
Hogyan teremts igényt a termékedre?
A terméked szuper, de a piac még nem tud róla: Hogyan tudsz igényt teremteni rá? – Mi is az az igényteremtés valójában (nem az, amit sokan gondolnak)? – Honnan tudhatod meg, mire van igénye a piacodnak egyáltalán? – Milyen eszközökkel, milyen kommunikációval tudsz igényt teremteni? (mutatok példákat is) – erről volt szó a legújabb Gazdagmami…

8 ok, ami miatt igazából vásárolnak
Miért is vásárol igazából a vevő? Miért dönt egyik vagy a másik ajánlat mellett? Miért bizonytalanodik el és mi lendíti ilyenkor tovább? Izgalmas kérdések, amikre ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban adtam meg a választ.

Ügyféltípusok: melyiket hogyan győzd meg?
Nem minden vevőd ugyanolyan. Máshol tartanak. Mások a motivációik. Másként látják a termékedet. Más szempontok fontosak a számukra. De mik azok? Hogyan ismerheted meg őket jobban? És hogyan győzd meg a különféle vásárlói csoportokat? Erről volt szó ebben a 🌞Gazdagmami Show 🌞 élő adásban!

7 szokatlan karácsonyi kampány ötlet
Már te is készülsz a karácsonyi kampányodra? De hogyan lehetne sokkal izgalmasabb, kreatívabb, mint valaha? Olyan, ami kilóg a karácsonyi extranagy reklámzajból és felkelti a vevők figyelmét akkor is, ha a csapból is a versenytársaid hirdetései folynak. Ehhez hoztam nektek 7 szokatlan, kreatív és ötletes karácsonyi kampány ötletet 🎄🎄🎄

Hogyan legyél sokkal meggyőzőbb?
Mi játszódik le a vásárló fejében vásárláskor, mi az, ami meggyőzi és mi az, ami elbizonytalanítja?Milyen hormonok dolgoznak bennünk a vásárlás folyamán? Milyen érzelmek segítenek vagy éppen gátolnak meg a vásárlásban? Erről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindító 🌞 élő adásban!

Miért nem téged választ az ügyfél?
Miért másnál vásárol? Miért nem veszi észre a te ajánlatodat? Miért van az, hogy megnéz több ajánlatot és végül nem a tiédet választja? Ennek van oka és lehet rajta változtatni. Hogyan? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Mi az, amivel kísérletezgető kezdőből gyorsan a piacod legjobbjává válhatsz?
Rögtön lelövöm a poént. A kulcs a piackutatásban rejlik. De hogyan is csináld?

Vevőszerzés a keresőből 2023-ban: Hogyan csináld?
Hogyan találd meg a célközönséged a keresőben? És hogyan lesz belőlük vásárló/ügyfél az oldaladon? Mit tehetsz, ha nincs honlapod, de mégis szeretnél a keresőben is megjelenni? Milyen keresőoptimalizálási megoldások vannak, mire kell odafigyelned és hogyan írj szöveget úgy, hogy a kereső találati listáján jó helyezést hozzon? Erre adtam választ ebben a ☀️ Gazdagmami Hétindítóban ☀️.

Mekkora a piacod valójában?
Vajon mekkora lehet a teljes piacod? Honnan lehet ezt megtudni? Mekkora a potenciál benne? Növekszik vagy csökken? És, hogyan érheted el minél hatékonyabban azokat, akik rajta vannak? Hogyan érhetsz el több vevőt? Hogyan növelheted a piac méretét? – erről volt szó ezen a héten a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Hogyan legyen érdekesebb a vállalkozásod?
A vállalkozásod jó, csak éppen senki sem tud róla? Mit tehetsz azért, hogy MÁS legyen, kilógjon a sorból? Mit tehetsz azért, hogy különleges legyen? Mit tehetsz azért, hogy észrevegyék? Ebben az élő adásban megmutatok neked 20 ötletet, amitől – különlegesebb lesz a terméked/szolgáltatásod, – különlegesebb lesz a vállalkozásod, – nem csak észrevesznek majd, hanem meg…