Így tegyél szert nagyobb nézettségre és több követőre az Instagramon!

Most indultál el az Instagramon és nem tudod, hogyan kéne követőket szerezned? Már régebb óta használod, de alig követ valaki? Összegyűjtöttem egy helyre a lehetséges módszereket, amivel nagyobb nézettséget és több követőt tudsz szerezni a fiókodnak.

Tovább →

Amikor a Facebook oldalad dolgozik helyetted: Így állítsd szolgálatba az oldalad üzenetküldőjét!

Ha be van kapcsolva a Facebook oldaladon az üzenetküldési opció, az nagyon gyors és hatékony kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel, ugyanakkor te nem lehetsz mindig a gép előtt, hogy azonnal válaszolj nekik és sokan ugyanazt a néhány gyakran ismételt kérdést teszik fel. Ilyenkor jöhet jól az automatikus üzenetküldés funkció.

Tovább →

Ingyenes marketing stratégiák nagy tömegek elérésére

Az adás vázlata: Ingyenes eszközök, amikkel látogatókat, érdeklődőket tudsz szerezni: Facebook csoport, Vendégblog, Tartalom, amit sokan osztanak meg, Partnerek, PR, Pinterest, Élő videók (Facebook és Youtube), Facebook események Nyereményjátékok. Nem az eszköz a lényeg, hanem az, hogy hogyan használod, a stratégia, valamint az, hogy utána mire használod az elért tömegek, van-e stratégiád, rendszered arra, hogyan…

Tovább →

[ÉLŐ] Ez az új márkaépítés: Hogyan építs közösséget?

Régen a cégek márkát építettek, ma a közösség az új márka. De hogyan építs a vállalkozásod köré közösséget?

Tovább →

Segítség bloggereknek: Hogyan legyen mindig elég témád és maradj naprakész állandó böngészgetés nélkül?

Bloggerként, Facebook oldaltulajdonosként, tartalommarketingesként követned kell a friss témákat, híreket, szeretnéd tudni azt is, milyen tartalmakat tesznek fel a versenytársak. Ugyanakkor rengeteg időt visz el a böngészgetés, keresgélés, akár a hírfolyamot nézed végig minden nap, akár az egyes megfigyelt oldalakat egyenként nézegeted végig. Íme néhány tipp, amivel rengeteg időt takaríthatsz meg és mégsem maradsz le…

Tovább →

Így állítsd be a Facebook boltodat 5 perc alatt:

A Facebook végre előrukkolt ezzel az újítással, amit már sok oldaltulajdonos várt: itt a Facebook bolt. Most megmutatom, hogyan tudod beállítani és elmondok néhány praktikus tanácsot is a használatához:

Tovább →

Facebook slideshow hirdetés: Hogyan használd kreatívan?

A Facebook tavaly októberben vezette be a slideshow hirdetéseket, amiknek segítségével néhány képünkből rövid videót készíthetünk a hirdetési felületen és ez jelenik meg hirdetésként. Ennek nagy előnye, hogy egyszerűbb elkészíteni, mint egy videót, mégis jobban észrevehető, mint egy sima “kép + szöveg”-hirdetés. A slideshow funkcióit augusztus végén a Facebook kibővítette, most már zenét is adhatsz…

Tovább →

[VIDEÓ] Ingyenes vevőszerző stratégiák a Facebookon

Hogyan szerezz vevőket a Facebookon hirdetés nélkül?

Tovább →

reflektorfény

Kerülj reflektorfénybe egy kis fifikával!

Győzött a népakarat: a mai blogbejegyzés arról szól majd, hogyan szerezd meg a célcsoportod figyelmét néhány egyszerű, de szokatlan ötlet segítségével. Amiről ma itt nem lesz szó azok a hagyományos megoldások, amiket már a konkurenseid is felfedeztek, nem mondom, hogy reklámozz azokon a portálokon, amiket olvasnak vagy hogy jelenj meg a szaksajtóban, ezeket már úgyis…

Tovább →

Facebook nyereményjátékok

Nyereményjátékok a Facebookon – Szabad vagy nem?

Nap, mint nap kisebb és nagyobb cégek, bloggerek ezrei indítanak valamilyen nyereményjátékot a Facebookon, hogy növeljék a rajongói táborukat. Jómagam is több ilyen játék lebonyolításában résztvettem már. A legtöbben másoktól lesik el, hogyan kell játékot indítani, szájról szájra járnak a legendák a fantasztikus eredményekről, és ugyancsak szájhagyomány útján terjednek az erre vonatkozó szabályok is. Rebesgetik,…

Tovább →

Page 1 of 3