Kell-e a vállalkozásod marketingjéhez Facebook csoport?

Sokan keresnek meg azzal, hogy a vállalkozásuk ismertebbé tételére elindítottak egy Facebook csoportot, de nem akar beindulni a dolog, nem jönnek az új tagok, nincs párbeszéd. És még többen azzal, hogy elindítanának egy csoportot, mert azt hallották, most ez a legjobb lehetőség a Facebookon az emberek organikus elérésére. De vajon tényleg ez a legjobb? Kinek…

Tovább →

Merre tovább? Friss marketing hírek, amikről tudnod kell

Hogyan változtak meg a vásárlók az elmúlt másfél évben? Hogyan állj hozzá az újdonságokhoz a marketingben? Mikor érdemes azonnal reagálnod rájuk és mikor nem? – Milyen hirdetések, kampányok működnek most? – Milyen újdonságok jönnek a Facebookon, az Instagramon és a Google-ben, amik befolyásolják majd az eléréseidet és a marketingedet? – Egy klasszikus online marketing eszköz,…

Tovább →

🤩 Hogyan rázd fel a fásult közönséget? 🤩

Igyekszel, de rád sem hederítenek? Kérdezel tőlük és nem válaszolnak? Posztolsz, de alig van reakció? Ezen segítettem ebben az élő adásban.

Tovább →

Instagram VS. Facebook marketing: Mi a különbség?

👉 Miben tér el a két algoritmus egymástól? Hogyan lehet organikusan (hirdetés nélkül) elérni a közönségedet az egyiken és hogyan a másikon? 🚀 Ha mindkettőt használod: mire figyelj oda? Milyen tartalmak működnek az Instán és mi a Facebookon? Mi az, ami mindkettőn működik? Hogyan tedd hatékonnyá a tartalomkészítést, ha mindkettőt használod? 💰 Vevőszerzés az Instagramon…

Tovább →

Facebook csoport és oldal felpörgetése

Kevés a követője az oldaladnak? Nem jönnek új tagok a csoportodba? Hiába posztolsz, alig érkezik hozzászólás? Itt az ideje felpörgetni az aktivitást a csoportodban/oldaladon. Hogyan csináld? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

facebook és instagram marketing újdonságok

Facebook és Instagram újdonságok

Milyen új funkciók segíthetnek téged vállalkozóként a Facebookon és mik az újdonságok az Instagramon? Mi változott a hirdetéseknél? Mi az Insta sztoriban? És mire figyelj oda a stratégiádban most? Erre adtam választ ebben a Gazdagmami Show élő adásban.

Tovább →

13 figyelemfelkeltő közösségi média bejegyzés ötlet

Jó bejegyzéseket készítesz, de a kutya se figyel rá? Alig látják néhányan és a reakciók száma is csekély? Miért kéne ennek így lennie? Ebben a hétfői élő adásban bemutattam 13 olyan formátumot, amit leutánozva és a saját témádra átírva máris megszerezheted a követőid figyelmét, sőt: újakat szerezhetsz!

Tovább →

Nézelődőből, lájkolgatóból – vásárló: Mit tegyél érte?

A honlapokra látogatóknak statisztikák szerint csupán az 1%-a vásárol. De mi van a másik 99%-al? A közösségi média követőid közül sokan csak lájkolgatnak, nézelődnek, de végül nem nálad költik el a pénzüket. A hírlevél olvasóidnak is csupán 10-15%-ából lesz vevő. Vajon a többieknek nincs szüksége arra, amit csinálsz? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan csinálj…

Tovább →

Itt az új Facebook! Mi változott marketing szempontból?

Az elmúlt napokban megérkezett a Facebook új felülete. De vajon mi változott még? Milyen új funkciók vannak, amiket vevőszerzésre használhatsz? Milyen új stratégiák vannak, amiket bevethetsz a vállalkozásod marketingjében? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Mit tegyek ki a Facebookra? Tartalommarketing a Facebookon

Állandó fejtörést okoz, mivel töltsd meg a Facebook oldalad vagy csoportod, hogy érdekes legyen? Mit tegyél ki, ami aktivizálja a követőidet, amit sokan osztanak meg, lájkolnak vagy szólnak hozzá? Mit tegyél ki, ami közösséget épít és erősíti a márkádat? Mit tegyél ki, ami nem csak lájkokat, de vevőket is hoz? Ehhez adtam sok új ötletet…

Tovább →

Page 1 of 8