Hogyan adj el drágábban?

Úgy gondolod, a vevőid csak az olcsót keresik? Nem mersz árat emelni, nehogy elhagyjanak a vásárlók? Nem tudod, milyen értéket adhatnál a piacnak, amiért többet fizetnek? Ebben az élő adásban megnéztük: – Miért fizetik ki az emberek a magasabb árat? Mi motiválja őket arra, hogy többet költsenek? – Miért nem szabad csak egy árkategóriában gondolkodnod?…

Tovább →

Hogyan lógj ki a sorból?

A vállalkozásod jó, csak éppen senki sem tud róla? Mit tehetsz azért, hogy MÁS legyen, kilógjon a sorból? Mit tehetsz azért, hogy különleges legyen? Mit tehetsz azért, hogy észrevegyék? Ebben az élő adásban megmutatok neked 20 ötletet, amitől – különlegesebb lesz a terméked/szolgáltatásod, – különlegesebb lesz a vállalkozásod, – nem csak észrevesznek majd, hanem meg…

Tovább →

Hogyan építs olyan vállalkozást, amiben megbíznak a vevők?

Van tudásod, de nem tudod, hogyan írj róla? Szuper a terméked, de kérkedésnek érzed, ha megmutatod, milyen jó? Úgy érzed, sokkal többet tudsz, mint a versenytársaid, de a vevők mégsem bíznak meg benned eléggé? Úgy érzed, hiába marketingezel, nem vagy elég meggyőző? Jó lenne, ha hallgatnának rád, ha elfogadnának szakértőként, de bármit csinálsz, mindig van,…

Tovább →

Marketing taktikák a robbanásszerű eredményekért

Kicsiben gondolkozol? Bébiléptekkel haladsz előre? Lassan hoznak csak eredményt a törekvéseid? Ebben az élő adásban megmutatok néhány nagy és bátor megoldást, amivel egyszerre ugrásszerű növekedést érhetsz el. Mindegyik bonyolult. Sok munka van vele. Kell hozzá elszántság, kreativitás, bátorság és még több munka. De az eredmény: sokkal több vevő, sokkal nagyobb árbevétel, sokkal nagyobb ismertség. Most…

Tovább →

7 marketing feladat, amitől egyre erősödik a vállalkozásod

“Ha sikeres akarsz lenni, ne tízezer dolgot csinálj egyszer, hanem egyet tízezerszer.” – hangzik a mondás. A legtöbb vállalkozó ide-oda cikázik a marketing feladatok között. Kis ez, kis az… Az eredmények meg nem igazán jönnek. Kicsi itt, kicsi ott. Ha folyamatosan növekvő márkát és stabilan, kiszámíthatóan érkező vevőket szeretnél, akkor ennél többre van szükség. Ebben…

Tovább →

Mit reklámozz árakció helyett?

Az elmúlt hetekben sok vállalkozó kezdett el aktívan kampányolni. Rengeteg kezdeményezés jelent meg ingyen (edzések, nyelvoktatás, táncórák stb.) és sokan árakciókkal próbálják felhívni a vállalkozásukra a figyelmet. Azonban az árakció bár rövid távon hozhat vevőket, hosszú távon nem segít a vállalkozásodon. Hogyan szerezz vevőket árakció helyett? Íme itt van néhány lehetőség:

Tovább →

Mennyiért add a termékeidet/szolgáltatásaidat? Árazás okosan :)

MIlyen áron add a termékeidet, ha profitot szeretnél? És hogyan szabd meg, ha több vevőt szeretnél? Nagy az árverseny a piacodon? Mit lehet tenni? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan szerezz több látogatót a közösségi médiából?

Hogyan érd el, hogy többen kattintsanak át a honlapodra, a webáruházadra, a landing page-edre a közösségi médiából? Mit tegyél, hogy több kattintásod legyen a Facebookról? Hogyan szerezhetsz látogatókat a Storyból? Milyen módszerekkel növelheted a honlapod/webshopod látogatottságát az Instagramról és a Pinterestről? Hogyan érd el, hogy valóban a célcsoportod kattintson?

Tovább →

30 marketing eszköz az induláshoz

Induló vállalkozóként olyan eszközökre van szükséged a piacralépéshez, amik – olcsóak (vagy ingyenesek) – extrahatékonyak, – gyorsan, kreatívan felhívják a vállalkozásodra a figyelmet és – megteremtik azt a jövedelmet, amivel aztán tovább tudod fejleszteni a vállalkozásodat. Mik ezek az eszközök? Hogyan döntsd el mit használj? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan lesz egyedi és utánozhatatlan a vállalkozásod?

Hogyan lóg ki a vállalkozásod a sorból? Sokan erre kapásból rávágják, hogy “mert mi jobban csináljuk, mint a többiek”. De vajon a vevő mit lát ebből? A külső szemlélő, aki most szeretne vásárolni és azon gondolkodik, hogy melyik cég a szimpatikusabb neki, kitől vásároljon, egészen más alapján dönt. Jobb vagy, mint mások? Más vagy, mint…

Tovább →

Page 1 of 15