Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?

Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.

Tovább →

Kiben bízik a mai vevő? Hogyan építs bizalmat?

Hogyan választ a mai vevő, amikor akkora nagy a reklámzaj? Hogyan dönti el, kiben bízzon? Milyen elemei vannak a bizalomépítésnek és hogyan érd el, hogy a vállalkozásod ne csak megbízható legyen, hanem annak is látsszon? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Mit tegyél, hogy a vevők észrevegyék a vállalkozásodat?

A vállalkozásod jó, mégis csak kevesen találnak rá? Úgy érzed, nem kapja meg azt a figyelmet, amit megérdemel? Mindenhol ötletes, kreatív, figyelemfelkeltő reklámokat, posztokat látsz és úgy érzed, a tieid vértelenek és nem elég izgalmasak? Mit tehetsz? Ezen segítettem ebben az élő adásban!

Tovább →

Vevőszerzés a Facebookon túl

Vevőszerzés a Facebookon túl

Ha a Facebook eredményeid estek, ha nem szeretnéd kizárólagosan ezt használni a marketingre: Milyen lehetőségeid vannak még? Mit lehet tenni? Hova lehet menni helyette? Milyen eszközt válassz? Hogyan szerezz vevőket Facebook nélkül online? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Facebook csoport és oldal felpörgetése

Kevés a követője az oldaladnak? Nem jönnek új tagok a csoportodba? Hiába posztolsz, alig érkezik hozzászólás? Itt az ideje felpörgetni az aktivitást a csoportodban/oldaladon. Hogyan csináld? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Kételkedőből vásárló: Hogyan?

Sokan csak nézelődnek az oldaladon, de nem vásárolnak? Kérdezősködnek, aztán mégsem lesz belőlük vevő? Gyanakodva nézik a hirdetésedet, a weboldaladat és nem hisznek neked? Miért? Hogyan mutasd meg, hogy hiteles és korrekt a vállalkozásod? Hogyan építs bizalmat a hirdetéseiddel, reklámjaiddal, a közösségi média kommunikációddal és a honlapoddal? Erre adtam választ ebben a Gazdagmami Show élő…

Tovább →

Mire reagál a piacod? Így tudd meg:

Mit posztolj a Facebookon? Mit érdemes hirdetned? Milyen akcióra reagálnak vevőid? Honnan legyenek új követőid? Ezekre a kérdésekre csak úgy tudhatod meg a választ, ha megtudod KIK is igazán a vevőid! – Milyen szinten vannak? – Mit tudnak most? – Mire van szükségük? – Milyen üzenetekre reagálnak? Ha ezt nem veszed figyelembe vaktában fogsz lövöldözni…

Tovább →

Nézelődőből, lájkolgatóból – vásárló: Mit tegyél érte?

A honlapokra látogatóknak statisztikák szerint csupán az 1%-a vásárol. De mi van a másik 99%-al? A közösségi média követőid közül sokan csak lájkolgatnak, nézelődnek, de végül nem nálad költik el a pénzüket. A hírlevél olvasóidnak is csupán 10-15%-ából lesz vevő. Vajon a többieknek nincs szüksége arra, amit csinálsz? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan csinálj…

Tovább →

Egyszeri vevőből – hűséges vevő: Hogyan?

Mit tegyél, hogy az egyszeri vásárlóid hűséges vevővé váljanak, akik nem csak újra meg újra visszatérnek, de szívesen tovább is ajánlanak? Hamarosan itt a Fekete Péntek, a Mikulás, a Karácsony… remek alkalmak, amikkel egyszeri vásárlókat szerezhetsz, de hogyan tovább? Mit tegyél, hogy a vevőid visszatérjenek és újra meg újra vásároljanak tőled? Hogyan érd el, hogy…

Tovább →

2 észbontó stratégia a vállalkozásod felfuttatására

Már mióta próbálkozol, de alig haladsz előre? Tele van a piacod, nagy a zaj és nem tudsz kitűnni? Ebben az élő adásban 2 észbontó stratégiát mutattam be, amivel kiléphetsz az ismeretlenség homályából és elkezdheted gyorsan felfuttatni a vállalkozásodat.

Tovább →

Page 1 of 16