30 marketing eszköz az induláshoz

Induló vállalkozóként olyan eszközökre van szükséged a piacralépéshez, amik
– olcsóak (vagy ingyenesek)
– extrahatékonyak,
– gyorsan, kreatívan felhívják a vállalkozásodra a figyelmet és
– megteremtik azt a jövedelmet, amivel aztán tovább tudod fejleszteni a vállalkozásodat.

Mik ezek az eszközök?
Hogyan döntsd el mit használj? Erről volt szó ebben az élő adásban.

A 30 marketing ötlet teljes listája

1. Regisztrálj a Google Cégembe!

2. Regisztrálj be több közösségi oldalra, felületre, töltsd ki a profilod és egy bemutatkozó posztot:
– Pinterest
– Slideshare
– Instagram
– Facebook oldal
– Soundcloud
– Snapchat
– TikTok
– LinkedIn

3. Keresd meg a területed legfontosabb kérdéseit és írj meg róluk legalább 10 blogbejegyzést!

4. Készíts ugyanezekre a témákra 1-1 Youtube videót!

5. Szervezz nyílt napot!

6. Adj kuponkódot Instagramon vagy Messengeren!

7. Keress partnereket! Itt találsz ötleteket arra, hogyan működhetsz együtt hozzád hasonló kisvállalkozókkal

8. Lépj be a Gazdagmami egymás segítő csoportjaiba:
– A Kezdő Vállalkozók Tartalommegosztó csoportjában a tartalmaidat népszerűsítheted.
– A Vállalkozónői Piactér csoportban a termékeidet, szolgáltatásaidat reklámozhatod
– A Kezdő Rendezvényszervezők Csoportjában a rendezvényeidhez találhatsz partnereket, szerezhetsz ötleteket, segítséget, helyszínt, kiállítókat stb.

9. Indíts nyilvános csoportot, ahova a tagok töltik fel a tartalmakat!

10. Készíts saját vélemény-oldalt!

11. Tarts termékbemutatót! (vagy készítsd el videóban)

12. Kérdezd meg a vevőidet, miért választottak téged!

13. Adj határidős kuponokat a vásárlások mellé!

14. Upsellezz!

15. Indíts olyan nyereményjátékokat, amikhez meg kell nézni a honlapodat! (további nyereményjáték ötleteket itt találsz)

16. Indíts béta-teszt akciót!

17. Nagy Leleplezés – kampány

18. Építs email listát!

19. Indíts kihívásokat!

20. Legyen saját honlapod!

21. Állíts ki, menj vásárokra! (itt találsz egy csomó ötletet, mit tudsz kihozni a kiállításból)

22. Teszt + válaszok

23. Menj oda, ahol ott vannak a vevőid! (partnerek, rendezvények, kapcsolatépítő események stb.)

24. Tarts webináriumot!

25. Készíts interjúkat!

26. Készíts rövid, szabadon elérhető tanulmányokat!

27. Tarts minitréninget!

28. Csinálj élő adás sorozatokat!

29. Adj ajándékot a partnereid termékei mellé!

30. Csináld, amit működik offline – online formában!

Comments are closed.