Marketing rendszeres közösségi média posztolgatás nélkül: Hogyan?

A közösségi médiával szuper eredményeket lehet elérni. De nem csak ezzel lehet vevőket szerezni. Ráadásul annak, aki gyakorlatlan különösen nagy erőfeszítésébe és rengeteg idejébe kerülhet a rendszeres tartalomkészítés. Lehet ezt másként is? – Hogyan lehet megtalálhatónak is lenni a népszerű felületeken, de mégse beleszakadni a napi posztolásba? – Hol érhetsz el vevőket a Facebook/Instagram/TikTok hármason…

Tovább →

Értéket adj vagy értékesíts? Hogyan találd meg az arany középutat?

😊 Adj nagyon sok értékes tartalmat a közösségi felületeiden, de akkor mit fognak szólni hozzá, ha értékesítesz? 🤔 Vagy értékesíts sokat, de akkor senki nem lájkolja a posztjaidat? 😊 Tegyél bele rengeteg hasznos tartalmat a videóidba, a blogbejegyzéseidbe, a hírleveledbe, de akkor azért nem vesznek majd tőled, mert már mindent elmondtál nekik? 🤔 Vagy ne…

Tovább →

Vevőszerző tartalom ötletek (Facebook, Instagram, blog, Youtube)

Készíted-készíted a posztokat, de nem tudod, hogyan lesznek ebből vevőid? Lehet egy lépésben egy posztból vevőket szerezni? Ilyen tartalmakra (közösségi média posztok, videók, blogbejegyzés) mutattam példákat ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban!

Tovább →

Mindenki posztol, tartalmat gyárt, videózik, az elérések csökkennek: Milyen posztokkal hívhatod fel magadra a figyelmet MOST?

Mindenki posztol, tartalmat gyárt, videózik, az elérések csökkennek: Milyen posztokkal hívhatod fel magadra a figyelmet MOST?

🥸 Milyen témák, milyen kommunikáció működik? Honnan tudhatod meg, mi lesz eredményes? – Mennyi tartalmat készíts? Mi az, aminek már van hatása és mi az, ami növekedéshez vezet? – Mehet ugyanaz az Instagramra és a Facebookra? Mik a hasonlóságok? Mik a különbségek? – Kell foglalkozni a mindenkit érintő problémákkal, nehézségekkel (infláció, tüntetések stb.)? És, ha…

Tovább →

Milyen a jó tartalom? Tartalommarketing alapok és ötletek (70 bejegyzés ötlettel!)

👉 Mire jó a tartalommarketing? Miért érdemes foglalkoznod vele? Miért nem elég „csak” eladni? 👉 Mit tegyél, hogy megtudd, milyen tartalmakat olvasnának, néznének szívesen a követőid? 👉 Hogyan tervezd meg a tartalommarketingedet? 👉 Hogyan jusson minderre időd? 👉 A legfontosabb tartalomtípus, ami garantálja, hogy mindig legyen elég vevőd. Erről volt szó ebben a Gazdagmami Show…

Tovább →

Hurrá, vállalkozó lettem! De mi a búbánatról posztoljak?

👉 Van még értelme rendszeresen posztolni a közösségi médiába? 👉 Milyen gyakran posztolj a jó elérésért? 👉 Több felületet használj egyszerre vagy elég csak egyet? 👉 Honnan legyenek állandóan új ötleteid? 👉 Mirő posztolj? 👉 Hogyan legyen változatos a tartalom? 👉 Milyen tartalmak hoznak új követőket és milyenek vásárlókat? – ezekre a kérdésekre adtam választ…

Tovább →

A figyelemfelkeltő és meggyőző szövegek titkai

Miért nem figyelnek fel a posztodra? A videódra? A termékedre? Miért nem veszik észre a hirdetésedet? Miért nem kattintanak? Miért nem szólnak hozzá? Nem azért, mert ne lenne jó a tartalom vagy a szándék, hanem azért, mert nem elég figyelemfelkeltő a szöveged. Mire figyelj, hogy végre a te posztjaidat, hirdetéseidet is elolvassák? Ebben segítettem ebben…

Tovább →

Hogyan és mit posztolj 2022-ben?

Hogyan keltsd fel a figyelmet? Mire figyelj oda a Facebook és Instagram posztoknál? Miről írj, hogy elkötelezett legyen a követőtáborod? Milyen poszokkal építheted a márkádat? Mi az, ami hatásos lesz és mi az, amit felejts el, ha új követőket és aktív közösséget szeretnél 2022-ben? – erről szólt a Gazdagmami Show ezen a héten.

Tovább →

30 követőszerző ötlet

Nincs elég követőd a Facebookon és az Instagramon? Fogalmad sincs, mit tehetnél érte még, hogy többen legyenek? Ebben az élő adásban 30 követőszerző ötletet mutattam most induló oldalaknak/profiloknak, kevés követővel rendelkező profiloknak és azoknak is, akiknek már régi oldaluk van, de csak kevés új követőjük jön.

Tovább →

🤩 Hogyan rázd fel a fásult közönséget? 🤩

Igyekszel, de rád sem hederítenek? Kérdezel tőlük és nem válaszolnak? Posztolsz, de alig van reakció? Ezen segítettem ebben az élő adásban.

Tovább →

Page 1 of 9