Hogyan teremts igényt a termékedre?

A terméked szuper, de a piac még nem tud róla: Hogyan tudsz igényt teremteni rá?

– Mi is az az igényteremtés valójában (nem az, amit sokan gondolnak)?
– Honnan tudhatod meg, mire van igénye a piacodnak egyáltalán?
– Milyen eszközökkel, milyen kommunikációval tudsz igényt teremteni? (mutatok példákat is)

– erről volt szó a legújabb Gazdagmami Hétindítóban.

Az adás vázlata:

Miért fontos az igényteremtés? Mi a célja?

– Hogy, akik még nem ismernek, ismerjenek meg
– legyen kíváncsi az ajánlatodra,
– ismerje meg a témádat

Az igényteremtéssel építed a piacot, így nem a versenytársaiddal osztozol meg egy szűk piacon, hanem egy egyre bővülő piac részese leszel.

Kérdés: vajon a te termékedre, témádra rákeresnek-e vagy sem?

Fontos: nem elég azt kommunikálni, hogy új a terméked, ezzel csak a piac egy kis szegmensét éred el.

Mit tegyél?

1. Keress egy problémát, ami már megvan és kezdd el azt kommunikálni!

2. Keress egy célcsoportot, akiknek nagyon fontos a megoldás, amit kínálsz és kezdj el nekik kommunikálni!

3. Keress egy olyan terméket/szolgáltatást a kínálatodban, amire már most van kereslet!

4. Terjeszd a termékedet, legyél több helyen elérhető! (pl. más webáruházak, Meska, Etsy, vásárok, viszonteladók)

5. Próbálj ki új megjelenési lehetőségeket! pl. PR, pályázat, kihívás, rendezvény, verseny

6. Új felületeken jelen lenni (pl. saját magazin, webinár)

7. Szokatlan ajánlat, ami eddig nem volt a piacon (pl. fapados, előfizetéses)

8. Edukáció (pl. ingyenes teszt, interjúk, könyv, Youtube videó, rendezvény)

Leave A Response

* A hozzászóláshoz el kell fogadnod az adatvédelmi tájékoztatónkat

*

Elfogadom

* Denotes Required Field