AI képgenerátorok

AI kép- és videó generálók: Mikor melyiket használd?

Ha van egy vállalkozásod, különösen, ha digitális termékeket vagy szolgáltatást kínálsz, a vizuális megjelenésed nem csupán kiegészítő – ez az első benyomás a cégedről. Nem is szólva a rengeteg közösségi média posztról, amiket nap, mint nap készítened kell. De mi van akkor, ha nincs időd vagy büdzséd profi grafikust fizetni és nem értesz a Photoshophoz?…

Tovább →

Hogyan tervezz meg egy hónapnyi tartalmat 1 nap alatt?

Ha van valami, amit a legtöbb online vállalkozó utál, az a posztolás körüli káosz. Főleg, ha közben gyereket nevelsz, háztartást viszel, csomagolsz, számlázol, éjszaka még kicsit dolgozol. Aztán a nap végén még ott a gondolat: Mit tegyek ki holnap? Hogyan szabadulj meg ettől? 

Tovább →

Tartalomkészítés egyszerűen: mit posztolj, ha „nem tudsz írni” vagy nincs ötleted?

Ha online vállalkozó vagy – főleg, ha egyedül viszel mindent – akkor biztosan ismered azt a bénító érzést, amikor leülsz a laptop elé, megnyitod a Facebook-oldalt vagy az Instagramot, és… semmi. Ülsz, nézel ki a fejedből, majd bezárod az egészet és inkább elmosogatsz, mert az legalább halad.

Tovább →

Egyszerű kampányterv kezdőknek – így készíts el egy mini kampányt 1 hét alatt

Nehogy azt gondold, hogy a kampány valami bonyolult, profi marketingeseknek való varázslat! Egy jól átgondolt, kicsi kampányt te is simán össze tudsz rakni egy hét alatt még akkor is, ha nem tudsz rá sok időt szánni naponta. Miért kampányolj? Mert ez a legjobb módja annak, hogy célzottan vevőket szerezz rövid idő alatt. Hogyan csináld? Erről…

Tovább →

„Hogyan kezdj bele a marketingbe, ha még semmid sincs?” – Az első 5 lépés nulláról

Ha most ott ülsz a konyhaasztalnál egy bögre kávéval, és azon gondolkodsz, hogyan is indulj neki a saját vállalkozásodnak, miközben még csak egy füzeted van tele ötletekkel, akkor jó helyen jársz. Húsz éve segítem az online vállalkozókat, főként nőket és anyukákat abban, hogy a nulláról is felépítsenek valamit, amire büszkék lehetnek. Tudom, milyen érzés, amikor…

Tovább →

Tartalommarketing tervezés 2025

Milyen tartalmakkal tudsz több érdeklődőt és több vevőt szerezni 2025-ben? Mi fog működni a Facebookon, Instagramon, Youtube-on és a többi felületen? Mik voltak az idei trendek és mi várható? Hogyan tervezd a tartalommarketingedet úgy, hogy hatékony legyen?

Tovább →

Online értékesítés, marketing 2025: Mire számíthatsz?

Hogyan tervezd meg a vállalkozásod következő évét? Ehhez mindenképpen szükséged lesz arra, hogy megtudd hogyan változtak az online vásárlási szokások 2024-ben: – Mit keres most a célcsoportod? – Mire költ és mire nem? – Hol vásárol és hogyan tájékozódik? – Mit mondanak a statisztikák és hogyan tudd meg mindezt a saját célcsoportodról?

Tovább →

[ÉVTERVEZÉS] Hogyan változtak meg a vásárlók 2024-ben?

Nohát akkor nézzük mi lesz 2025-ben! 🛒 Hogyan változnak a vásárlói szokások? (nemzetközi és magyar trendek – most sokban eltérnek egymástól) 📊 Hogyan tervezd a vállalkozásodat ezekhez a trendekhez igazítva? Ezekről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞

Tovább →

7 mód, amivel észrevehetőbb lehetsz, mint a versenytársaid

Mindenki reklámoz, mindenki látható, mindenki próbálkozik… És úgy érezheted, esélyed sincs ebben a nagy versenyben. De vajon miről is szól most a verseny?

Tovább →

Ne indulj el kőbaltával a 3. világháborúba!

4 dolog, ami teljesen megváltozott a marketingben: mit kell tudnod róluk? Új stratégiák, ötletek, amikről most tudnod kell. Mik ezek? Ezekről volt szó hétfőn reggel ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Tovább →

Page 1 of 24