13 figyelemfelkeltő közösségi média bejegyzés ötlet

Jó bejegyzéseket készítesz, de a kutya se figyel rá? Alig látják néhányan és a reakciók száma is csekély? Miért kéne ennek így lennie? Ebben a hétfői élő adásban bemutattam 13 olyan formátumot, amit leutánozva és a saját témádra átírva máris megszerezheted a követőid figyelmét, sőt: újakat szerezhetsz!

Tovább →

Youtube marketing: Hogyan és miért fogj bele?

Kinek és hogyan érdemes marketingeznie a vállalkozását a Youtube-on? Miért érdemes egyáltalán még ezzel is foglalkozni? Hogyan támogathatja a vállalkozásodat a Youtube megjelenés? Élő? Rövid videók? Vlogolás? Milyen megjelenési lehetőségeid lehetnek? Milyen tartalmat készíts Youtube-ra? Hogyan támogasd a kampányaidat, értékesítésedet Youtube videókkal? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

A sok megosztást hozó posztok titka

A sok megosztást hozó posztok titka: Sikeres posztok, amiket a saját témádra átültethetsz – Milyen posztok hoznak sok megosztást? – Min múlik, hogy megosztanak-e egy posztot vagy sem? – Hogyan készíts te is ilyeneket? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?

Sokan kérdezik tőlem, hogy “Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” “Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…

Tovább →

Mit tegyek ki a Facebookra? Tartalommarketing a Facebookon

Állandó fejtörést okoz, mivel töltsd meg a Facebook oldalad vagy csoportod, hogy érdekes legyen? Mit tegyél ki, ami aktivizálja a követőidet, amit sokan osztanak meg, lájkolnak vagy szólnak hozzá? Mit tegyél ki, ami közösséget épít és erősíti a márkádat? Mit tegyél ki, ami nem csak lájkokat, de vevőket is hoz? Ehhez adtam sok új ötletet…

Tovább →

Hogyan érj el több embert a Facebookon organikusan?

Kiteszed a posztot alig látja valaki. Több lájkolót szeretnél, de nem jönnek. Sokan nézik a posztodat, de nem szólnak hozzá. Sokan lájkolnak, de nem osztják meg. Mit lehet tenni? Ezt mondtam el ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan szerezz sok új érdeklődőt 2020-ban?

Miről posztolj 2020-ban? Milyen tartalmak, csalik működnek majd? Mi az, ami eltűnik vagy máshogy kell használni? Miről írj a blogodon? Hogyan formázd a tartalmakat? Miben változik a Google, mire figyelj oda a SEO-ban? Mire figyelnek most az emberek, mivel foghatod meg a figyelmüket? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →

pinterest marketing

Vevőszerzés Pinteresttel: Hogyan csináld?

Miközben mindenki Instázik és Facebookozik, a verseny egyre nagyobb, az elérések pedig ingadoznak, a Pinterest évek óta csendben növekszik és mostanra közel 2 millió magyar felhasználója van.

Tovább →

Hogyan tervezd meg a tartalommarketinged?

Amikor elkezdesz blogolni, vagy csinálsz egy Facebook-oldalt, tele vagy ötletekkel, hogy miről írjál, és nem okoz nehézséget folyamatosan gyártani az újabb és újabb szakcikkeket, feltölteni képeket Instagramra, készíteni időnként egy videót. Azt látom azonban, hogy egy idő után ez hatalmas púp tud lenni az ember hátán. Én most már 11 éve rendszeresen blogolok, 2009 óta…

Tovább →

Szerezz rengeteg érdeklődőt kihívásokkal. De hogyan?

Sok érdeklődőt szerez gyorsan. Rövid idő alatt vásárlóvá érlel. Meggyőz és edukál. Mi az? A kihívás. Az egyik legizgalmasabb új érdeklődőszerző módszer. Mire jó? Hogyan használd hatékonyan? Mire figyelj oda, hogy tényleg működjön? Ezt tudhatod meg ebből a videóból.

Tovább →

Page 1 of 8