Így írj érdekesen a terméked előnyeiről!
A terméked szuper, a szolgáltatásodba mindent beleteszel, amikor azonban előnyeiről kell mesélned, akkor viszont csak az jut eszedbe, hogy minőségi, megbízható és sokoldalú? Nyugi, a közhelykór orvosolható 😉 Ebben az élő adásban arra hozok neked rengeteg ötletet, hogyan szemléltesd a terméked és a szolgáltatásod előnyeit hatásosan és érdekesen. Ha arra vágysz, hogy kilógj a sok…
Hogyan adj el többet ugyanannyi vevőnek?
Egyre nehezebb a vevők figyelmét megszerezni, egyre drágább eljutni hozzájuk, éppen ezért kell valami, ami segít, hogy akik már rád figyelnek, azok ne csak a kötelező minimumot vásárolják meg. Mit lehet tenni, hogy megnöveld a kosárértéket? Milyen módszerek vannak arra, hogy aki betért a boltodba, többet vegyen és után szívesen térjen vissza? Ebben az adásban…
Így gyere ki mindig új ötletekkel (a versenytársaid nem fogják tudni hogy csináltad)
Jártál már úgy, hogy a versenytársad előállt egy szuper új ötlettel, amitől leesett az állad és egyszerűen nem érted, honnan vannak neki ilyen zseniális ötletei, hogy csinálja? Mi lenne, ha te lennél az a piacodon, aki előáll az új, zseniális ötletekkel, témákkal, ajánlatokkal, akciókkal? Mi lenne, ha te lennél az, akitől a többieknek leesik az…
Ezeket kattintották a legtöbben
Kiválogattam nektek az elmúlt 5 év legtöbb kattintást hozó hírlevél tárgysorait, blogbejegyzés címeit és hirdetés szövegeit és bemutattam őket ebben az élő adásban.
Mérj és Gazdagodj, avagy: Hogyan szerezz több vevőt méréssel?
Rendszeresen megnézed a honlapod statisztikáit? És a közösségi média oldalaidét? A hirdetéseidét? És mit tanulsz belőle? Milyen statisztikákat figyelj? Hogyan vonj le belőlük helyes következtetéseket? Erről volt szó az eheti Gazdagmami Show élő adásban!
3 rövid kampány ötlet (ha gyorsan szeretnél vevőket)
Gyorsan kéne a bevétel és nem tudod, mit tegyél? Hirdetsz, mégis egyre csökkennek a megrendelések? Dobd fel a marketingedet és tegyél szert több vevőre ezekkel a rövid 3 napos gyorskampány ötletekkel! Ebben az élő adásban mutatok 10 ötletet a vadiúj, kreatív kampányodhoz és megtanulhatod azt is, hogyan építs fel egy ilyen gyorskampányt, mitől lesz igazán…
Hogyan építs erős vállalkozást, ami minden szélnek ellenáll?
Az induló vállalkozások javarésze (90-95%-a) csődbe megy, nem éli meg a 3. évet, ez pedig félelemmel tölthet el mindenkit, aki vállalkozás indítását tervezi. Mit tehetsz, hogy ez ne történjen meg veled?
Hogyan írj érdekesen a termékedről?
A terméked zseniális, az ajánlatod szuper már csak írni kéne róla. Egy hírlevelet, amire mindenki felkapja a fejét. Vagy egy Facebook posztot, ami felébreszti az álmosan kattintgató tömegeket és beviszi őket az oldaladra. Miről írj EZÉRT a hatásért? Íme 6 ötlet:
Hogyan legyen hatásos a reklámod ígérete?
Minden termék, minden szolgáltatás mögött ott húzódik egy ígéret. Valami, amit elérhet a vevő, ha megveszi, valami, amihez hozzájuthat, amit megvalósíthat, ami jobbá teszi az életét. Van, aki nem meri beleírni ezt a reklámjába, nehogy valótlant állítson és „túl marketingesen” írjon. Van, aki beleírja, de túl sokat ígér. Van, aki megfogalmazza, de unalmas és általános…
Zseniális figyelemfelkeltés
Mindent megteszel, hogy megtalálják a vállalkozásodat, a nagy áttörés mégis elmarad? Ebben az élő adásban olyan kreatív ötleteket mutattam be, amikkel megragadhatod a közönség figyelmét. Akkor is, ha sok versenytársad van a piacon, akkor is, ha nincs nagy büdzséd hirdetésre: ezekhez a módszerekhez csak kreativitás és elszántság kell.