Hogyan legyen profi tartalmad kevesebb munkával?

A blogolás, a videózás, a közösségi média posztok túl sok időt visznek el? De vajon szükséges ennyi időt rááldozni? Hogyan lehet hatékonyabban csinálni? Erre mutattam megoldásokat ebben az élő adásban!

Tovább →

15 tartalomtípus, amire az olvasód azonnal felkapja a fejét

Csak töredék eredményt és töredék figyelmet érsz el, ha csak úgy “érzésre” posztolsz és készítesz tartalmat. Mit tudnak azok, akik folyamatosan készítik a nagy figyelmet kiváltó bejegyzéseket a blogjukra és a közösségi médiába? Ők tudatosan használják azt a 15 tartalomtípust, amit ebben az élő adásban megmutatok. 15 olyan formulát kapsz majd, amin könnyen elindulhatsz, csak…

Tovább →

21 ingyenes, szabadon használható képgyűjtemény

Ahogy már többször is írtam róla, a honlapodon, blogodban és a közösségi médiában csak olyan képeket használhatsz, amit vagy te készítettél vagy a használatára jogot kaptál. Vannak fizetős képtárak, azonban induló vállalkozóként talán még nem tudod megfizetni ezeket. De hol találsz olyan képeket, amik szabadon használhatóak, minőségiek és még ingyenesek is? Összegyűjtöttem egy csomót:

Tovább →

Hogyan tartalommarketingezz MOST hatékonyan?

Videók, Insta, Facebook posztok, élő adások, blog, hírlevél – a tartalommarketing világa folyamatosan változik: Mik az újdonságok? Mi az, ami most megfogja a vevők figyelmét? Milyen tartalmak? Milyen formátumok? Milyen hosszú írások? Milyen hosszú videók? Hogyan érd el, hogy a tartalmaidat sokan lássák és sokan osszák meg 2019-ben is? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan adj el a blogodon hatékonyan?

Van blogod, de fogalmad sincs hogyan adj el vele? Vannak olvasóid, lelkesek, olvasnak, de vajon vásárolnának is tőled valamit? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan építs masszív rendszeres forgalmat a blogodon, építs törzsközönséget és adj el a blogod felületén újra meg újra!

Tovább →

Az örökzöld vevőszerző tartalmak titka

Csak gyártod-gyártod a tartalmakat és vagy hoznak vevőt vagy nem, Mindig valami újjal kell kijönnöd, ha új vevőket szeretnél, Csak a közösségi médiából vagy hirdetésekből szerzel vevőket, a bevételednek legalább 80%-a attól függ, mit sikerült itt elérned. Mit lehet tenni, hogy ez megváltozzon?

Tovább →

5 mód, ahogyan eladhat a blogbejegyzésed

Egy blogbejegyzés sok mindenre jó. Növeli a szakértői státuszt, új látogatókat és érdeklődőket szerez, közösséget épít. De vajon el is adhat? Igen! Hogyan írj olyan blogbejegyzést, ami nem csak lelkes olvasókat, hanem vásárlókat is szerez? Erre mutattam be ötleteket ebben az élő adásban.

Tovább →

Így tegyél szert nagyobb nézettségre és több követőre az Instagramon!

Most indultál el az Instagramon és nem tudod, hogyan kéne követőket szerezned? Már régebb óta használod, de alig követ valaki? Összegyűjtöttem egy helyre a lehetséges módszereket, amivel nagyobb nézettséget és több követőt tudsz szerezni a fiókodnak.

Tovább →

Ezeket kattintották a legtöbben

Kiválogattam nektek az elmúlt 5 év legtöbb kattintást hozó hírlevél tárgysorait, blogbejegyzés címeit és hirdetés szövegeit és bemutattam őket ebben az élő adásban.

Tovább →

Miről írj az év végén?

Sokan szabadságra mennek az év végi ünnepek alatt és nem frissítik a blogjaikat, az olvasók azonban ilyenkor sem szűnnek meg olvasni. Sőt: még többen is vannak, mint a nyüzsgő karácsonyi hétköznapokban. Jó időszak ez arra, hogy új olvasókat találj, új érdekődőket szerezz és ezzel előkészítsd a januári vevőszerző kampányaidat. Miről írj ilyenkor? Néhány ötlet következik:

Tovább →

Page 1 of 7