melyik felületen milyen követőszerző módszerek működnek? – Mi az, ami hasonló? – Mi az, ami más? – Mire figyelj, ha mindkét felületre posztolsz? – Milyen stratégiával szerezhetsz sok követőt a Facebookon és mivel az Instagramon?

Tovább →

Hogyan építs aktív közösséget?

Olyat, aki lájkol, követ, hozzászól, továbbadja a híredet… – Miért jó ez neked vállalkozóként? – Szükséges egyáltalán? – Miért jó neked? (és miért éri meg a közösséged tagjainak) – Milyen csoportokból épül fel egy közösség és melyikre hogyan legyél hatással? Melyik mitől marad aktív? – Milyen eszközeid vannak arra, hogy elérd és aktivizáld a követőidet?…

Tovább →

Itt a közösségi média rendszerváltás: Mi jön most?

Ez a Facebook már nem az a Facebook, mint 2-3 vagy 5 évvel ezelőtt. És az Instagram se ugyanolyan, mint régen. Ezt talán te is tapasztalod. Lassan megváltoztak ezek a felületek és a felhasználók se úgy használják már a közösségi médiát, mint korábban. Már nem működik az, hogy egyetlen felületen próbálsz mindenkit elérni. Már nem…

Tovább →

Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?

A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?

Tovább →

Vevőszerző tartalom ötletek (Facebook, Instagram, blog, Youtube)

Készíted-készíted a posztokat, de nem tudod, hogyan lesznek ebből vevőid? Lehet egy lépésben egy posztból vevőket szerezni? Ilyen tartalmakra (közösségi média posztok, videók, blogbejegyzés) mutattam példákat ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban!

Tovább →

Zuhannak az elérések: Mit lehet tenni?

A Facebookon és az Instagramon is gyakran tapasztalhatsz nagy ingadozásokat az elérésben. Elkészíted sok munkával az érdekes és hasznos tartalmadat, aztán alig látja valaki. Mintha a közösségi média algoritmusok kénye-kedvétől függne a dolog. Máskor meg egy teljesen banális posztod rengeteg emberhez eljut és látszólag érthetetlen, miért. És lehetnek olyan időszakok is, amikor a teljes elérésed…

Tovább →

Mindenki posztol, tartalmat gyárt, videózik, az elérések csökkennek: Milyen posztokkal hívhatod fel magadra a figyelmet MOST?

Mindenki posztol, tartalmat gyárt, videózik, az elérések csökkennek: Milyen posztokkal hívhatod fel magadra a figyelmet MOST?

🥸 Milyen témák, milyen kommunikáció működik? Honnan tudhatod meg, mi lesz eredményes? – Mennyi tartalmat készíts? Mi az, aminek már van hatása és mi az, ami növekedéshez vezet? – Mehet ugyanaz az Instagramra és a Facebookra? Mik a hasonlóságok? Mik a különbségek? – Kell foglalkozni a mindenkit érintő problémákkal, nehézségekkel (infláció, tüntetések stb.)? És, ha…

Tovább →

Facebook és Instagram követőszerzés: Hogyan csináld?

Akkor tudsz ismertséget szerezni a vállalkozásodnak a Facebookon és az Instagramon, ha vannak követőid. De hogyan fogj bele a követőszerzésbe? El lehet indulni a nulláról? Mire érdemes odafigyelni? És mit tehetsz, ha megállt a követőid száma a növekedésben?

Tovább →

Követőszerzés Instagramon, Facebookon: Hogyan?

🤩 Miért mennek fel az embereket a Facebookra és az Instagramra? 🧐 Miért kezdenek el követni egy oldalt? 😎 Mit tegyél, hogy elkezdjenek követni? 🚀 Hogyan szerezz követőket a nulláról? 🌞 És mit tehetsz, ha megtorpant a követőszámod növekedése? – ezekre a kérdésekre kaphatsz választ ebben a Gazdagmami Show adásban!

Tovább →

Hogyan és mit posztolj 2022-ben?

Hogyan keltsd fel a figyelmet? Mire figyelj oda a Facebook és Instagram posztoknál? Miről írj, hogy elkötelezett legyen a követőtáborod? Milyen poszokkal építheted a márkádat? Mi az, ami hatásos lesz és mi az, amit felejts el, ha új követőket és aktív közösséget szeretnél 2022-ben? – erről szólt a Gazdagmami Show ezen a héten.

Tovább →

Page 1 of 4