Induló vállalkozóként olyan eszközökre van szükséged a piacralépéshez, amik
– olcsóak (vagy ingyenesek)
– extrahatékonyak,
– gyorsan, kreatívan felhívják a vállalkozásodra a figyelmet és
– megteremtik azt a jövedelmet, amivel aztán tovább tudod fejleszteni a vállalkozásodat.
Mik ezek az eszközök?
Hogyan döntsd el mit használj? Erről volt szó ebben az élő adásban.
A 30 marketing ötlet teljes listája
1. Regisztrálj a Google Cégembe!
2. Regisztrálj be több közösségi oldalra, felületre, töltsd ki a profilod és egy bemutatkozó posztot:
– Pinterest
– Slideshare
– Instagram
– Facebook oldal
– Soundcloud
– Snapchat
– TikTok
– LinkedIn
3. Keresd meg a területed legfontosabb kérdéseit és írj meg róluk legalább 10 blogbejegyzést!
4. Készíts ugyanezekre a témákra 1-1 Youtube videót!
5. Szervezz nyílt napot!
6. Adj kuponkódot Instagramon vagy Messengeren!
7. Keress partnereket! Itt találsz ötleteket arra, hogyan működhetsz együtt hozzád hasonló kisvállalkozókkal
8. Lépj be a Gazdagmami egymás segítő csoportjaiba:
– A Kezdő Vállalkozók Tartalommegosztó csoportjában a tartalmaidat népszerűsítheted.
– A Vállalkozónői Piactér csoportban a termékeidet, szolgáltatásaidat reklámozhatod
– A Kezdő Rendezvényszervezők Csoportjában a rendezvényeidhez találhatsz partnereket, szerezhetsz ötleteket, segítséget, helyszínt, kiállítókat stb.
9. Indíts nyilvános csoportot, ahova a tagok töltik fel a tartalmakat!
10. Készíts saját vélemény-oldalt!
11. Tarts termékbemutatót! (vagy készítsd el videóban)
12. Kérdezd meg a vevőidet, miért választottak téged!
13. Adj határidős kuponokat a vásárlások mellé!
14. Upsellezz!
15. Indíts olyan nyereményjátékokat, amikhez meg kell nézni a honlapodat! (további nyereményjáték ötleteket itt találsz)
16. Indíts béta-teszt akciót!
17. Nagy Leleplezés – kampány
18. Építs email listát!
19. Indíts kihívásokat!
20. Legyen saját honlapod!
21. Állíts ki, menj vásárokra! (itt találsz egy csomó ötletet, mit tudsz kihozni a kiállításból)
22. Teszt + válaszok
23. Menj oda, ahol ott vannak a vevőid! (partnerek, rendezvények, kapcsolatépítő események stb.)
24. Tarts webináriumot!
25. Készíts interjúkat!
26. Készíts rövid, szabadon elérhető tanulmányokat!
27. Tarts minitréninget!
28. Csinálj élő adás sorozatokat!
29. Adj ajándékot a partnereid termékei mellé!
30. Csináld, amit működik offline – online formában!