Így írd át a hirdetésed szövegét:

Nem elég hatékonyak a hirdetéseid? Kevesen kattintanak a hírleveledben? Szuper cikkeket írsz a blogodra, de alig olvassák el? Kevesen vásárolnak az oldaladon, pedig megnézik? Egy jobb szöveggel mindegyiket könnyen megoldhatod! Ebben az élő adásban bemutattam 11 olyan szövegírási “trükköt”, amit átírva több érdeklődőre és több vevőre tehetsz szert.

Tovább →

Gazdaságos hirdetési stratégia kezdő hirdetőknek

Most kezdesz el hirdetni a Facebookon? Mit hirdess? Hogyan csináld úgy, hogy meg is érje? Erre adtam választ ebben az élő adásban.

Tovább →

Mit tehetsz, ha nem megy jól a hirdetésed?

3 lépéses módszer, ami segít megtalálni, miért nem működik a Facebook hirdetésed és min kell változtatni.

Tovább →

Követőkből vásárlók: így hirdess okosan!

Ne a rossz példákat másold, ha nem akarod elégetni hirdetés címén a pénzt. Így hirdess, hogy gyorsan megtérüljön:

Tovább →

Poszthirdetés az Instagramon: Így csináld!

Nemrég jelent meg az Instagramon belül a poszt hirdetési lehetőség, amivel könnyen és gyorsan hirdetheted a bejegyzéseidet. Ebben a videóban megmutatom, hogyan kezdj bele!

Tovább →

Marketing 5 perc: Hogyan nem éri meg hirdetni a Facebookon?

És hogyan igen?

Tovább →

Facebook slideshow hirdetés: Hogyan használd kreatívan?

A Facebook tavaly októberben vezette be a slideshow hirdetéseket, amiknek segítségével néhány képünkből rövid videót készíthetünk a hirdetési felületen és ez jelenik meg hirdetésként. Ennek nagy előnye, hogy egyszerűbb elkészíteni, mint egy videót, mégis jobban észrevehető, mint egy sima “kép + szöveg”-hirdetés. A slideshow funkcióit augusztus végén a Facebook kibővítette, most már zenét is adhatsz…

Tovább →

5 perc marketing: A remarketingről

Új videósorozatot indítok: ezentúl minden szerdán megosztok egy 5 perces rövid marketingleckét egy-egy fontos témáról. Elsőként néhány remarketing ötletet szeretnék adni.

Tovább →

Mire figyelj, ha hirdetsz

Szuper hirdetési lehetőséggel keresett meg a minap egy cég. Persze legalább hetente egy ilyen ajánlatot kapok, amiknek a többségét visszautasítom, most azonban olyan kiadványról volt szó, ami pont a célcsoportomat célozza és ami folyamatos megjelenést jelent, ezért belementem. A folytatás engem is meglepett.

Tovább →

Page 2 of 2