Már megint “új” marketing?

A marketing az a téma, ami nagyon dinamikusan változik, az online marketing pedig különösen az. Hasonlít ez kicsit a divatiparhoz: mindig kijön valamilyen új ruhadarab, ami egy darabig csak egy szűk réteg számára elérhető, aztán egyre nagyobb tömegben kapható, egyre olcsóbb lesz, ezáltal egyre kevésbé számít újnak, egyre érdektelenebbé válik. Szemben a divattal, a marketingben…

Tovább →

Tudásból vállalkozás: Így kezdj bele! 2. rész

Skype oktatás, online tréningek, infótermékek, oktató CD-k: sokféle formában oktathatsz a könyvön túl is. A sorozat előző részében a tudásátadás alapjairól és a könyvekről, ebookokról volt szó, ebben a részben pedig azt tudhatod meg, hogyan adhatod át a tudásodat másoknak online. Formák, megoldások, lehetőségek: hogyan csináld?

Tovább →

Érdeklődőszerzés, letölthető csali a GDPR után

Hogyan adj letölthető anyagokat az adatvédelmi szabályoknak megfelelve? Ötletek, hogy több érdeklődőd legyen és közben az adatvédelmi szabályoknak is megfelelj – erről volt szó ebben az élő adásban!

Tovább →

Tudásból vállalkozás: így kezdj bele! 1. rész

Sokan vannak, akik tanítanánk az interneten vagy valamilyen módon átadnák a tudásukat. De hogyan fogj bele ebbe? Hogyan lesz a tudásból könyv vagy éppen internetes tréning, esetleg CD-s oktatóanyag? Ezt a kérdést járjuk körbe ebben a cikksorozatban, aminek most az első részét olvashatod.

Tovább →

Vannak látogatók a honlapodon, mégsem vásárolnak? Miért?

Induló vállalkozásoknál gyakori probléma ez. Nézegetik az oldalt, átkattintanak a blogra, esetleg páran még a termékeket is megnézik, vásárló meg alig. Hol lehet a gond? Mit lehet tenni?

Tovább →

GDPR: Mit kell tudnod róla online vállalkozóként?

Az elmúlt másfél évben számos cikk jelent meg az új európai Általános Adatvédelmi Rendeletről, ami május 25-től mindenkire érvényes lesz, aki valamilyen formában személyes adatokat kezel. Sokan megijednek a cikkek olvastán, mert gyakran nem derül ki, mit is kéne tenni, éppen ezért most jogi szakértő segítségével gyakorlatias formában igyekszem összefoglalni mi is a teendőd a…

Tovább →

A sikeres email marketing titkai

Marketingezel a közösségi médiában, blogolsz és keresed a lehetőséget arra, hogyan marketingezz hatékonyabban? Rengeteget hirdetsz mégsem jutsz egyről a kettőre? Az ajánlatod bonyolult, komplex, nem csap le rá azonnal a közönség? Neked hírlevélre van szükséged! – Milyen email marketing szolgáltatások, szoftverek vannak és hogyan válassz? – Mi legyen a “csalid”, amire szívesen iratkoznak fel az…

Tovább →

Nézelődőkből vásárlók: Hogyan?

Miért van az, hogy a látogatóidnak csupán 1%-a vásárol? Rossz a terméked? Magasak az áraid? Vagy valami más? Ebben az élő adásban megnéztük, mit keres pontosan a vásárló a honlapodon, mi az, ami elijeszti, hogyan vezesd a figyelmét és mik azok az elemek, amiken javítva sokszorosára növelheted a vásárlások arányát.

Tovább →

Van honlapod? Ezt kell tudnod az adatvédelemről:

Ha online marketingezed a vállalkozásodat, ügyféladatokat kezelsz, hírlevelet küldesz, nyereményjátékokat szervezel, meg kell felelned az adatvédelmi szabályoknak. Dr. Bölcskei Krisztiánnal, az adatvedelmiauditor.hu oldal adatvédelmi jogászával összeszedtük azokat a tudnivalókat, amiket minden vállalkozónak tudnia kell, hogy szabályosan marketingezhessen.

Tovább →

Apróságok, amik miatt nem vásárolnak tőled, pedig semmibe nem tart őket megoldani

Kíváncsi voltam múltkor egy üzlet termékeire, amik nagyon tetszettek, de mivel nem volt leírva a termékleírásban néhány információ, úgy gondoltam, elmegyek személyesen a boltba és megnézem őket. El is mentem (munkaidőben, hétköznap), de a bolt zárva volt. A honlapon pedig nem volt fent a nyitvatartási idő. Persze fel is hívhattam volna őket, de telefonszám sem…

Tovább →

Page 1 of 5