Gazdaságos hirdetési stratégia kezdő hirdetőknek

Most kezdesz el hirdetni a Facebookon? Mit hirdess? Hogyan csináld úgy, hogy meg is érje? Erre adtam választ ebben az élő adásban.

Tovább →

Mit tehetsz, ha nem megy jól a hirdetésed?

3 lépéses módszer, ami segít megtalálni, miért nem működik a Facebook hirdetésed és min kell változtatni.

Tovább →

Követőkből vásárlók: így hirdess okosan!

Ne a rossz példákat másold, ha nem akarod elégetni hirdetés címén a pénzt. Így hirdess, hogy gyorsan megtérüljön:

Tovább →

Poszthirdetés az Instagramon: Így csináld!

Nemrég jelent meg az Instagramon belül a poszt hirdetési lehetőség, amivel könnyen és gyorsan hirdetheted a bejegyzéseidet. Ebben a videóban megmutatom, hogyan kezdj bele!

Tovább →

Marketing 5 perc: Hogyan nem éri meg hirdetni a Facebookon?

És hogyan igen?

Tovább →

Facebook slideshow hirdetés: Hogyan használd kreatívan?

A Facebook tavaly októberben vezette be a slideshow hirdetéseket, amiknek segítségével néhány képünkből rövid videót készíthetünk a hirdetési felületen és ez jelenik meg hirdetésként. Ennek nagy előnye, hogy egyszerűbb elkészíteni, mint egy videót, mégis jobban észrevehető, mint egy sima “kép + szöveg”-hirdetés. A slideshow funkcióit augusztus végén a Facebook kibővítette, most már zenét is adhatsz…

Tovább →

5 perc marketing: A remarketingről

Új videósorozatot indítok: ezentúl minden szerdán megosztok egy 5 perces rövid marketingleckét egy-egy fontos témáról. Elsőként néhány remarketing ötletet szeretnék adni.

Tovább →

Mire figyelj, ha hirdetsz

Szuper hirdetési lehetőséggel keresett meg a minap egy cég. Persze legalább hetente egy ilyen ajánlatot kapok, amiknek a többségét visszautasítom, most azonban olyan kiadványról volt szó, ami pont a célcsoportomat célozza és ami folyamatos megjelenést jelent, ezért belementem. A folytatás engem is meglepett.

Tovább →

Page 2 of 2