Jó lenne egy vonzó ajánlat? Olyan, amire harapnak a vevőid? Olyan, amire sokan kattintanak? Olyan, amit sokan visznek? De közben meg nem akarsz mindig árakciózni?
Hogyan csináld?
Ebben az élő adásban 6 olyan ötletet mutattam, amivel mindig érdekesek, aktuálisak lehetnek a kampányaid árengedmény nélkül is.
A 6 ötlet, amiről az adásban beszéltem:
1. Tedd szezonálissá a terméked! pl. csomagolással, kommunikációval (pl. szerelmeslevél az ügyfeleidhez Valentin napon)
2. Vegyél elő egy terméket és legyen az az aktuális főszereplője a kampányodnak! (vagy egy ajándék, amit szezonálissá tudsz tenni)
3. Szezonális termék/szolgáltatás, ami csak az év egy adott időszakában kaphatóü
4. Adj hozzá sztorit! pl. esettanulmány, „a macskámnak kiscicái születtek”
5. Tedd a problémát az ablakba!
6. Limitálj! Darabszám vagy időlimit
Leave A Response