3 rövid kampány ötlet (ha gyorsan szeretnél vevőket)

Gyorsan kéne a bevétel és nem tudod, mit tegyél? Hirdetsz, mégis egyre csökkennek a megrendelések? Dobd fel a marketingedet és tegyél szert több vevőre ezekkel a rövid 3 napos gyorskampány ötletekkel! Ebben az élő adásban mutatok 10 ötletet a vadiúj, kreatív kampányodhoz és megtanulhatod azt is, hogyan építs fel egy ilyen gyorskampányt, mitől lesz igazán…

Tovább →

Hogyan építs erős vállalkozást, ami minden szélnek ellenáll?

Az induló vállalkozások javarésze (90-95%-a) csődbe megy, nem éli meg a 3. évet, ez pedig félelemmel tölthet el mindenkit, aki vállalkozás indítását tervezi. Mit tehetsz, hogy ez ne történjen meg veled?

Tovább →

Hogyan írj érdekesen a termékedről?

A terméked zseniális, az ajánlatod szuper már csak egy jó kis hírlevél hiányzik, amiben megpromózod. Vagy egy Facebook poszt, ami felébreszti az álmosan kattintgató tömegeket és beviszi őket az oldaladra. Miről írj EZÉRT a hatásért? Íme 6 ötlet:

Tovább →

Hogyan legyen hatásos a reklámod ígérete?

Minden termék, minden szolgáltatás mögött ott húzódik egy ígéret. Valami, amit elérhet a vevő, ha megveszi, valami, amihez hozzájuthat, amit megvalósíthat, ami jobbá teszi az életét. Van, aki nem meri beleírni ezt a reklámjába, nehogy valótlant állítson és “túl marketingesen” írjon. Van, aki beleírja, de túl sokat ígér. Van, aki megfogalmazza, de unalmas és általános…

Tovább →

Zseniális figyelemfelkeltés

Mindent megteszel, hogy megtalálják a vállalkozásodat, a nagy áttörés mégis elmarad? Ebben az élő adásban olyan kreatív ötleteket mutattam be, amikkel megragadhatod a közönség figyelmét. Akkor is, ha sok versenytársad van a piacon, akkor is, ha nincs nagy büdzséd hirdetésre: ezekhez a módszerekhez csak kreativitás és elszántság kell.

Tovább →

A brutál jó ajánlat titkai

Hiába zseniális a terméked és fergeteges a szolgáltatásod, ha gyenge az ajánlatod. A vevőt ugyanis nem az ár győzi meg és nem az ügyes érvelés: csakis a jó ajánlat!

Tovább →

Hogyan tegyél feliratot a videóidra?

Szoktál videókat feltenni a Facebookra? Akkor kötelező legalább az elejét feliratoznod. Vagy inkább a Youtube-ra teszel fel videókat? Ott sem árt, ha van felirat. De hogyan feliratozd a videókat gyorsan? Íme néhány megoldás:

Tovább →

Ébreszd fel az inaktív vevőidet ezekkel a kampányokkal!

Megszereztél egy csomó látogatót keresőből, közösségi médiából: de hogyan lesz belőlünk vevő? Erről beszéltem a júliusi Vállalkozónői Kerekasztal előadásomban.

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan legyenek mindig vásárlóid?

Elindult a honlapod, vannak látogatóid, de hogyan legyenek belőlük vásárlók? Sokan azt tanácsolják, hogy kampányolj évente néhány alkalommal, ami valóban jó eredményeket hozhat, azonban csak alkalmilag. Mit tegyél, hogy folyamatosan legyenek vásárlók a webáruházadban? Mit tegyél, hogy minden nap legyenek megrendelőid? Mit tegyél, hogy ne csak akciók és árleszállítások idején vásároljanak tőled az emberek?

Tovább →

Hogyan marketingezd a szolgáltatásodat?

Miben más egy szolgáltatás marketingje, mint egy terméké? Mire figyelj oda? Sok ötlet és példa arra, miként szerezhetsz több ügyfelet.

Tovább →

Page 1 of 6