A legújabb keresőoptimalizálási praktikák a több látogatóért

Neked hány látogatód érkezik minden nap a keresőből? És hogyan növelheted ezt a számot? Miért keresőoptimalizálj? – Mert ingyen van. – Mert a keresőből érkező olvasónak nagyobb eséllyel van problématudata, ezért hamarabb lesz belőle vásárló. – Mert pontosabban tudod vele elérni a célcsoportodat, mint bármi mással. – Mert ez az egyetlen, ami hosszú távon stabil…

Tovább →

Így növekedj gyorsan! 20 bevált ötlet

Az online startup cégek számtalan jó gyakorlatot teszteltek ki arra, hogyan lehet gyors növekedést, hirtelen felhasználószám emelkedést elérni. Ezekből a technikákból mutatom most be a 20 legjobbat, hogy neked is gyors növekedésnek induljon a látogatottságod, több feliratkozó legyen a hírleveleden, többen kövessék a közösségi oldalaidat és több vevőt szerezhess. Növekedj velünk!

Tovább →

10 mód, amivel több látogatót szerezhetsz a közösségi médiából

Ebben az élő adásban 10 új ötletet osztottam meg, ami segíthet, hogy több látogatód legyen a Facebookról, Instagramról, Pinterestről.

Tovább →

55 látogatószerző ötlet

Hogyan legyen ismertebb a honlapod? Hogyan találjanak rá minél többen? Ebben az élő adásban 55 linképítési és látogatószerző ötletet mutattam be, helyeket, ahol regisztrálhatsz, módszereket, amikkel több embert érhetsz el.

Tovább →

Sikeres cégek növekedési technikái – és amire használhatod őket

Kreatív ötletek, amiket a marketingedbe illesztve ismertebbé teheted a vállalkozásodat.

Tovább →

reflektorfény

Kerülj reflektorfénybe egy kis fifikával!

Győzött a népakarat: a mai blogbejegyzés arról szól majd, hogyan szerezd meg a célcsoportod figyelmét néhány egyszerű, de szokatlan ötlet segítségével. Amiről ma itt nem lesz szó azok a hagyományos megoldások, amiket már a konkurenseid is felfedeztek, nem mondom, hogy reklámozz azokon a portálokon, amiket olvasnak vagy hogy jelenj meg a szaksajtóban, ezeket már úgyis…

Tovább →

Mennyi idő?

A mai világban a legnagyobb kihívás nem az, hogy megtaláljuk a lehetőségeket, hanem az, hogy túl sok lehetőségünk van, túl sok ötletet, információt kapunk minden nap – ezt a gondolatmenetet Erich Fromm írta le 1941-ben, amikor még a maihoz képest bizony sokkal információszegényebb világban éltek az emberek. Az online vállalkozásokkal kapcsolatban is túl sok az…

Tovább →

Látogatottságnövelés - kicsiből naggyá nőni csak így lehet

Hogyan tovább?

“Elkészült a weboldalam, de mi legyen a következő lépés?” – gyakran hangzik el ez a kérdés az elmúlt napokban, hiszen már csak alig 1 hét van hátra a 4 hónapos 2. Gazdagmami Tanfolyamból. Sok szép honlap készült el, a konzultációkon sokat beszélgettünk termékekről, stratégiáról, de vajon mi a következő lépés? Hogyan lehet felfuttatni egy induló…

Tovább →

Mit tanulhatsz a keresőoptimalizálásból marketing szemmel?

Átlag Géza vállalkozó egy szép napon felkereste Szomszéd Pisti webfejlesztőt és felkérte egy szép, ámde olcsó weboldal elkészítésére. Pisti felajánlotta, hogy ha már csináltat honlapot, akkor optimalizáltassa keresőre is, csak plusz húszezerért a találati lista elejére kerülhet. Pisti alapvetően rendes ember és nem akarja becsapni Gézát, ezért kiválaszt néhány fontos szót, amire valóban keresnek Géza…

Tovább →

Biztos bevétel vállalkozásból?

Vajon mi a biztosabb? Az állásból származó bevétel vagy a vállalkozásból? Nézzük csak az érveket pro és kontra:

Tovább →

Page 1 of 2