
Vállalkozás változó körülmények között
Az elmúlt egy hét sok vállalkozó számára hozott gyökeres változást és sokan estek kétségbe: mi jön most? Mi lesz még? Mit tegyek? Sokan érzik veszélyben a megélhetésüket, az eddigi életüket. Múlt héten rengeteg kérdés érkezett tőletek: – Mi lesz, ha az emberek nem fognak tőlem vásárolni? – Mi lesz, ha eltűnik a fizetőképes kereslet? –…

Merre tovább? Hova növekedhet a vállalkozásod?
Kinek érdemes fejlesztenie a vállalkozását és miért kell ezzel most foglalkozni? Milyen 4 területben gondolkodhatsz, ha a vállalkozásodat szeretnéd növelni? Melyik fejlődési lehetőségek valók az 1-2 éve és mik a régebb óta vállalkozóknak? Erről volt szó ebben az élő adásban, amiben arra is mutattam sok példát, hogyan fejlődhet egy vállalkozás.

Merre tovább? Hogyan tudd meg, hova érdemes fejlődnöd 2020-ban?
Milyen volt az idei éved? És mik a jövő évi terveid? Akármire is készülsz, mindenképpen jó, ha átnézed az idei számaidat, statisztikáidat és abból vonsz le következtetéseket a jövő évi terveidhez. Ebben az élő adásban végignéztük, milyen statisztikákat érdemes megnézned, melyiket hogyan és hol tudod megnézni, hogyan elemezd ki őket és melyik mire utalhat a…

Hogyan álljon több lábon a vállalkozásod anyagilag?
Az év első élő adásában végignéztük, mit tehetsz azért, hogy a vállalkozásodnak több forrásból legyen bevétele és stabilabb legyen.

Hogyan találd meg, milyen vállalkozás való neked?
Régóta követsz már, de még nem mertél belekezdeni a saját vállalkozásodba? Többféle vállalkozásba is belefogtál már, de még nem találtad meg az igazit? Másodállásban vállalkozol és nem tudod, érdemes-e kilépned belőle? Ez az élő adás most kivételesen azoknak a követőimnek szólt, akik még nem vállalkozók és azoknak, akik bár már vállalkoznak, de nem biztosak abban,…

Mi indít be úgy igazán egy vállalkozást?
Mitől lódul meg a forgalmad és áll tartósan növekedési pályára a vállalkozásod? Milyen összetevők kellenek ahhoz, hogy ne csak egyik napról a másikra menjen, hanem igazán beinduljon? A megoldás nem csak simán egy marketing rendszer vagy egy értékesítési tölcsér, hanem valami egészen más. Micsoda? Erről volt szó a Gazdagmami Show eheti élő adásában!

Amitől visszatér az ügyfél és szívesen ajánl tovább: így növeld az ügyfélélményt!
Mi az? Elvarázsolja az ügyfeleket és ráveszi, hogy újra nálad vásároljanak. Szívesen ajánlják tovább másoknak is a vállalkozásodat. Új vevőket hoz és kiemel a sok hasonló cég közül. A legjobb reklám. Természetesen az ügyfélélmény! Hogyan növelheted? Erre mutattam ötleteket ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Ki lehet-e hozni a te vállalkozásodból évente 100 milliót?
Többször találkozom mostanában olyan posztokkal, könyvekkel, fizetős anyagokkal, amik azt ígérik, megmutatják, hogyan juthatsz el a 20-50 vagy éppen 100 milliós árbevételig. De vajon a te bizniszedben elérhető egyáltalán ez a bevétel? Érdemes elérni? És hogyan juthatsz el odáig?

Passzív jövedelem ötletek vállalkozóknak
Egy vállalkozás akkor ad igazi szabadságot, ha nem kell minden nap benne dolgoznod. Ha gond nélkül el tudsz szabadulni pár napra pihenni, ha a megélhetésed, a munkatársaid fizetése nem csak azon múlik, mennyit dolgoztál. Hogyan tudsz passzív jövedelemre szert tenni? Milyen passzív jövedelemforrások léteznek és melyik vállalkozásnak melyik való? Erre mutattam ötleteket ebben az élő…

Növekedés: Hogyan fogj bele?
Nem elégszel meg a kicsivel, hanem világuralomra törsz? 😉 Szeretnéd, ha széles körben elérhető lenne a terméked? Százak helyett ezrek vagy milliók részesülhetnének a tudásodból? Mi ennek a módja? Hogyan nőhet egy kicsi cég HATALMAS nagyra? Ebben az élő adásban ezzel foglalkoztunk.