Instagram és Facebook sztori hatékonyan: Hogyan csináld?

Nem tudod, hogyan használhatod a Facebook és az Instagram sztorit vevőszerzésre? Mindig kifogysz az ötletekből? 13 új ötletet adtam hozzá ebben az élő adásban.

Tovább →

Szerezz több érdeklődőt kreatívan! (7 ötlet)

A letölthető ebookok és ajándék videók ideje lejárt: mivel foghatod meg most sok ember figyelmét és érheted el, hogy feliratkozzanak a hírleveledre, kövessék az üzeneteidet, kíváncsiak legyenek az ajánlatodra és a végén vásároljanak? Erre mutattam 7 kreatív, érdekes módszert ebben élő adásban!

Tovább →

Szerezz sok vevőt email marketinggel!

A leghatékonyabb online vevőszerző eszköz, mégis sokan nem mernek belefogni, mi az? Az email marketing. Miért érdemes belefogni? (mutatok számokat is) Hogyan kezdd el használni? Melyik szolgáltatót válaszd? Hogyan gyűjts feliratkozókat? Mire figyelj oda adatvédelmi szempontból, mit kell pontosan tenned, hogy GDPR kompatibilis és szabályos legyen az email marketinged? Milyen gyakran küldj leveleket? Mekkora legyen…

Tovább →

Akciózz okosan! Hogyan adj kedvezményt kreatívan?

Hogyan adj kedvezményt érdekesen, izgalmasan és kreatívan? Hogyan akciózz úgy, hogy a vásárló is jól járjon és te is keress az üzleten? Erre kapsz választ a hétfői élő adásból, ha jössz! 12 konkrét ötletet mutatok érdekes és kreatív árakciókra.

Tovább →

Vevők a Facebookról 2020-ban: Hogyan?

A Facebook rengeteg eszközt kínál a marketingre, ezeknek a többségét te is használod, de vajon hogyan lehet igazán hatékony marketing rendszert építeni ezekből az eszközökből? Mit tegyél, hogy a posztjaid ne csak lájkokat, de vevőket is hozzanak? Mit tegyél, hogy ne csak megdicsérjék a termékeidet, de meg is vegyék? Hogyan építs ismertséget és márkát a…

Tovább →

Mitől nő a vállalkozásod jövőre?

Hogyan legyen nagyobb árbevételed, több vevőd, nagyobb követőtáborod, erősebb márkád, több alkalmazottad 2020-ban? Erről volt szó ebben az élő adásban!

Tovább →

Szerezz rengeteg érdeklődőt kihívásokkal. De hogyan?

Sok érdeklődőt szerez gyorsan. Rövid idő alatt vásárlóvá érlel. Meggyőz és edukál. Mi az? A kihívás. Az egyik legizgalmasabb új érdeklődőszerző módszer. Mire jó? Hogyan használd hatékonyan? Mire figyelj oda, hogy tényleg működjön? Ezt tudhatod meg ebből a videóból.

Tovább →

15 tartalomtípus, amire az olvasód azonnal felkapja a fejét

Csak töredék eredményt és töredék figyelmet érsz el, ha csak úgy “érzésre” posztolsz és készítesz tartalmat. Mit tudnak azok, akik folyamatosan készítik a nagy figyelmet kiváltó bejegyzéseket a blogjukra és a közösségi médiába? Ők tudatosan használják azt a 15 tartalomtípust, amit ebben az élő adásban megmutatok. 15 olyan formulát kapsz majd, amin könnyen elindulhatsz, csak…

Tovább →

Hogyan érj el sokkal több embert a közösségi médiában?

Sok időt töltesz a posztok elkészítésével – mégis csak alig látják őket? Mindig kitalálsz valami újat, eseményeket készítesz, videókat teszel ki, Messenger botot használsz – az eredmény mégis csekély? Szeretnél több követőt, csoporttagot, de alig talál rád valaki? Jó lenne élettel megtölteni az Insta profilodat, de csak nagyon lassan növekszik a követőtáborod? Mit lehet tenni?…

Tovább →

Mivel érd el, hogy 🚀 gyorsan 🚀 döntsön melletted a vásárló?

A vásárlók 90%-a csak nézelődik. 8% gondolkodik is rajta. És végül csak 1-2% vásárol. Jól van ez így? Hogyan lehetne másként? Ebben az élő adásban megmutatom azokat a marketing eszközöket, amikkel segíthetsz a vásárlónak melletted dönteni mégpedig GYORSAN. Milyen marketing szövegekkel segítheted a gyors döntést? Milyen hirdetésekkel? Milyen ajánlattal? Milyen vizuális eszközökkel? Ezt mutatta be…

Tovább →

Page 1 of 7