Így írd meg a tökéletes hirdetésszöveget!

Mindig elakadsz, amikor hirdetést kéne írnod? Egy csomó időd elmegy a fogalmazgatással és aztán nem tudod, mi hiányzik, min kéne javítani? Elbizonytalanodsz, nem túl nyomulós-e a szöveged, nem túl hosszú-e, nem kéne-e még valamit beleírnod? A GazdagmamiShow hétfői adása ezúttal egy kis miniworkshop volt, ahol végigmentünk egy szövegsablonon, amit a segítségemmel átírhatsz a saját vállalkozásod,…

Tovább →

Meggyőző hirdetés szöveg ötletek

Hatásosabb hirdetéseket szeretnél írni? Olyanokat, amik megfogják a figyelmet, magával ragadják az olvasót és meggyőzik róla, hogy a te termékedre/szolgáltatásodra van szüksége? Ebben az élő adásban sok-sok ötletet kapsz arra, hogyan írd meg a hirdetéseidet és miként turbózhatod fel a jelenlegi hirdetésszövegeidet!

Tovább →

Mit tehetsz, ha elutasították a Facebook hirdetésedet?

Először is nyugi 🙂 Nem azért utasították el, mert illegális lenne az oldalad vagy mert utál a Facebook. A hirdetések szöveg- és képanyagát ellenőrzéskor egy automatikus rendszer nézi végig, ami meglehetősen szigorúra van állítva. Éppen ezért előfordulhat, hogy akkor is elutasításra kerül a hirdetésed, ha nem tettél semmi szabályelleneset. Lássuk, mi lehet tenni elutasítás esetén!

Tovább →

Kis pénzből hatékony Facebook hirdetés: Hogyan?

Hirdetnél, de nem mersz belevágni, hogy ne ússzon el a pénzed? Már hirdettél, de szeretnéd megtudni, hogyan lehet kisebb pénzből hatékonyabban hirdetni? Ebben az élő adásban megosztottam a legköltséghatékonyabb hirdetési módszereimet!

Tovább →

Hogyan hirdess okosan a Facebookon?

Már hirdetsz a Facebookon, de nem vagy elégedett az eredménnyel? Még nem hirdetsz, de később majd szeretnél? Ebben az élő adásban bemutattam: – Milyen hirdetéstípusok vannak és melyik mire való? – Milyen formátumok léteznek és melyiket érdemes használni? – Milyen célzási beállítások vannak és melyikkel juthatsz el a leghatékonyabban a célközönségedhez? És, ami a legfontosabb:…

Tovább →

Hogyan írj röviden és mégis hatásosan a termékedről?

Hosszasan győzködöd a vásárlót a terméked vagy a szolgáltatásod előnyeiről, de amikor rövid és velős szöveget kéne írnod, akkor elakad a szavad? Kínlódsz a hirdetések megírásával, mert nem tudsz elég tömören fogalmazni? A webáruházad “rövid termékleírás” részébe csak néhány unalmas termékjellemzőt tudsz írni, mert nem jut más eszedbe? Ebben az élő adásban ezekre a kérdésekre…

Tovább →

Hirdetések, közösségi média posztok, címsorok hatékonyan

Rövid szöveget írni néha nehezebb, mint hosszút. Belefogsz egy hirdetés szövegébe és órákat szöszölsz rajta. Nekiállsz egy Facebook vagy Instagram poszt megírásának és hosszasan javítgatod, szerkesztgeted, órák telnek el vele. Már csak egy címsor hiányzik az értékesítési oldaladra, de nem jut eszedbe semmi frappáns. Egy rövid termékleírással is rengeteg időt töltesz. Hogyan lehet gyorsan hatásos…

Tovább →

Így hirdess hatékonyan! 9 példa jól működő hirdetésekre

Mik lesznek 2019 legjobban működő hirdetései?Ebben az élő adásban nem csak beszéltem róluk, hanem meg is mutatom őket. Konkrét példákat mutattam szöveges, képes, galériás és videós hirdetésekre.

Tovább →

Nem mennek a hirdetéseid? Túl drága? Mit lehet tenni?

Igazából 5 dolgot kell megnézned, ha azt szeretnéd, hogy hatékonyabbak legyenek a hirdetéseid. A sorrend sem mindegy. Ebben az élő adásban pontosan elmondtam, mit nézz meg, min és hogyan változtass, ahhoz, hogy jobban teljesítsenek a hirdetéseid.

Tovább →

Így gyere ki mindig új ötletekkel (a versenytársaid nem fogják tudni hogy csináltad)

Jártál már úgy, hogy a versenytársad előállt egy szuper új ötlettel, amitől leesett az állad és egyszerűen nem érted, honnan vannak neki ilyen zseniális ötletei, hogy csinálja? Mi lenne, ha te lennél az a piacodon, aki előáll az új, zseniális ötletekkel, témákkal, ajánlatokkal, akciókkal? Mi lenne, ha te lennél az, akitől a többieknek leesik az…

Tovább →

Page 1 of 3