13 figyelemfelkeltő közösségi média bejegyzés ötlet

Jó bejegyzéseket készítesz, de a kutya se figyel rá? Alig látják néhányan és a reakciók száma is csekély? Miért kéne ennek így lennie? Ebben a hétfői élő adásban bemutattam 13 olyan formátumot, amit leutánozva és a saját témádra átírva máris megszerezheted a követőid figyelmét, sőt: újakat szerezhetsz!

Tovább →

Nézelődőből, lájkolgatóból – vásárló: Mit tegyél érte?

A honlapokra látogatóknak statisztikák szerint csupán az 1%-a vásárol. De mi van a másik 99%-al? A közösségi média követőid közül sokan csak lájkolgatnak, nézelődnek, de végül nem nálad költik el a pénzüket. A hírlevél olvasóidnak is csupán 10-15%-ából lesz vevő. Vajon a többieknek nincs szüksége arra, amit csinálsz? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan csinálj…

Tovább →

Itt az új Facebook! Mi változott marketing szempontból?

Az elmúlt napokban megérkezett a Facebook új felülete. De vajon mi változott még? Milyen új funkciók vannak, amiket vevőszerzésre használhatsz? Milyen új stratégiák vannak, amiket bevethetsz a vállalkozásod marketingjében? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Mit tegyek ki a Facebookra? Tartalommarketing a Facebookon

Állandó fejtörést okoz, mivel töltsd meg a Facebook oldalad vagy csoportod, hogy érdekes legyen? Mit tegyél ki, ami aktivizálja a követőidet, amit sokan osztanak meg, lájkolnak vagy szólnak hozzá? Mit tegyél ki, ami közösséget épít és erősíti a márkádat? Mit tegyél ki, ami nem csak lájkokat, de vevőket is hoz? Ehhez adtam sok új ötletet…

Tovább →

Hogyan építs olyan vállalkozást, amiben megbíznak a vevők?

Van tudásod, de nem tudod, hogyan írj róla? Szuper a terméked, de kérkedésnek érzed, ha megmutatod, milyen jó? Úgy érzed, sokkal többet tudsz, mint a versenytársaid, de a vevők mégsem bíznak meg benned eléggé? Úgy érzed, hiába marketingezel, nem vagy elég meggyőző? Jó lenne, ha hallgatnának rád, ha elfogadnának szakértőként, de bármit csinálsz, mindig van,…

Tovább →

Vevőszerzés Facebook csoportokkal: Hogyan?

Van csoportod, de a tagoknak csak egy része vásárol nálad? Most indítanál csoportot, de nem tudod, milyen csoport támogathatná a vevőszerzésedet? Ebben az élő adásban abban segítettem, hogy: – Milyen módszerekkel terelheted a csoporttagokat a vásárlás irányába? – Miket posztolj, ha aktivizálni szeretnéd őket? – Mit tegyél, hogy a te termékeidet ajánlják egymásnak a csoportban?…

Tovább →

Hogyan érj el több embert a Facebookon organikusan?

Kiteszed a posztot alig látja valaki. Több lájkolót szeretnél, de nem jönnek. Sokan nézik a posztodat, de nem szólnak hozzá. Sokan lájkolnak, de nem osztják meg. Mit lehet tenni? Ezt mondtam el ebben az élő adásban.

Tovább →

Instagram és Facebook sztori hatékonyan: Hogyan csináld?

Nem tudod, hogyan használhatod a Facebook és az Instagram sztorit vevőszerzésre? Mindig kifogysz az ötletekből? 13 új ötletet adtam hozzá ebben az élő adásban.

Tovább →

Vevők a Facebookról 2020-ban: Hogyan?

A Facebook rengeteg eszközt kínál a marketingre, ezeknek a többségét te is használod, de vajon hogyan lehet igazán hatékony marketing rendszert építeni ezekből az eszközökből? Mit tegyél, hogy a posztjaid ne csak lájkokat, de vevőket is hozzanak? Mit tegyél, hogy ne csak megdicsérjék a termékeidet, de meg is vegyék? Hogyan építs ismertséget és márkát a…

Tovább →

Hogyan hozz létre saját Instagram/Facebook matricákat és animgifeket

Az Instagramon és a Facebookon a Storyban, a Facebookon a hozzászólásokban és a Messengeren sokféle matricát és gifet lehet használni. Hogyan hozz létre saját matricákat és érd el, hogy mások is használhassák őket? Egyáltalán: mire jó ez neked marketing szempontból?

Tovább →

Page 1 of 7