2 ritkán használt trükk a meggyőzőbb marketinghez

A marketing szórakoztató dolog. Bebizonyítsam? Mert mi lenne izgalmasabb, mint olyasmiről írni egy hirdetésben, amit a legtöbb konkurensed legszívesebben eltitkolna – és te pont ezzel nyerheted meg a vevők figyelmét? Vagy mi lenne érdekesebb, mint olyasmit beépíteni a stratégiádba, amit senki más nem mer – és ezzel elérni életed legnagyobb sikereit? Mik ezek? Ezt a…

Tovább →

Ha árakciózni akarsz így csináld: 7 ötlet

A vásárlók szeretik az árakciókat. Ha jól csinálod. Ha viszont rosszul, akkor csupa csalódásban lesz részed. Talán eladsz egy csomó terméket/szolgáltatást (vagy nem), de te sem jársz jól és a vevők sem lesznek felhőtlenül boldogok. De hogyan és mikor érdemes árakciózni? Milyen fajtái lehetnek az árakcióknak és melyiket mikor használd? Erről volt szó ebben az…

Tovább →

6 ötlet hogyan kampányolj árakció nélkül

Jó lenne egy vonzó ajánlat? Olyan, amire harapnak a vevőid? Olyan, amire sokan kattintanak? Olyan, amit sokan visznek? De közben meg nem akarsz mindig árakciózni? Hogyan csináld? Ebben az élő adásban 6 olyan ötletet mutattam, amivel mindig érdekesek, aktuálisak lehetnek a kampányaid árengedmény nélkül is.

Tovább →

7 módszer, amivel vevőket szerezhetsz ezen a héten

– Mit tehetsz, hogy ezen a héten is legyenek új vevőid? – Mit találj ki, ha gyorsan szeretnéd megfogni a figyelmet és eladni? – Hogyan tudsz kevés időráfordítással vevőket szerezni? Erre mutattam 7 kreatív és azonnal megvalósítható módszert holnap reggel a Gazdagmami Hétindító élő adásban!

Tovább →

Kreatív kampány ötletek év végére

Az év utolsó néhány hetében számtalan ok van a kampányolásra: Fekete Péntek, Mikulás, Karácsony, Szilveszter. Csak az a gond, hogy mindenki más is reklámoz, ajánlattal bombázza a vevőket, ezért valami igazán érdekessel kell előrukkolnod ahhoz, hogy ne egy legyél a sok hirdető között. 🎄 Mit reklámozz most? 🎅 – Hogyan tűnj ki a tömegből? –…

Tovább →

Hogyan készítsd el az ellenállhatatlan ajánlatot?

Új kampányt szeretnél indítani, de nem tudod, hogyan fogj bele? Több vevőt szeretnél, de ehhez kéne egy sokkal izgalmasabb ajánlat? Ebben az adásban megmutatom mi az a 3 dolog, ami – vonzóvá teszi az ajánlatodat a vevők előtt, – felkelti a figyelmüket, – és eléri, hogy mihamarabb vásároljanak is tőled. Ilyen ajánlatot szeretnél? Tudd meg…

Tovább →

Mit hozhatsz ki a vevővéleményekből? Vevővélemény marketing

Hogyan hozd ki a legtöbbet a véleményekből?

– 7 dolog, amire jók az ügyfélvélemények a marketingben – Hogyan használd őket? – Hogyan érd el, hogy a vevőid leírják a véleményüket? – Milyen felületeken gyűjtheted a véleményeket? – Mit tegyél, ha a Facebookon vagy a Google-ben ismeretlenek rossz véleményt írnak rólad? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Hol a rejtett pénz a vállalkozásodban? Gyere és keressük meg!

Egy csomó pénzt hagysz nap, mint nap az asztalon a vállalkozásodban. Rejtett bevételi források, amikre nem gondolsz. Apróságok, amiken, ha változtatnál, többet költene nálad a vevő. Néhány dolog, amin ha változtatsz, könnyebben és olcsóbban jönnek majd a vevők. Ilyen rejtett bevételi források után nyomoztunk ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan legyen ellenállhatatlan az ajánlatod?

Hogyan legyen ellenállhatatlan az ajánlatod?

Akciót indítasz, de alig reagálnak rá? Kiteszed a terméked hirdetését és senki sem vásárol? Jók az áraid, mégis mindenki csak alkudozik veled? A honlapodon, a hirdetéseidben szeretnéd megmutatni, miért jó az ajánlatod, de mindig elakadsz? Ebben az élő adásban azt mutattam be, hogyan állítsd össze ellenállhatatlan ajánlatodat.

Tovább →

19 ötlet, hogyan adj el az Instagramon

Posztolsz az Instagramon, de nem tudod, hogyan szerezz hatékonyan vevőket? Ebben az élő adásban megmutatam 19 bevált ötletet, amit akár már azonnal elkezdhetsz használni.

Tovább →

Page 1 of 2