Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?

Sokan kérdezik tőlem, hogy “Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” “Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…

Tovább →

Mit tegyek ki a Facebookra? Tartalommarketing a Facebookon

Állandó fejtörést okoz, mivel töltsd meg a Facebook oldalad vagy csoportod, hogy érdekes legyen? Mit tegyél ki, ami aktivizálja a követőidet, amit sokan osztanak meg, lájkolnak vagy szólnak hozzá? Mit tegyél ki, ami közösséget épít és erősíti a márkádat? Mit tegyél ki, ami nem csak lájkokat, de vevőket is hoz? Ehhez adtam sok új ötletet…

Tovább →

Hogyan érj el több embert a Facebookon organikusan?

Kiteszed a posztot alig látja valaki. Több lájkolót szeretnél, de nem jönnek. Sokan nézik a posztodat, de nem szólnak hozzá. Sokan lájkolnak, de nem osztják meg. Mit lehet tenni? Ezt mondtam el ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan szerezz sok új érdeklődőt 2020-ban?

Miről posztolj 2020-ban? Milyen tartalmak, csalik működnek majd? Mi az, ami eltűnik vagy máshogy kell használni? Miről írj a blogodon? Hogyan formázd a tartalmakat? Miben változik a Google, mire figyelj oda a SEO-ban? Mire figyelnek most az emberek, mivel foghatod meg a figyelmüket? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

pinterest marketing

Vevőszerzés Pinteresttel: Hogyan csináld?

Miközben mindenki Instázik és Facebookozik, a verseny egyre nagyobb, az elérések pedig ingadoznak, a Pinterest évek óta csendben növekszik és mostanra közel 2 millió magyar felhasználója van.

Tovább →

Hogyan tervezd meg a tartalommarketinged?

Amikor elkezdesz blogolni, vagy csinálsz egy Facebook-oldalt, tele vagy ötletekkel, hogy miről írjál, és nem okoz nehézséget folyamatosan gyártani az újabb és újabb szakcikkeket, feltölteni képeket Instagramra, készíteni időnként egy videót. Azt látom azonban, hogy egy idő után ez hatalmas púp tud lenni az ember hátán. Én most már 11 éve rendszeresen blogolok, 2009 óta…

Tovább →

Szerezz rengeteg érdeklődőt kihívásokkal. De hogyan?

Sok érdeklődőt szerez gyorsan. Rövid idő alatt vásárlóvá érlel. Meggyőz és edukál. Mi az? A kihívás. Az egyik legizgalmasabb új érdeklődőszerző módszer. Mire jó? Hogyan használd hatékonyan? Mire figyelj oda, hogy tényleg működjön? Ezt tudhatod meg ebből a videóból.

Tovább →

Hogyan legyen profi tartalmad kevesebb munkával?

A blogolás, a videózás, a közösségi média posztok túl sok időt visznek el? De vajon szükséges ennyi időt rááldozni? Hogyan lehet hatékonyabban csinálni? Erre mutattam megoldásokat ebben az élő adásban!

Tovább →

15 tartalomtípus, amire az olvasód azonnal felkapja a fejét

Csak töredék eredményt és töredék figyelmet érsz el, ha csak úgy “érzésre” posztolsz és készítesz tartalmat. Mit tudnak azok, akik folyamatosan készítik a nagy figyelmet kiváltó bejegyzéseket a blogjukra és a közösségi médiába? Ők tudatosan használják azt a 15 tartalomtípust, amit ebben az élő adásban megmutatok. 15 olyan formulát kapsz majd, amin könnyen elindulhatsz, csak…

Tovább →

21 ingyenes, szabadon használható képgyűjtemény

Ahogy már többször is írtam róla, a honlapodon, blogodban és a közösségi médiában csak olyan képeket használhatsz, amit vagy te készítettél vagy a használatára jogot kaptál. Vannak fizetős képtárak, azonban induló vállalkozóként talán még nem tudod megfizetni ezeket. De hol találsz olyan képeket, amik szabadon használhatóak, minőségiek és még ingyenesek is? Összegyűjtöttem egy csomót:

Tovább →

Page 1 of 8