Hogyan írd meg a tökéletes Facebook posztot?

Milyen a tökéletes Facebook poszt? Amire: – sokan kattintanak, – sokan megosztják, – sokan odafigyelnek. Milyen képet használj hozzá? Milyen formátumú legyen? (Kép, videó, csak szöveg, galéria?) Hogyan formázd? Miről szóljon? Ebben az adásban a tökéletes Facebook poszt anatómiáját mutattam be.

Tovább →

Facebook újdonságok

Milyen újdonságok vannak mostanában a Facebookon? Érdemes még egyáltalán foglalkozni vele? Mi ma a legnagyobb lehetőség a Facebookon? Hogyan tudsz MOST vevőket szerezni? Muszáj hirdetni vagy működnek még ingyenes, organikus megoldások is?

Tovább →

3 vevőszerző kampány ötlet Facebook csoportokhoz

Van egy Facebook csoportod, amit az oldaladhoz kapcsoltál? Szuper! És mihez kezdesz vele? A legtöbben csak 1-1 linket tesznek ki az új akcióikra, vagy felhívják a figyelmet az ajánlataikra 1 posztban, az eredmény pedig néhány kattintás, néhány vevő és egy passzív tömeg, aki nem vásárol, nem kattint, pedig aktív csoporttag. Hogyan lehet változtatni ezen? Erre…

Tovább →

Pörgesd fel a Facebook csoportodat, ezzel a 15 új ötlettel

A csoportból akkor lesz közösség, ha aktív. A közösségből akkor lesz márka, ha teszel érte. Hogyan legyen a Facebook csoportodból márka? Ehhez adtam 15 konkrét ötletet ebben az élő adásban.

Tovább →

Ezekről már hallottál? 9 újdonság a közösségi médiában

Minden évben új megoldások tömege jelenik meg a marketingben. De melyik az, amivel igazán hatással tudsz lenni az emberekre? Melyik az, amivel el tudod érni a vásálóidat? Ebben az élő adásban 9 ilyen újdonságot mutattam be. Olyan új funkciókat és stratégiákat a Facebookon, Instagramon és Pinteresten, amikről kár lenne lemaradnod.

Tovább →

Ütős Facebook marketing technikák

Lelkesen használod a Facebookot, de még nem értél el vele túl sokat? Vannak már eredményeid, de kellenének új ötletek? Ezen a Vállalkozónői Kerekasztal előadáson azoknak segítettem, akik szeretnének fejlődni a Facebook kommunikációban.

Tovább →

Így állítsd be: szerkeszthető előnézet a Facebookon

Nemrégiben a Facebook megszűntette a Facebookra kitett hivatkozások előnézetének szerkeszthetőségét. Egy pár perces kis beállítással azonban visszaállíthatod ezt a funkciót. Megmutatom, hogyan.

Tovább →

33 közösségépítő poszt

Egy Facebook oldal vagy csoport közössége párbeszédekből épül fel. Néha te írsz valamit vagy videót készítesz és erre jönnek reakciók, máskor viszont az a jó, ha hagyod a közösséget beszélni, azaz lehetőséget adsz arra, hogy hozzászóljanak.

Tovább →

25 ingyenes marketing ötlet

Ha a pénzedet nem tudod befektetni, a kreativitásodat kell! Ebben az élő adásban olyan kreatív, szokatlan, figyelemfelkeltő ötleteket mutattam be, amikkel megfoghatod az emberek figyelmét, felhívhatod a figyelmet a portékádra és ami a legfontosabb: megszerezheted az első vevőidet anélkül, hogy egyetlen fillért is költöttél volna hirdetésekre!

Tovább →

Így találj vevőket Facebook csoportokkal!

Az elmúlt évben számtalan újdonság jelent meg a Facebook csoportok házatáján és mára egyszerű közösségi beszélgetős felületből jól használható üzleti felületté váltak. De miben különbözik egymástól az oldal és a csoport? Milyen csoportot érdemes indítani? Hogyan szerezz több érdeklődőt a csoportjaidba? Hogyan építsd a közösséget és kezeld a “vadhajtásokat”? Milyen üzleti funkciókat találsz a csoportokban,…

Tovább →

Page 1 of 2