Hogyan készítsd el az ellenállhatatlan ajánlatot?

Új kampányt szeretnél indítani, de nem tudod, hogyan fogj bele? Több vevőt szeretnél, de ehhez kéne egy sokkal izgalmasabb ajánlat? Ebben az adásban megmutatom mi az a 3 dolog, ami – vonzóvá teszi az ajánlatodat a vevők előtt, – felkelti a figyelmüket, – és eléri, hogy mihamarabb vásároljanak is tőled. Ilyen ajánlatot szeretnél? Tudd meg…

Tovább →

Mit hozhatsz ki a vevővéleményekből? Vevővélemény marketing

Hogyan hozd ki a legtöbbet a véleményekből?

– 7 dolog, amire jók az ügyfélvélemények a marketingben – Hogyan használd őket? – Hogyan érd el, hogy a vevőid leírják a véleményüket? – Milyen felületeken gyűjtheted a véleményeket? – Mit tegyél, ha a Facebookon vagy a Google-ben ismeretlenek rossz véleményt írnak rólad? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Hol a rejtett pénz a vállalkozásodban? Gyere és keressük meg!

Egy csomó pénzt hagysz nap, mint nap az asztalon a vállalkozásodban. Rejtett bevételi források, amikre nem gondolsz. Apróságok, amiken, ha változtatnál, többet költene nálad a vevő. Néhány dolog, amin ha változtatsz, könnyebben és olcsóbban jönnek majd a vevők. Ilyen rejtett bevételi források után nyomoztunk ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan legyen ellenállhatatlan az ajánlatod?

Hogyan legyen ellenállhatatlan az ajánlatod?

Akciót indítasz, de alig reagálnak rá? Kiteszed a terméked hirdetését és senki sem vásárol? Jók az áraid, mégis mindenki csak alkudozik veled? A honlapodon, a hirdetéseidben szeretnéd megmutatni, miért jó az ajánlatod, de mindig elakadsz? Ebben az élő adásban azt mutattam be, hogyan állítsd össze ellenállhatatlan ajánlatodat.

Tovább →

19 ötlet, hogyan adj el az Instagramon

Posztolsz az Instagramon, de nem tudod, hogyan szerezz hatékonyan vevőket? Ebben az élő adásban megmutatam 19 bevált ötletet, amit akár már azonnal elkezdhetsz használni.

Tovább →

Mit reklámozz árakció helyett?

Az elmúlt hetekben sok vállalkozó kezdett el aktívan kampányolni. Rengeteg kezdeményezés jelent meg ingyen (edzések, nyelvoktatás, táncórák stb.) és sokan árakciókkal próbálják felhívni a vállalkozásukra a figyelmet. Azonban az árakció bár rövid távon hozhat vevőket, hosszú távon nem segít a vállalkozásodon. Hogyan szerezz vevőket árakció helyett? Íme itt van néhány lehetőség:

Tovább →

Hogyan szerezz vevőket most? Konkrét ötletek példával

Megváltozott a piac, megváltoztak a körülmények, de egy nem változott: egy kis cégnek elsősorban új vevőkre van szüksége ahhoz, hogy túléljen. Erre hozok most neked 10 konkrét kampány ötletet a hétfő reggeli Gazdagmami Show élő adásban. – Nem gáz most vevőt szerezni? – Említhetem a vírust a kampányban? – De mit adjak el, amikor az…

Tovább →

Akciózz okosan! Hogyan adj kedvezményt kreatívan?

Hogyan adj kedvezményt érdekesen, izgalmasan és kreatívan? Hogyan akciózz úgy, hogy a vásárló is jól járjon és te is keress az üzleten? Erre kapsz választ a hétfői élő adásból, ha jössz! 12 konkrét ötletet mutatok érdekes és kreatív árakciókra.

Tovább →

Karácsonyi kampány: Hogyan fogj bele?

Szoktál karácsonyi kampányt tartani? Vagy csak most fognál bele az elsőbe? Esetleg fogalmad sincs mit is hirdethetnél karácsonykor, mert a te terméked vagy szolgáltatásod nem olyan “karácsonyos”? Ebben az élő adásban segítettem abban: – milyen kreatív és ötletes karácsonyi vagy év végi ajánlatokat találhatsz ki, – hogyan vásárolnak ilyenkor az emberek, mit és mikor érdemes…

Tovább →

3 rövid kampány ötlet (ha gyorsan szeretnél vevőket)

Gyorsan kéne a bevétel és nem tudod, mit tegyél? Hirdetsz, mégis egyre csökkennek a megrendelések? Dobd fel a marketingedet és tegyél szert több vevőre ezekkel a rövid 3 napos gyorskampány ötletekkel! Ebben az élő adásban mutatok 10 ötletet a vadiúj, kreatív kampányodhoz és megtanulhatod azt is, hogyan építs fel egy ilyen gyorskampányt, mitől lesz igazán…

Tovább →

Page 1 of 2