Hol hirdess? És hogyan? Mi működik most?

Hirdetnél, de hatékonyan szeretnéd csinálni? Hol érdemes most hirdetni? Milyen lehetőségek vannak és melyik kinek való? Mit érdemes hirdetni és hogyan, hogy valódi eredményeket hozzon? Ez derül ki ebből a GazdagmamiShow adásból.

Tovább →

A figyelemfelkeltő és meggyőző szövegek titkai

Miért nem figyelnek fel a posztodra? A videódra? A termékedre? Miért nem veszik észre a hirdetésedet? Miért nem kattintanak? Miért nem szólnak hozzá? Nem azért, mert ne lenne jó a tartalom vagy a szándék, hanem azért, mert nem elég figyelemfelkeltő a szöveged. Mire figyelj, hogy végre a te posztjaidat, hirdetéseidet is elolvassák? Ebben segítettem ebben…

Tovább →

Mit hozhatsz ki a vevővéleményekből? Vevővélemény marketing

Hogyan hozd ki a legtöbbet a véleményekből?

– 7 dolog, amire jók az ügyfélvélemények a marketingben – Hogyan használd őket? – Hogyan érd el, hogy a vevőid leírják a véleményüket? – Milyen felületeken gyűjtheted a véleményeket? – Mit tegyél, ha a Facebookon vagy a Google-ben ismeretlenek rossz véleményt írnak rólad? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

20 ötlet, amivel eladhatsz az Instagramon

Kampány, minikampány és poszt ötletek ahhoz, hogy vevőket szerezz az Instagramon.

Tovább →

Ha nem vásárolnak tőled (vagy csak kevesen): Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg?

Rendszeresen posztolsz, készíted a tartalmakat – mégis alig van eredmény? Megdicsérik a termékedet hozzászólásban – de nem vásárolnak? Nem akarnak beindulni az eladásaid, pedig úgy érzed, mindent megtettél érte? Mi lehet a baj? A terméked a gond? Az áraid? A kommunikációd? Vagy valami más? Mit lehet tenni? Ebben az élő adásban megmutattam 3 módszert, amivel…

Tovább →

A hatásos értékesítési szöveg titkai

Hogyan írj olyan értékesítési szöveget, amire felfigyelnek, elolvassák és a végén rendelnek a vásárlók? Mit hova írj és miért pont oda? Mit ne írj a szövegbe és mi az, amit igen? Hogyan oszlasd el a vevők kifogásait és kétségeit? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?

Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.

Tovább →

Mire reagál a piacod? Így tudd meg:

Mit posztolj a Facebookon? Mit érdemes hirdetned? Milyen akcióra reagálnak vevőid? Honnan legyenek új követőid? Ezekre a kérdésekre csak úgy tudhatod meg a választ, ha megtudod KIK is igazán a vevőid! – Milyen szinten vannak? – Mit tudnak most? – Mire van szükségük? – Milyen üzenetekre reagálnak? Ha ezt nem veszed figyelembe vaktában fogsz lövöldözni…

Tovább →

Így írd meg a tökéletes hirdetésszöveget!

Mindig elakadsz, amikor hirdetést kéne írnod? Egy csomó időd elmegy a fogalmazgatással és aztán nem tudod, mi hiányzik, min kéne javítani? Elbizonytalanodsz, nem túl nyomulós-e a szöveged, nem túl hosszú-e, nem kéne-e még valamit beleírnod? A GazdagmamiShow hétfői adása ezúttal egy kis miniworkshop volt, ahol végigmentünk egy szövegsablonon, amit a segítségemmel átírhatsz a saját vállalkozásod,…

Tovább →

Meggyőző hirdetés szöveg ötletek

Hatásosabb hirdetéseket szeretnél írni? Olyanokat, amik megfogják a figyelmet, magával ragadják az olvasót és meggyőzik róla, hogy a te termékedre/szolgáltatásodra van szüksége? Ebben az élő adásban sok-sok ötletet kapsz arra, hogyan írd meg a hirdetéseidet és miként turbózhatod fel a jelenlegi hirdetésszövegeidet!

Tovább →

Page 1 of 4