![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/12/PNG-kep-AEBD5A64E5B9-1-182x125.png)
Nagy terveid, nagy céljaid vannak 2024-re? Hogyan érd el őket?
Egyszerűen: legyen terved! De hogyan is készíts olyan tervet, ami – segít előrébb jutni a vállalkozásodban, – összeegyeztethető azzal, amit most csinálsz, nem vállalod vele túl magad, – milyen évtervezési módszereket használj vállalkozóként, ha még kezdő vagy és milyet akkor, ha már régóta vállalkozol? – mit és hogyan tervezz meg, ha több vevőt szeretnél elérni…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/10/PNG-kep-190FEC43862E-1-182x125.png)
Mit tehetsz, hogy stabilabb legyen a bevételed és több lábon álljon a vállalkozásod?
Hogyan tervezz stabil vállalkozást? Milyen termékek és marketing kell ehhez? Mit tehetsz ezért szolgáltatóként? – erről volt szó ebben a Gazdagmami Hétindító adásban.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/10/IMG_5B37F5266AA6-1-182x125.jpeg)
Hogyan lépj tovább, ha úgy érzed megállt a vállalkozásod fejlődése?
– Hogyan találhatod meg merre érdemes tovább menni? – Hol keresd az új lehetőségeket? – Milyen fejlődési fázisai lehetnek egy vállalkozásnak és melyik fázisban, mik a legjobb növekedési lehetőségek? Erről volt szó ebben az élő adásban!
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2022/07/293412042_10160964601878306_6436639933762673148_n-182x125.jpg)
Vállalkozás változó körülmények között
Az elmúlt egy hét sok vállalkozó számára hozott gyökeres változást és sokan estek kétségbe: mi jön most? Mi lesz még? Mit tegyek? Sokan érzik veszélyben a megélhetésüket, az eddigi életüket. Múlt héten rengeteg kérdés érkezett tőletek: – Mi lesz, ha az emberek nem fognak tőlem vásárolni? – Mi lesz, ha eltűnik a fizetőképes kereslet? –…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2022/02/Kepernyofoto-2022-02-13-17.54.55-182x125.jpg)
Merre tovább? Hova növekedhet a vállalkozásod?
Kinek érdemes fejlesztenie a vállalkozását és miért kell ezzel most foglalkozni? Milyen 4 területben gondolkodhatsz, ha a vállalkozásodat szeretnéd növelni? Melyik fejlődési lehetőségek valók az 1-2 éve és mik a régebb óta vállalkozóknak? Erről volt szó ebben az élő adásban, amiben arra is mutattam sok példát, hogyan fejlődhet egy vállalkozás.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2019/11/75650521_10158742289893306_2903632096662650880_o-182x125.jpg)
Merre tovább? Hogyan tudd meg, hova érdemes fejlődnöd 2020-ban?
Milyen volt az idei éved? És mik a jövő évi terveid? Akármire is készülsz, mindenképpen jó, ha átnézed az idei számaidat, statisztikáidat és abból vonsz le következtetéseket a jövő évi terveidhez. Ebben az élő adásban végignéztük, milyen statisztikákat érdemes megnézned, melyiket hogyan és hol tudod megnézni, hogyan elemezd ki őket és melyik mire utalhat a…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2019/01/JPEG-kép-3603E9DC38B6-1-182x125.jpeg)
Hogyan álljon több lábon a vállalkozásod anyagilag?
Az év első élő adásában végignéztük, mit tehetsz azért, hogy a vállalkozásodnak több forrásból legyen bevétele és stabilabb legyen.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2018/12/JPEG-kép-3B6B7BF5FADB-1-182x125.jpeg)
Hogyan találd meg, milyen vállalkozás való neked?
Régóta követsz már, de még nem mertél belekezdeni a saját vállalkozásodba? Többféle vállalkozásba is belefogtál már, de még nem találtad meg az igazit? Másodállásban vállalkozol és nem tudod, érdemes-e kilépned belőle? Ez az élő adás most kivételesen azoknak a követőimnek szólt, akik még nem vállalkozók és azoknak, akik bár már vállalkoznak, de nem biztosak abban,…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2018/10/JPEG-kép-3A0092E7F44F-1-182x125.jpeg)
Mi indít be úgy igazán egy vállalkozást?
Mitől lódul meg a forgalmad és áll tartósan növekedési pályára a vállalkozásod? Milyen összetevők kellenek ahhoz, hogy ne csak egyik napról a másikra menjen, hanem igazán beinduljon? A megoldás nem csak simán egy marketing rendszer vagy egy értékesítési tölcsér, hanem valami egészen más. Micsoda? Erről volt szó a Gazdagmami Show eheti élő adásában!
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2018/09/JPEG-kép-ED9140AAB073-1-182x125.jpeg)
Amitől visszatér az ügyfél és szívesen ajánl tovább: így növeld az ügyfélélményt!
Mi az? Elvarázsolja az ügyfeleket és ráveszi, hogy újra nálad vásároljanak. Szívesen ajánlják tovább másoknak is a vállalkozásodat. Új vevőket hoz és kiemel a sok hasonló cég közül. A legjobb reklám. Természetesen az ügyfélélmény! Hogyan növelheted? Erre mutattam ötleteket ebben a Gazdagmami Show élő adásban!