Marketing 5 perc: Hogyan adj el 2000 terméket?
Milyen stratégiával lehet eladni a jegyeket egy nagy konferenciára? A frissen megjelent könyvedet? Vagy rengeteg terméket a karácsonyi kampányodban? Bemutatom azt a stratégiát, ami nálunk bevált.
[ÉLŐ] Kevés a vevőd? Ezen az 5 dolgon változtass:
Sok a látogatód, de kevés a vevőd? Sok az érdeklődő, de végül senki nem vásárol? Mi lehet a gond?
Mit mond valójában a vásárló, amikor azt mondja “nem”?
Tapasztalatlan kezdőként mindenki azt hiszi, a termékével van a gond, de leginkább annak az árával. Azért nem kéri a vevő a terméket, mert drága. Sokszor el sem jut az oldalon az árig. A „nem” valami egészen mást jelent:
[ÉLŐ] Kezdő cégből profi márka: Hogyan?
A céged még csak kezdő, de a tudásod már profi. Mit tegyél, hogy annak is látsszon?
[VIDEÓ] Marketing lecke, amit egy Uber sofőrtől tanultam
Hogyan lógj ki a piacról? Erről nem az amerikai marketingesektől hallottam, hanem egy Uber sofőrtől. Figyelj csak:
[VIDEÓ] Több vevő anélkül, hogy többet költenél: Mikroszegmentálás
Egy vadonatúj marketing trend, amivel hatékonyabban és olcsóbban szerezhetsz vevőket.
Hogyan legyen állandó bevételem?
Ha te is szeretnél folyamatosan vásárlókat szerezni, de a próbálkozásaid eddig csak gyenge eredményt hoztak: íme sok-sok kreatív ötlet a terméked eladására és a bevételeid növelésére!
[VIDEÓ] Valami újat akarsz eladni a piacnak? Így fogj neki:
Vadonatúj szolgáltatást találtál ki? Egy terméket, ami eddig nem létezett a piacon? Így fogj neki:
Nehezen emészthető a terméked? Így tanítsd meg rá a piacot!
Marketing megoldás, ha a terméked bonyolultabb, mint egy rágógumi.