![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/11/9C411B00-DD5F-4FA1-BC22-57E99367DD20-182x125.png)
Hogyan teremts igényt a termékedre?
A terméked szuper, de a piac még nem tud róla: Hogyan tudsz igényt teremteni rá? – Mi is az az igényteremtés valójában (nem az, amit sokan gondolnak)? – Honnan tudhatod meg, mire van igénye a piacodnak egyáltalán? – Milyen eszközökkel, milyen kommunikációval tudsz igényt teremteni? (mutatok példákat is) – erről volt szó a legújabb Gazdagmami…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/01/327060980_2153240024885885_5552643673164002458_n-182x125.jpg)
Hogyan találd meg a reklámod fő üzenetét?
A legtöbben túl sok üzenetet próbálnak belezsúfolni a hirdetéseikbe. Vagy csak keveset, de nem igazán izgalmasat ahhoz, hogy felkeltse a vevők figyelmét. Milyen a JÓ üzenet? Milyen az, amire odafigyelnek, kattintanak, amiből megértik mi az, amit kínálsz, mi a különleges benne? Hogyan találd meg és miként fogalmazd meg ezt az üzenetet? Erről volt szó ebben…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2022/08/Kepernyofoto-2022-08-27-14.50.07-182x125.jpg)
Hogyan legyen a vállalkozásod sokkal ismertebb?
A vállalkozásod szuper, a terméked remek, de alig ismeri valaki? De miért nem? Miért találnak rád kevesen? Miért nem jegyzik meg a márkádat? Hogyan változtass ezen? Ebben az adásban 3 példán keresztül mutatom meg: – hogyan lehet már a kezdetektől megjegyezhető és továbbadható a vállalkozásod, – mit tehetsz, hogy többen találjanak rád (nem a sok…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2022/08/vevovalsagban-182x125.jpg)
Hogyan változnak meg a vevők válságban?
Válságban a vásárlási szokások is megváltoznak. Hogyan döntenek az emberek ilyenkor? Milyen érvek hatnak rájuk? Melyik vásárlói csoport hogyan reagál a válságra? Mi az, amiben óvatosabbak lesznek ilyenkor és mi az, amire ugyanúgy költenek, mint eddig? Hogyan marketingezd ilyenkor a termékedet? Erről volt szó ebben az élő adásban.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2022/01/10otlet-182x125.jpg)
10 kreatív ötlet, hogyan tedd ismertebbé a márkádat
Ebben a videóban bemutatok 10 új, inspiráló ötletet a vállalkozásod, a márkád ismertebbé tételére. Jó, amit csinálsz, de csak kevesen tudnak róla? Nem tudod, hogyan válhatnál láthatóvá a vevők számára? Íme a tippek:
![Mit hozhatsz ki a vevővéleményekből? Vevővélemény marketing](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2021/11/Kepernyofoto-2021-11-22-13.29.15-182x125.jpg)
Hogyan hozd ki a legtöbbet a véleményekből?
– 7 dolog, amire jók az ügyfélvélemények a marketingben – Hogyan használd őket? – Hogyan érd el, hogy a vevőid leírják a véleményüket? – Milyen felületeken gyűjtheted a véleményeket? – Mit tegyél, ha a Facebookon vagy a Google-ben ismeretlenek rossz véleményt írnak rólad? Erről volt szó ebben az élő adásban.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2021/11/huzotermek-182x125.jpg)
A termék, amit mindig visznek: Hogyan legyen neked is ilyen?
De jó lenne, ha lenne egy terméked, amit mindig keresnek a vásárlók… Egy olyan terméked, amit szinte el sem kell adnod, mert magát adja el… Egy olyan terméked, amit könnyű hirdetni, mert a vevők rögtön lecsapnak rá, ahogy meglátják. Mi legyen ez a termék? Miért legyen ilyen terméked? Hogyan találd meg a legjobb terméket/szolgáltatást, amire…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2021/05/PNG-kep-E08011E35609-1-182x125.jpg)
Kiben bízik a mai vevő? Hogyan építs bizalmat?
Hogyan választ a mai vevő, amikor akkora nagy a reklámzaj? Hogyan dönti el, kiben bízzon? Milyen elemei vannak a bizalomépítésnek és hogyan érd el, hogy a vállalkozásod ne csak megbízható legyen, hanem annak is látsszon? Erről beszéltem ebben az élő adásban.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2020/12/130100954_10159814676093306_7220046923956809267_o-182x125.jpg)
40 eszköz, amivel vevőket szerezhetsz 2021-ben
Milyen felületeken, milyen eszközökkel szerezhetsz vevőket 2021-ben? Ebben az élő adásban megmutattam azt a 40 eszközt, amit jövőre érdemes lesz használnod. Mutatok új megoldásokat és régi, de még mindig jól működőeket egyaránt.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2020/11/126496999_10159781199553306_1497088789576595964_o-182x125.jpg)
Mire reagál a piacod? Így tudd meg:
Mit posztolj a Facebookon? Mit érdemes hirdetned? Milyen akcióra reagálnak vevőid? Honnan legyenek új követőid? Ezekre a kérdésekre csak úgy tudhatod meg a választ, ha megtudod KIK is igazán a vevőid! – Milyen szinten vannak? – Mit tudnak most? – Mire van szükségük? – Milyen üzenetekre reagálnak? Ha ezt nem veszed figyelembe vaktában fogsz lövöldözni…