Mit mond valójában a vásárló, amikor azt mondja “nem”?

Tapasztalatlan kezdőként mindenki azt hiszi, a termékével van a gond, de leginkább annak az árával. Azért nem kéri a vevő a terméket, mert drága. Sokszor el sem jut az oldalon az árig. A „nem” valami egészen mást jelent:

Tovább →

[ÉLŐ] Kezdő cégből profi márka: Hogyan?

A céged még csak kezdő, de a tudásod már profi. Mit tegyél, hogy annak is látsszon?

Tovább →

[VIDEÓ] Marketing lecke, amit egy Uber sofőrtől tanultam

Hogyan lógj ki a piacról? Erről nem az amerikai marketingesektől hallottam, hanem egy Uber sofőrtől. Figyelj csak:

Tovább →

[VIDEÓ] Piackutatás: Így csináld!

Tudj meg többet a vevőidről! Piackutatási tippek

Tovább →

[VIDEÓ] Több vevő anélkül, hogy többet költenél: Mikroszegmentálás

Egy vadonatúj marketing trend, amivel hatékonyabban és olcsóbban szerezhetsz vevőket.

Tovább →

Hogyan legyen állandó bevételem?

Ha te is szeretnél folyamatosan vásárlókat szerezni, de a próbálkozásaid eddig csak gyenge eredményt hoztak: íme sok-sok kreatív ötlet a terméked eladására és a bevételeid növelésére!

Tovább →

[VIDEÓ] Valami újat akarsz eladni a piacnak? Így fogj neki:

Vadonatúj szolgáltatást találtál ki? Egy terméket, ami eddig nem létezett a piacon? Így fogj neki:

Tovább →

Nehezen emészthető a terméked? Így tanítsd meg rá a piacot!

Marketing megoldás, ha a terméked bonyolultabb, mint egy rágógumi.

Tovább →

Konverzióbarát oldalak

A napokban láttam egy szuper kis riportot egy magyar ruhatervezővel. Nagyon szimpatikus volt a tervező, jól néztek ki a ruhák és szerettem volna alaposabban is körülnézni a honlapon. Csakhogy itt nem derült ki szinte semmi: néhány kép a ruhákról (ezt már a riportban is láttam), árak, és egy nagy megrendelés gomb, amire kattintva e-mailt tudtam…

Tovább →

A pozicionálás két típusa

Pozicionálni kell – mondja minden marketing tankönyv Al Ries és Jack Trout könyve óta. De hogyan? Sokan letudják azzal, hogy célcsoportot választanak, mások pedig úgy gondolják egy jó szlogen is elég még többen vannak azonban, akik egyáltalán nem pozicionálnak, nem tudják mi ez, mire való, de legfőképpen: hogyan kéne „csinálni”?

Tovább →