![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/04/IMG_973607FEABB5-1-182x125.jpeg)
Szokatlan, figyelemfelkeltő hirdetés szöveg ötletek
Ha hirdetni szeretnél két nagy nehézséggel kell megküzdened: 1. Egyre nehezebb megfogni az emberek figyelmét, mert nap, mint nap rengeteg hirdetést látnak. Ezért hiába értékes a terméked, hiába kiváló az ajánlatod, észre sem veszik. 2. Sok más vállalkozás is hirdet, egyre nehezebb kitűnni közülük. Hogyan csináld? Ehhez szokatlan és meglepő hirdetésszövegekre lesz szükséged. Ezekre hoztam…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/03/IMG_B930834A150F-1-182x125.jpeg)
Miből lehet passzív jövedelmed vállalkozóként?
– Mit is jelent pontosan a passzív jövedelem? (és mi nem az) – Miért kéne minden vállalkozásnak törekednie arra, hogy legyenek passzív bevételi forrásai? (nem azért, hogy Hawaiion nyaralhass, miközben a számládra magától jön a pénz 😉) – Milyen passzív jövedelmi forrásaid lehetnek icipici vállalkozásként is? (mutatok néhány ötletet) – Hogyan vághatsz bele a passzív…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/02/IMG_53FBCA9F1F07-1-182x125.jpeg)
Hogyan kelts érzelmeket a marketingedben?
A legrosszabb, ami a hirdetéseddel vagy a posztjaiddal történhet, hogy érdektelenséget vált ki az emberekből. Nem figyelnek rá oda. Észre se veszik. Vagy ha észreveszik, csak átgördítenek felette. Pedig a terméked szuper, egy csomó időt töltöttél, hogy jó legyen a szöveg és ez a hála?! 😭🙂 Mit lehet tenni?
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/02/PNG-kep-D39C05EE4476-1-182x125.png)
Bizalomépítés egy bizalmatlan világban
Még senki sem ismer a piacon? A vevők nem bíznak benned? Hogyan mutasd meg, hogy megbízható vagy? Mivel lehet bizalmatlanságot kelteni (akár úgy is, hogy észre sem veszed) és mivel lehet bizalmat építeni egy vállalkozásnak most 2023-ban?
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/02/IMG_4B4998147CAC-1-182x125.jpeg)
7 módszer, amivel vevőket szerezhetsz ezen a héten
– Mit tehetsz, hogy ezen a héten is legyenek új vevőid? – Mit találj ki, ha gyorsan szeretnéd megfogni a figyelmet és eladni? – Hogyan tudsz kevés időráfordítással vevőket szerezni? Erre mutattam 7 kreatív és azonnal megvalósítható módszert holnap reggel a Gazdagmami Hétindító élő adásban!
![miért vásárol a vevő valójában](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/02/IMG_1934126D6F0D-1-182x125.jpeg)
Miért vásárol a vevő valójában?
A vevők valójában két okból vásárolnak. Az egyik ok az, amivel megmagyarázza a vásárlását. A másik ok a valódi, ami a háttérben van. A vásárlás igazi mozgatórugója.
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2023/01/327060980_2153240024885885_5552643673164002458_n-182x125.jpg)
Hogyan találd meg a reklámod fő üzenetét?
A legtöbben túl sok üzenetet próbálnak belezsúfolni a hirdetéseikbe. Vagy csak keveset, de nem igazán izgalmasat ahhoz, hogy felkeltse a vevők figyelmét. Milyen a JÓ üzenet? Milyen az, amire odafigyelnek, kattintanak, amiből megértik mi az, amit kínálsz, mi a különleges benne? Hogyan találd meg és miként fogalmazd meg ezt az üzenetet? Erről volt szó ebben…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2022/12/318313431_520583053433924_1315149739380667810_n-182x125.jpg)
Hogyan tervezd meg a marketingedet 2023-ban?
Hű, már itt is az év vége és ki kéne találni, mi legyen jövőre. De hogyan tervezzünk előre egy olyan évre, amiről egyelőre sok jót és sok biztosat sem hallhatunk? – Honnan tudhatjuk, mire számítsunk? (mit mutatnak a trendek?) – Hogyan lehet tervezni, ha semmi se biztos? – Ha most kicsit káoszosnak és próbálkozósnak érzed…
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2022/11/316431331_510098701149026_4991919674184862458_n-182x125.jpg)
Mitől indul be egy cég úgy igazán?
Mi az, ami felpörgeti a vásárlókat, amitől terjed a híred, amitől sorban fognak állni nálad a vevők? Mitől váltak küszködőből növekvővé vállalkozások? (mutatok néhány példát) Mit tehetsz, ha csak alig-alig nő a vállalkozásod? Hol a hiba? Hogyan pörgesd fel a dolgokat?
![](https://www.gazdagmami.hu/wp-content/uploads/2022/11/IMG_A62586ED089F-1-182x125.jpeg)
Kreatív kampány ötletek év végére
Az év utolsó néhány hetében számtalan ok van a kampányolásra: Fekete Péntek, Mikulás, Karácsony, Szilveszter. Csak az a gond, hogy mindenki más is reklámoz, ajánlattal bombázza a vevőket, ezért valami igazán érdekessel kell előrukkolnod ahhoz, hogy ne egy legyél a sok hirdető között. 🎄 Mit reklámozz most? 🎅 – Hogyan tűnj ki a tömegből? –…