Mennyi idő?
A mai világban a legnagyobb kihívás nem az, hogy megtaláljuk a lehetőségeket, hanem az, hogy túl sok lehetőségünk van, túl sok ötletet, információt kapunk minden nap – ezt a gondolatmenetet Erich Fromm írta le 1941-ben, amikor még a maihoz képest bizony sokkal információszegényebb világban éltek az emberek. Az online vállalkozásokkal kapcsolatban is túl sok az…
8 tipikus hiba, amit a Nagy Honlapelemzős Napon tapasztaltam
Sikeresen lezárult az idei Nagy Honlapelemzős Nap, rengeteg jelentkezés érkezett, így végül legalább 4 órányi anyag készült (lehet, hogy megvan 5 órányi is, a végén már nem is számoltam :)) Lássuk a tipikus hibákat és a nap legfontosabb tapasztalatait!
MÁSolásról MÁSképp
Mit lehet felhasználni az interneten található tartalomból a saját honlapodon? Meggyorsíthatod-e a szövegírást, a termékfejlesztést máshonnan származó képekkel, szövegekkel? Bünteti-e a Google a másolt szöveget? Mi az, amit megtehetsz és mit nem? Ezt a kérdéskört jártam körbe nem csak jogi, sokkal inkább gyakorlati szempontból ebben a bejegyzésben.
7+3 banánhéj, amin elcsúszhat az online marketinged
Ötletek, álmok, tervezgetés – sokan nem jutnak tovább az online marketinggel kapcsolatban. Elindul a weboldal, írogatják a blogot, kiküldenek néhány hírlevelet, aztán feladják. Nem is kevesen. Az induló blogok 60%-a 3 hónapon belül megszűnik. Csupa jó ötlet és lelkesedés, ami csak rövid időre szól. Muszáj ennek így lennie? Vannak olyan banánhéjak, amiken újra és újra…
Szeretnék elindulni, de nincs ötletem…
Ez kedvenc kifogásom, amit vállalkozáson gondolkodó emberektől hallok 🙂 Valójában ilyenkor nem arról van szó, hogy egyáltalán nincs ötleted, hanem arról, hogy sok ötleted van, de lebeszéled magadat róluk. Az egyik ezért nem jó, a másik azért nem, többségében talán nincs is rá valódi indokod, ami miatt elveted őket, inkább csak bizonytalan vagy. De mitől…
Hogyan indítsunk online kampányt?
Az elmúlt két hétben levezényeltem egy másik vállalkozásom eddigi legnagyobb kampányát: új termék, sokféle kommunikációs csatorna (hírlevél, közösségi média, partnerek, régi vevőknek dm levél, bannerhirdetés) és éppen a felénél tartottunk, amikor a Gazdagmami Mentor programom két résztvevője is jelezte, elkészült az első termékük és szeretnének kampányt csinálni, de bizonytalanok benne, hogyan is kell. Hogyan is?
A jó példa ragadós, avagy így lehet bloggal pénzt keresni
Hogyan lehet egy bloggal pénzt keresni? Sokan keresnek meg ezzel a kérdéssel, látják, hogy nálam működik és szeretnék tudni, ők hogyan fogjanak bele. Íme a lehetőségek:
Időgazdálkodási ötletek vállalkozó anyukáknak
Nemrégiben olvastam Doransky blogjában egy bejegyzést egy csomó hasznos tanáccsal arról, hogyan is osztja be az idejét ő maga. Szoftverek, kütyük, nagyjából kiszámítható munkaidő – és az ehhez kapcsolódó logikai modell: ez az, amit ő használ. De hogyan ossza be az idejét egy online vállalkozó anyuka?
Üzleti ötletek, amik bejöttek
Egy induló vállalkozás gyakran abból az egyszerű ötletből indul ki, hogy „beszerzem az X terméket 100 Forintért, eladom 120-ért és de jó lesz…”, sokaknak azonban még ilyen ötletük sincs: egyszerűen nem tudják miből induljanak ki, ezért most inspirációként szeretnék bemutatni olyan hazai és külföldi ötleteket, amikre valaki valahol már gondolt – és beváltak (hátha az…
Az induló honlapok csődjének titka
A blogok több, mint 60%-a az indulása utáni harmadik hónapban már megszűnik – áll a Technorati 2008-as internet jelentésében. Miért? Számos honlaptulajdonossal találkoztam pályafutásom során, akik negy reményekkel, tele ötletekkel és lelkesedéssel vágtak neki az online vállalkozásnak – aztán néhány hónap vagy 1-2 év elteltével feladták. Többségük egy fillért sem keresett. Másik részük pedig csak…