Ha árakciózni akarsz így csináld: 7 ötlet

A vásárlók szeretik az árakciókat. Ha jól csinálod.
Ha viszont rosszul, akkor csupa csalódásban lesz részed.
Talán eladsz egy csomó terméket/szolgáltatást (vagy nem), de te sem jársz jól és a vevők sem lesznek felhőtlenül boldogok.
De hogyan és mikor érdemes árakciózni?
Milyen fajtái lehetnek az árakcióknak és melyiket mikor használd?

Erről volt szó ebben az élő adásban.

Az élő adás vázlata:

„Csak úgy” soha ne árakciózz, mindig magyarázd meg (ha árengedmény nélkül szeretnél kampányolni, nézd meg ezt a videót)

Ha árakciózol:
– mindig magyarázd meg miért,
– legyen stratégiád!

Mikor érdemes árakciózni?

1. Ha az inaktív követőidnek szeretnél eladni
2. Termékbevezetésnél bevezető árat adni
3. Piacszerzés miatt (egy adott terméket mélyen áron alul adni)
4. Régi termékek, készletek eladása
5. A legjobb régi vagy az inaktív vevőidnek kuponkedvezmény vagy VIP akció
6. Életciklus engedmény (régebbi termék olcsón)
7. Piacvédelem (ha sok új belépő van a piacodon egy terméket sokkal olcsóbban adni, amennyiért ők már nem engedhetik meg maguknak)

Leave A Response

* A hozzászóláshoz el kell fogadnod az adatvédelmi tájékoztatónkat

*

Elfogadom

* Denotes Required Field