A hatásos reklám 5 fajtája

Ha szeretnéd felpörgetni a marketingedet az új évben hatásos hirdetésekre mindenképpen szükséged lesz hozzá.
De milyen is az igazán hatásos hirdetés?
Mitől lesz ütős? Mitől fogják észrevenni?
Valójában 5 fajtája van.
Válaszd a neked valót és nyert ügyed lesz!

Mik azok és hogyan csináld? Ezt tudhatod meg ebből a 🌞Gazdagmami Hétindítóból!🌞

Az adás vázlata:

Mitől lesz hatásos a reklámod?

– A hirdetésed fő célja: felkelteni a figyelmet ÉS a honlapodra terelni a látogatókat
– Legyen üzenet a hirdetésnek, ne csak felsorolás legyen!
– Ne legyen túl rövid, túl általános!

2 gyakori hiba:

1. Csak kedvezményt, árat reklámozol
2. Túl általános hirdetés, mindenkihez szól, mindent le akarsz írni benne

Helyette mit írj a hirdetésbe?
(csak egyet választhatsz)

1. Probléma: amitől a vevőd megszabadulhat, amit a termék megold, amivel a célcsoportod küzd
2. Eredmény: amit elérhet, ha tőled vásárol
3. Célcsoport: amiből magára ismer
4. Ajánlat: ajándék, csomagok, miért éri meg
5. Egyediség, különlegesség, amiben más az ajánlatod, a megoldásod (csak akkor, ha a vevőnek is számít!)

Leave A Response

* A hozzászóláshoz el kell fogadnod az adatvédelmi tájékoztatónkat

*

Elfogadom

* Denotes Required Field