Pörgesd fel a kampányaid eredményeit, ezzel a 9 ötlettel!

Hirdetsz, de kevesen jelentkeznek? Posztolsz, de alig van érdeklődés? Jók az ajánlataid, de szeretnél még több vevőt? Ebben az élő adásban 9 ötletet mutatok, amivel felpörgetheted a kampányaid eredményeit és elérheted, hogy a vevők ne halogassák a döntést, ne a kifogásokat keressék, hanem mihamarabb vásároljanak tőled.

Tovább →

11 új ötlet, amivel reklámozhatod a vállalkozásodat

Már minden ötletedet ellőtted, ahol meg lehetne jelenni, mindenhova regisztráltál, mindenhol megjelentél és még mindig nem jött meg a nagy áttörés. Hogyan tovább? Hol jelenj meg és hogyan? Ha kellene néhány új kreatív ötlet, amivel felkeltheted az érdeklődést, feltüzelheted a lagymatag nézelődőket és vásárlókat szerezhetsz kreatívan, ötletesen – nézd meg ezt a videót!

Tovább →

Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?

Sokan kérdezik tőlem, hogy “Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” “Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…

Tovább →

Hogyan adj el drágábban?

Úgy gondolod, a vevőid csak az olcsót keresik? Nem mersz árat emelni, nehogy elhagyjanak a vásárlók? Nem tudod, milyen értéket adhatnál a piacnak, amiért többet fizetnek? Ebben az élő adásban megnéztük: – Miért fizetik ki az emberek a magasabb árat? Mi motiválja őket arra, hogy többet költsenek? – Miért nem szabad csak egy árkategóriában gondolkodnod?…

Tovább →

Hogyan lógj ki a sorból?

A vállalkozásod jó, csak éppen senki sem tud róla? Mit tehetsz azért, hogy MÁS legyen, kilógjon a sorból? Mit tehetsz azért, hogy különleges legyen? Mit tehetsz azért, hogy észrevegyék? Ebben az élő adásban megmutatok neked 20 ötletet, amitől – különlegesebb lesz a terméked/szolgáltatásod, – különlegesebb lesz a vállalkozásod, – nem csak észrevesznek majd, hanem meg…

Tovább →

Hogyan építs olyan vállalkozást, amiben megbíznak a vevők?

Van tudásod, de nem tudod, hogyan írj róla? Szuper a terméked, de kérkedésnek érzed, ha megmutatod, milyen jó? Úgy érzed, sokkal többet tudsz, mint a versenytársaid, de a vevők mégsem bíznak meg benned eléggé? Úgy érzed, hiába marketingezel, nem vagy elég meggyőző? Jó lenne, ha hallgatnának rád, ha elfogadnának szakértőként, de bármit csinálsz, mindig van,…

Tovább →

Marketing taktikák a robbanásszerű eredményekért

Kicsiben gondolkozol? Bébiléptekkel haladsz előre? Lassan hoznak csak eredményt a törekvéseid? Ebben az élő adásban megmutatok néhány nagy és bátor megoldást, amivel egyszerre ugrásszerű növekedést érhetsz el. Mindegyik bonyolult. Sok munka van vele. Kell hozzá elszántság, kreativitás, bátorság és még több munka. De az eredmény: sokkal több vevő, sokkal nagyobb árbevétel, sokkal nagyobb ismertség. Most…

Tovább →

7 marketing feladat, amitől egyre erősödik a vállalkozásod

“Ha sikeres akarsz lenni, ne tízezer dolgot csinálj egyszer, hanem egyet tízezerszer.” – hangzik a mondás. A legtöbb vállalkozó ide-oda cikázik a marketing feladatok között. Kis ez, kis az… Az eredmények meg nem igazán jönnek. Kicsi itt, kicsi ott. Ha folyamatosan növekvő márkát és stabilan, kiszámíthatóan érkező vevőket szeretnél, akkor ennél többre van szükség. Ebben…

Tovább →

Mit reklámozz árakció helyett?

Az elmúlt hetekben sok vállalkozó kezdett el aktívan kampányolni. Rengeteg kezdeményezés jelent meg ingyen (edzések, nyelvoktatás, táncórák stb.) és sokan árakciókkal próbálják felhívni a vállalkozásukra a figyelmet. Azonban az árakció bár rövid távon hozhat vevőket, hosszú távon nem segít a vállalkozásodon. Hogyan szerezz vevőket árakció helyett? Íme itt van néhány lehetőség:

Tovább →

Mennyiért add a termékeidet/szolgáltatásaidat? Árazás okosan :)

MIlyen áron add a termékeidet, ha profitot szeretnél? És hogyan szabd meg, ha több vevőt szeretnél? Nagy az árverseny a piacodon? Mit lehet tenni? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Page 1 of 15