Mitől indul be egy cég úgy igazán?

Mi az, ami felpörgeti a vásárlókat, amitől terjed a híred, amitől sorban fognak állni nálad a vevők? Mitől váltak küszködőből növekvővé vállalkozások? (mutatok néhány példát) Mit tehetsz, ha csak alig-alig nő a vállalkozásod? Hol a hiba? Hogyan pörgesd fel a dolgokat?

Tovább →

Kreatív kampány ötletek év végére

Az év utolsó néhány hetében számtalan ok van a kampányolásra: Fekete Péntek, Mikulás, Karácsony, Szilveszter. Csak az a gond, hogy mindenki más is reklámoz, ajánlattal bombázza a vevőket, ezért valami igazán érdekessel kell előrukkolnod ahhoz, hogy ne egy legyél a sok hirdető között. 🎄 Mit reklámozz most? 🎅 – Hogyan tűnj ki a tömegből? –…

Tovább →

Bevétel külföldről: Nézzük, milyen lehetőségeid vannak!

Külföldi vevőket is el szeretnél érni? Összegyűjtöttem a lehetőségeket, merre indulhatsz el!

Tovább →

Mivel szerezheted meg a piac bizalmát?

Akkor fognak követni téged, akkor fognak vásárolni tőled, ha bíznak benned. De hogyan építs bizalmat? Milyen posztokat tegyél ki? Mire figyelj oda? Milyen tartalmakat és hirdetéseket használj? Min múlik a bizalom az online térben? Erre mutatok neked megoldásokat ebben a Gazdagmami Show adásban!

Tovább →

Az elveszett konverzió nyomában

avagy: hova tűnnek el a vevők az oldaladról ahelyett, hogy vásárolnának? 🤨 Miért van az, hogy a Facebook követőid 91%-a soha nem fog vásárolni tőled? 🤩 Melyik marketing eszköz hozza a legjobb arányban a vásárlókat? 💰 És hogyan konvertálnak a hirdetések, mennyi vevő lesz belőlük? Mi a legjobb módja annak, hogy megtartsd azokat, akiket már…

Tovább →

Vevőszerzés a Google-ből: Hogyan?

Miért érdemes a Google felületein is marketingezned? Hova érdemes beregisztrálnod mindenképpen, akkor is, ha nincs sok időd erre? Melyik az a 25+ Google eszközt, ami segíthet a vállalkozásod marketingjében, a piackutatásban, hirdetésben, vevőszerzésben vagy a feladatok szervezésében? Ezt mondtam el ebben a GazdagmamiShow adásban.

Tovább →

Hol hirdess? És hogyan? Mi működik most?

Hirdetnél, de hatékonyan szeretnéd csinálni? Hol érdemes most hirdetni? Milyen lehetőségek vannak és melyik kinek való? Mit érdemes hirdetni és hogyan, hogy valódi eredményeket hozzon? Ez derül ki ebből a GazdagmamiShow adásból.

Tovább →

A figyelemfelkeltő és meggyőző szövegek titkai

Miért nem figyelnek fel a posztodra? A videódra? A termékedre? Miért nem veszik észre a hirdetésedet? Miért nem kattintanak? Miért nem szólnak hozzá? Nem azért, mert ne lenne jó a tartalom vagy a szándék, hanem azért, mert nem elég figyelemfelkeltő a szöveged. Mire figyelj, hogy végre a te posztjaidat, hirdetéseidet is elolvassák? Ebben segítettem ebben…

Tovább →

Hahó, 2022! Mire készülj vállalkozóként?

🚀 Milyen újdonságokra számíthatsz a Facebook, Instagramon, Youtube-on, Google-ben? 🌞 Mi lesz 2022 kulcsszava, ami segít több vevőt szerezni? 📱Mivel fogd meg a figyelmet 2022-ben? Mire fognak odafigyelni az emberek? Mik lesznek a 2022-es marketing trendek. Erről volt szó ebben a GazdagmamiShow adásban.

Tovább →

Mit hozhatsz ki a vevővéleményekből? Vevővélemény marketing

Hogyan hozd ki a legtöbbet a véleményekből?

– 7 dolog, amire jók az ügyfélvélemények a marketingben – Hogyan használd őket? – Hogyan érd el, hogy a vevőid leírják a véleményüket? – Milyen felületeken gyűjtheted a véleményeket? – Mit tegyél, ha a Facebookon vagy a Google-ben ismeretlenek rossz véleményt írnak rólad? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →