20 ötlet, amivel ismertebbé teheted a termékedet

Szeretnéd, ha minél többen ismernék a termékedet/szolgáltatásodat? (rossz kérdés: naná, hogy szeretnéd 🙂) Most indultál és szeretnéd, ha sokkal több vásárlód lenne? (naná, hogy szeretnéd 🙂) Már mindenfélét kipróbáltál, de folyton kifogysz a reklámozási ötletekből? (mindenkivel megesik) Ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞 20 ötletet mutattam a terméked ismertebbé tételére.

Tovább →

Hogyan keltsd fel a vevő figyelmét?

A világ legértékesebb valutája jelenleg a vevő figyelme: mindenki ezért küzd. Reklámok, tartalmak, videók tömege zúdul rá minden nap. Hogyan tudod TE megszerezni a figyelmet? Mit tehetsz ezért? Erre mutattam példákat ebben a Gazdagmami Hétindítóban olyan cégektől, akik megcsinálták és hozok ötleteket, amiket te is megvalósíthatsz.

Tovább →

A terméked fantasztikus: Így mondd el érdekesen!

Az ajánlatod kedvező, a terméked fantasztikus, a szolgáltatásod egyedülálló – csak éppen senki nem tud róla? Hogyan mondd el mindezt úgy, hogy – érdekes legyen – és fel is figyeljenek rá? Erre mutattam 3 ötletet ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞

Tovább →

2 ritkán használt trükk a meggyőzőbb marketinghez

A marketing szórakoztató dolog. Bebizonyítsam? Mert mi lenne izgalmasabb, mint olyasmiről írni egy hirdetésben, amit a legtöbb konkurensed legszívesebben eltitkolna – és te pont ezzel nyerheted meg a vevők figyelmét? Vagy mi lenne érdekesebb, mint olyasmit beépíteni a stratégiádba, amit senki más nem mer – és ezzel elérni életed legnagyobb sikereit? Mik ezek? Ezt a…

Tovább →

Ha árakciózni akarsz így csináld: 7 ötlet

A vásárlók szeretik az árakciókat. Ha jól csinálod. Ha viszont rosszul, akkor csupa csalódásban lesz részed. Talán eladsz egy csomó terméket/szolgáltatást (vagy nem), de te sem jársz jól és a vevők sem lesznek felhőtlenül boldogok. De hogyan és mikor érdemes árakciózni? Milyen fajtái lehetnek az árakcióknak és melyiket mikor használd? Erről volt szó ebben az…

Tovább →

Hogyan találd meg és kommunikáld a versenyelőnyödet?

Tudod miben vagy jobb a versenytársaidnál de a vevőknek fogalma sincs róla? Vagy még te sem tudod igazán miben is vagy jobb, mi a valódi előnyöd a piacon? Ebben az elő adásban segítettem: – megtalálni és – érdekesen, figyelemfelkeltően tálalni a versenyelőnyödet!

Tovább →

6 ötlet hogyan kampányolj árakció nélkül

Jó lenne egy vonzó ajánlat? Olyan, amire harapnak a vevőid? Olyan, amire sokan kattintanak? Olyan, amit sokan visznek? De közben meg nem akarsz mindig árakciózni? Hogyan csináld? Ebben az élő adásban 6 olyan ötletet mutattam, amivel mindig érdekesek, aktuálisak lehetnek a kampányaid árengedmény nélkül is.

Tovább →

7 bevételtöbbszöröző marketing eszköz vállalkozóknak

Milyen marketing eszközökkel tehetnél szert nagyobb bevételre? Több hirdetés? Új marketing felületek? Webináriumokat tarts? Vagy valami más? Ebben az élő adásban 7 bevételtöbbszöröző marketing eszközt mutattam be, amik között akkor is találsz majd megfelelőt, ha még csak most indult a vállalkozásod és akkor is, ha már feketeöves marketinges vagy.

Tovább →

Mit adj el 2024-ben? Mit keresnek most a vevők?

Mire vágynak a vásárlók 2024-ben? Milyen termékeket keresnek most? Milyen szolgáltatásokra van igény? Mi változik az idei évhez képest? És honnan, hogyan tudhatod meg mindezt a saját piacodon? Erről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Tovább →

Nagy terveid, nagy céljaid vannak 2024-re? Hogyan érd el őket?

Egyszerűen: legyen terved! De hogyan is készíts olyan tervet, ami – segít előrébb jutni a vállalkozásodban, – összeegyeztethető azzal, amit most csinálsz, nem vállalod vele túl magad, – milyen évtervezési módszereket használj vállalkozóként, ha még kezdő vagy és milyet akkor, ha már régóta vállalkozol? – mit és hogyan tervezz meg, ha több vevőt szeretnél elérni…

Tovább →

Page 1 of 22