6 ötlet hogyan kampányolj árakció nélkül

Jó lenne egy vonzó ajánlat? Olyan, amire harapnak a vevőid? Olyan, amire sokan kattintanak? Olyan, amit sokan visznek? De közben meg nem akarsz mindig árakciózni?

Hogyan csináld?

Ebben az élő adásban 6 olyan ötletet mutattam, amivel mindig érdekesek, aktuálisak lehetnek a kampányaid árengedmény nélkül is.

A 6 ötlet, amiről az adásban beszéltem:

1. Tedd szezonálissá a terméked! pl. csomagolással, kommunikációval (pl. szerelmeslevél az ügyfeleidhez Valentin napon)

2. Vegyél elő egy terméket és legyen az az aktuális főszereplője a kampányodnak! (vagy egy ajándék, amit szezonálissá tudsz tenni)

3. Szezonális termék/szolgáltatás, ami csak az év egy adott időszakában kaphatóü

4. Adj hozzá sztorit! pl. esettanulmány, „a macskámnak kiscicái születtek”

5. Tedd a problémát az ablakba!

6. Limitálj! Darabszám vagy időlimit

Leave A Response

* A hozzászóláshoz el kell fogadnod az adatvédelmi tájékoztatónkat

*

Elfogadom

* Denotes Required Field