Facebook újdonságok

Milyen újdonságok vannak mostanában a Facebookon? Érdemes még egyáltalán foglalkozni vele? Mi ma a legnagyobb lehetőség a Facebookon? Hogyan tudsz MOST vevőket szerezni? Muszáj hirdetni vagy működnek még ingyenes, organikus megoldások is?

Tovább →

Hogyan írj érdekesen a termékedről?

A terméked zseniális, az ajánlatod szuper már csak egy jó kis hírlevél hiányzik, amiben megpromózod. Vagy egy Facebook poszt, ami felébreszti az álmosan kattintgató tömegeket és beviszi őket az oldaladra. Miről írj EZÉRT a hatásért? Íme 6 ötlet:

Tovább →

A szolgáltatásod fantasztikus: hogyan mutasd meg ezt a vevőknek is?

Rengeteg tehetséges szolgáltató van a piacon, azonban nehéz kilógni a sorból, felkelteni a vásárlók figyelmét és elérni, hogy téged válasszanak. Mit tegyél, hogy a reklámod olyan jó legyen, mint a szolgáltatásod? Íme néhány azonnal bevethető ötlet!

Tovább →

Pörgesd fel a Facebook csoportodat, ezzel a 15 új ötlettel

A csoportból akkor lesz közösség, ha aktív. A közösségből akkor lesz márka, ha teszel érte. Hogyan legyen a Facebook csoportodból márka? Ehhez adtam 15 konkrét ötletet ebben az élő adásban.

Tovább →

Ütős Facebook marketing technikák

Lelkesen használod a Facebookot, de még nem értél el vele túl sokat? Vannak már eredményeid, de kellenének új ötletek? Ezen a Vállalkozónői Kerekasztal előadáson azoknak segítettem, akik szeretnének fejlődni a Facebook kommunikációban.

Tovább →

Egyszerű animált képek készítése

Használhatod őket a Facebookon, feldobhatod velük a blogbejegyzéseidet. Most megmutatom, hogyan készítsd el őket.

Tovább →

Így állítsd be: szerkeszthető előnézet a Facebookon

Nemrégiben a Facebook megszűntette a Facebookra kitett hivatkozások előnézetének szerkeszthetőségét. Egy pár perces kis beállítással azonban visszaállíthatod ezt a funkciót. Megmutatom, hogyan.

Tovább →

33 közösségépítő poszt

Egy Facebook oldal vagy csoport közössége párbeszédekből épül fel. Néha te írsz valamit vagy videót készítesz és erre jönnek reakciók, máskor viszont az a jó, ha hagyod a közösséget beszélni, azaz lehetőséget adsz arra, hogy hozzászóljanak.

Tovább →

Nem a hirdetés szövege, nem a képanyag, nem a célzás: ez az, ami növeli a hirdetésed eredményességét

Az előző részben odáig jutottunk el, hogy nem érdemes a vakvilágba hirdetned a termékedet, mert nem éri meg. Helyette először szerezz követőket, feliratkozókat. De mi a következő lépés? 

Tovább →

Így találj vevőket Facebook csoportokkal!

Az elmúlt évben számtalan újdonság jelent meg a Facebook csoportok házatáján és mára egyszerű közösségi beszélgetős felületből jól használható üzleti felületté váltak. De miben különbözik egymástól az oldal és a csoport? Milyen csoportot érdemes indítani? Hogyan szerezz több érdeklődőt a csoportjaidba? Hogyan építsd a közösséget és kezeld a “vadhajtásokat”? Milyen üzleti funkciókat találsz a csoportokban,…

Tovább →

Page 1 of 5