
Marketing rendszeres közösségi média posztolgatás nélkül: Hogyan?
A közösségi médiával szuper eredményeket lehet elérni. De nem csak ezzel lehet vevőket szerezni. Ráadásul annak, aki gyakorlatlan különösen nagy erőfeszítésébe és rengeteg idejébe kerülhet a rendszeres tartalomkészítés. Lehet ezt másként is? – Hogyan lehet megtalálhatónak is lenni a népszerű felületeken, de mégse beleszakadni a napi posztolásba? – Hol érhetsz el vevőket a Facebook/Instagram/TikTok hármason…

Miből lehet passzív jövedelmed vállalkozóként?
– Mit is jelent pontosan a passzív jövedelem? (és mi nem az) – Miért kéne minden vállalkozásnak törekednie arra, hogy legyenek passzív bevételi forrásai? (nem azért, hogy Hawaiion nyaralhass, miközben a számládra magától jön a pénz 😉) – Milyen passzív jövedelmi forrásaid lehetnek icipici vállalkozásként is? (mutatok néhány ötletet) – Hogyan vághatsz bele a passzív…

Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?
A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?

Hogyan indíts vállalkozást okosan (minimális befektetéssel)?
Sokan úgy gondolják, hogy a vállalkozás azzal kezdődik, hogy megalapítják a céget, kibérelnek egy üzlethelyiséget vagy elkészíttetnek egy webshopot, bevásárolják a raktárkészletet az induló online boltjukhoz stb. Mindez sok pénzbe kerül, be kell fektetni, aztán pedig fizetni a járulékokat még akkor is, amikor kezdetben még nincs bevétel. És ez természetesen rizikós is, hiszen nem tudhatod,…

Hogyan változtak meg a vásárlók 2020 óta?
A 2020-as járvány rendesen megváltoztatta a vásárlói szokásokat. Akkor már volt többször is élő adás erről. De vajon hogyan változtak a vevők azóta? Van, ami visszaállt a régi kerékvágásba? Van, ami teljesen új vásárlói szokás lett? Hogyan vásárolnak az emberek most, 2023-ban? Milyen érvekre hallgatnak? Hogyan döntenek? Erről volt szó ebben a ☀ Gazdagmami Hétindítóban…

Bizalomépítés egy bizalmatlan világban
Még senki sem ismer a piacon? A vevők nem bíznak benned? Hogyan mutasd meg, hogy megbízható vagy? Mivel lehet bizalmatlanságot kelteni (akár úgy is, hogy észre sem veszed) és mivel lehet bizalmat építeni egy vállalkozásnak most 2023-ban?

Hogyan találd meg a reklámod fő üzenetét?
A legtöbben túl sok üzenetet próbálnak belezsúfolni a hirdetéseikbe. Vagy csak keveset, de nem igazán izgalmasat ahhoz, hogy felkeltse a vevők figyelmét. Milyen a JÓ üzenet? Milyen az, amire odafigyelnek, kattintanak, amiből megértik mi az, amit kínálsz, mi a különleges benne? Hogyan találd meg és miként fogalmazd meg ezt az üzenetet? Erről volt szó ebben…

Vevőszerző tartalom ötletek (Facebook, Instagram, blog, Youtube)
Készíted-készíted a posztokat, de nem tudod, hogyan lesznek ebből vevőid? Lehet egy lépésben egy posztból vevőket szerezni? Ilyen tartalmakra (közösségi média posztok, videók, blogbejegyzés) mutattam példákat ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban!

A reklám, ami elad: Hogyan írd meg?
– Hogyan építsd fel a hirdetésed szövegét, hogy működjön? – Mit tegyél, hogy észrevegyék a hirdetésedet? – Miről írj a hirdetésben, hogy el is olvassák? – Hogyan keltsd fel az igényt a hirdetés szövegében? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Mivel lehet kilógni a sorból 2023-ban?
Ilyenkor év végén sokan oldalon írnak róla, mik lesznek a jövő évi marketing trendek. Izgalmas új appok, felületek, marketing eszközök kerülnek ilyenkor szóba. De őszintén: tök mindegy mik lesznek ezek. Mert nem ezektől lesz átütő erejű a marketinged. Ami igazán érdekes számodra, mint kisvállalkozó számára mi az, ami jövőre megfogja az emberek figyelmét, amivel kilóghatsz…