Mentőöv vevőszerző ötletek, ha nem sikerült a kampányod
Nem jól sikerült a kampányod és nem tudod, hogyan tovább? Hirdettél, de nem ment jól? Milyen mentőöv marketing ötletekhez nyúlhatsz ilyenkor, ha azt szeretnéd, hogy gyorsan történjen valami? Erről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!
„Mindent megtettem mégis alig jelentkeztek. Hol rontottam el?”
Ha hirdetsz, de alig jelentkezik valaki… Ha összetettél egy funnelt, ahogy tanultad és nem működik… Hol lehet a gond? Drága a termék? Rosszul állítottál be valamit? Nem kell a vevőknek? Rossz a piac? Erről volt szó ebben a hétindítóban.
Mi van most az elérésekkel és mit tehetsz érte, hogy jobb legyen?
Milyen tartalmat használj, milyen apró részletekre figyelj oda, amik ronthatják az eléréseidet? Mit tudnak azok a tartalmak, amik organikusan is nagy elérésre tesznek szert most? – ezekre a kérdésekre kaphatsz választ ebből a 🌞 Gazdagmami Hétindítóból 🌞
Mit is adsz el valójában?
A Mit is hirdetsz valójában? A termékedet? A szolgáltatásodat? Elmondod az előnyt, amit nyújt? Érveket sorolsz? Ez tök jó. Csak a vevők eközben ez érzelmeik alapján is döntenek. Megfogja őket a stílus, egy életérzés. Az, akinek érzik magukat a vásárlástól, a remény, amit el szeretnének érni, a hangulat és még sok minden más. Vajon a…
Hogy is van ez az algoritmussal?
Tényleg megváltozott algoritmus a Facebookon és az Instagramon? Már csak hirdetéssel lehet eredményeket elérni? Vagy már csak a videó működik? Mit is kell pontosan tudni most a Facebook, az Instagram és a TikTok algoritmusról? Miben különböznek? Miben hasonlítanak? Mivel és hogyan lehet most jó eredményeket elérni? Milyen tartalmakkal? Mikor tedd ki őket? Mi számít? Erről…
„De mikor csináljak ennyi tartalmat, amikor dolgozni is kell?”
Kommentben kérdezte ezt valaki tőlem – és igaza volt. Kinek van ideje folyton videókat készíteni? 1-2 naponta posztolni? Napi többször sztorizni? Kampányokat, hirdetéseket kitalálni? Szöveget írni? Ki fog akkor az ügyfelekkel foglalkozni??? Hogyan lehet mindezt megoldani? Akkor is, ha egyedül viszed a vállalkozásod, nem áll 48 órából egy napod és van életed is a sok…
Piacismeret, konkurenciakutatás: Hogyan csináld?
Hogyan ismerd meg jobban a vevőidet? Hogyan ismerd meg jobban a piaci lehetőségeket és veszélyeket? Hogyan ismerd meg jobban a konkurenciádat? Erre mutattam ötleteket, módszereket ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindító 🌞 élő adásban.
Hogyan árazz okosan árérzékeny piacon?
Árat emelnél, de nem tudod, hogyan fogj bele? Kell egyáltalán árat emelned? – Hogyan beszélj az áraidról, hogy ne kéztördelés legyen belőle, hanem megértsék a vevők milyen értéket kapnak cserébe? – Mit tegyél, hogy a vevőid elfogadják a magasabb áraidat? – Mit tegyél, ha egyre árérzékenyebb a piacod és úgy érzed, nincs fizetőképes kereslet? –…
Ennél egyszerűbben nem készíthetsz rövid videót
A videózással a legnagyobb gond, hogy el kell készíteni 🙂 Közben elkadsz. Újra felveszed. Megvágod. Nem tetszel magadnak. Kimarad valami. Újra meg újra nekifutsz. A végén meg a 60mp-es videód végül 60 perc alatt készül el. Plusz az ötleteléssel töltött idő… Hogyan csináld gyorsan? Erre hoztam nektek ötleteket gyorsan elkészíthető mégis ötletes videókra ebben a…
Minden végetér egyszer: az unalmas tartalmak kora is lejárt. Az új trend a tartalomélmény.
Az már nem segít, ha kiteszel egy közepesen érdekes tartalmat és meghirdeted. Sem az, ha azt csinálod, mint mások, hátha nálad is működik. Itt az ideje másként mesélni a vállalkozásodról, mint eddig! Itt az ideje felkelteni a figyelmet, megérinteni a vásárlóid lelkét valamilyen egészen új tartalommal. Az új trend a tartalomélmény. Mi az és hogyan…