Hogyan adj el drágábban?

Úgy gondolod, a vevőid csak az olcsót keresik? Nem mersz árat emelni, nehogy elhagyjanak a vásárlók? Nem tudod, milyen értéket adhatnál a piacnak, amiért többet fizetnek? Ebben az élő adásban megnéztük: – Miért fizetik ki az emberek a magasabb árat? Mi motiválja őket arra, hogy többet költsenek? – Miért nem szabad csak egy árkategóriában gondolkodnod?…

Tovább →

Hogyan lógj ki a sorból?

A vállalkozásod jó, csak éppen senki sem tud róla? Mit tehetsz azért, hogy MÁS legyen, kilógjon a sorból? Mit tehetsz azért, hogy különleges legyen? Mit tehetsz azért, hogy észrevegyék? Ebben az élő adásban megmutatok neked 20 ötletet, amitől – különlegesebb lesz a terméked/szolgáltatásod, – különlegesebb lesz a vállalkozásod, – nem csak észrevesznek majd, hanem meg…

Tovább →

Hogyan építs olyan vállalkozást, amiben megbíznak a vevők?

Van tudásod, de nem tudod, hogyan írj róla? Szuper a terméked, de kérkedésnek érzed, ha megmutatod, milyen jó? Úgy érzed, sokkal többet tudsz, mint a versenytársaid, de a vevők mégsem bíznak meg benned eléggé? Úgy érzed, hiába marketingezel, nem vagy elég meggyőző? Jó lenne, ha hallgatnának rád, ha elfogadnának szakértőként, de bármit csinálsz, mindig van,…

Tovább →

Marketing taktikák a robbanásszerű eredményekért

Kicsiben gondolkozol? Bébiléptekkel haladsz előre? Lassan hoznak csak eredményt a törekvéseid? Ebben az élő adásban megmutatok néhány nagy és bátor megoldást, amivel egyszerre ugrásszerű növekedést érhetsz el. Mindegyik bonyolult. Sok munka van vele. Kell hozzá elszántság, kreativitás, bátorság és még több munka. De az eredmény: sokkal több vevő, sokkal nagyobb árbevétel, sokkal nagyobb ismertség. Most…

Tovább →

7 marketing feladat, amitől egyre erősödik a vállalkozásod

„Ha sikeres akarsz lenni, ne tízezer dolgot csinálj egyszer, hanem egyet tízezerszer.” – hangzik a mondás. A legtöbb vállalkozó ide-oda cikázik a marketing feladatok között. Kis ez, kis az… Az eredmények meg nem igazán jönnek. Kicsi itt, kicsi ott. Ha folyamatosan növekvő márkát és stabilan, kiszámíthatóan érkező vevőket szeretnél, akkor ennél többre van szükség. Ebben…

Tovább →

Hogyan vezesd a vállalkozásodat, ha nem lehet úgy, ahogy eddig?

Az elmúlt napokban sok minden változott és sok minden bizonytalan. Mit lehet tenni? Mire figyelj most? Tényleg leállnak a futárcégek? Mit tegyél, ha eddig főként személyesen szolgáltattál? Van-e megoldás akkor, ha vásárokban értékesítettél és most ezek nincsenek? Nem érdemes most vállalkozást indítani? Érdemes kivárni? Halaszd el a termékbevezetésedet vagy a kampányodat? Hogyan vészeld át anyagilag,…

Tovább →

Mennyiért add a termékeidet/szolgáltatásaidat? Árazás okosan :)

MIlyen áron add a termékeidet, ha profitot szeretnél? És hogyan szabd meg, ha több vevőt szeretnél? Nagy az árverseny a piacodon? Mit lehet tenni? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

30 marketing eszköz az induláshoz

Induló vállalkozóként olyan eszközökre van szükséged a piacralépéshez, amik – olcsóak (vagy ingyenesek) – extrahatékonyak, – gyorsan, kreatívan felhívják a vállalkozásodra a figyelmet és – megteremtik azt a jövedelmet, amivel aztán tovább tudod fejleszteni a vállalkozásodat. Mik ezek az eszközök? Hogyan döntsd el mit használj? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Vevők a Facebookról 2020-ban: Hogyan?

A Facebook rengeteg eszközt kínál a marketingre, ezeknek a többségét te is használod, de vajon hogyan lehet igazán hatékony marketing rendszert építeni ezekből az eszközökből? Mit tegyél, hogy a posztjaid ne csak lájkokat, de vevőket is hozzanak? Mit tegyél, hogy ne csak megdicsérjék a termékeidet, de meg is vegyék? Hogyan építs ismertséget és márkát a…

Tovább →

Hogyan szerezz sok új érdeklődőt 2020-ban?

Miről posztolj 2020-ban? Milyen tartalmak, csalik működnek majd? Mi az, ami eltűnik vagy máshogy kell használni? Miről írj a blogodon? Hogyan formázd a tartalmakat? Miben változik a Google, mire figyelj oda a SEO-ban? Mire figyelnek most az emberek, mivel foghatod meg a figyelmüket? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben a Gazdagmami Show élő adásban!

Tovább →