A hatásos értékesítési szöveg titkai

Hogyan írj olyan értékesítési szöveget, amire felfigyelnek, elolvassák és a végén rendelnek a vásárlók? Mit hova írj és miért pont oda? Mit ne írj a szövegbe és mi az, amit igen? Hogyan oszlasd el a vevők kifogásait és kétségeit? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?

Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.

Tovább →

Mire reagál a piacod? Így tudd meg:

Mit posztolj a Facebookon? Mit érdemes hirdetned? Milyen akcióra reagálnak vevőid? Honnan legyenek új követőid? Ezekre a kérdésekre csak úgy tudhatod meg a választ, ha megtudod KIK is igazán a vevőid! – Milyen szinten vannak? – Mit tudnak most? – Mire van szükségük? – Milyen üzenetekre reagálnak? Ha ezt nem veszed figyelembe vaktában fogsz lövöldözni…

Tovább →

Így írd meg a tökéletes hirdetésszöveget!

Mindig elakadsz, amikor hirdetést kéne írnod? Egy csomó időd elmegy a fogalmazgatással és aztán nem tudod, mi hiányzik, min kéne javítani? Elbizonytalanodsz, nem túl nyomulós-e a szöveged, nem túl hosszú-e, nem kéne-e még valamit beleírnod? A GazdagmamiShow hétfői adása ezúttal egy kis miniworkshop volt, ahol végigmentünk egy szövegsablonon, amit a segítségemmel átírhatsz a saját vállalkozásod,…

Tovább →

Meggyőző hirdetés szöveg ötletek

Hatásosabb hirdetéseket szeretnél írni? Olyanokat, amik megfogják a figyelmet, magával ragadják az olvasót és meggyőzik róla, hogy a te termékedre/szolgáltatásodra van szüksége? Ebben az élő adásban sok-sok ötletet kapsz arra, hogyan írd meg a hirdetéseidet és miként turbózhatod fel a jelenlegi hirdetésszövegeidet!

Tovább →

Mit reklámozz árakció helyett?

Az elmúlt hetekben sok vállalkozó kezdett el aktívan kampányolni. Rengeteg kezdeményezés jelent meg ingyen (edzések, nyelvoktatás, táncórák stb.) és sokan árakciókkal próbálják felhívni a vállalkozásukra a figyelmet. Azonban az árakció bár rövid távon hozhat vevőket, hosszú távon nem segít a vállalkozásodon. Hogyan szerezz vevőket árakció helyett? Íme itt van néhány lehetőség:

Tovább →

Mit tehetsz, ha elutasították a Facebook hirdetésedet?

Először is nyugi 🙂 Nem azért utasították el, mert illegális lenne az oldalad vagy mert utál a Facebook. A hirdetések szöveg- és képanyagát ellenőrzéskor egy automatikus rendszer nézi végig, ami meglehetősen szigorúra van állítva. Éppen ezért előfordulhat, hogy akkor is elutasításra kerül a hirdetésed, ha nem tettél semmi szabályelleneset. Lássuk, mi lehet tenni elutasítás esetén!

Tovább →

Kis pénzből hatékony Facebook hirdetés: Hogyan?

Hirdetnél, de nem mersz belevágni, hogy ne ússzon el a pénzed? Már hirdettél, de szeretnéd megtudni, hogyan lehet kisebb pénzből hatékonyabban hirdetni? Ebben az élő adásban megosztottam a legköltséghatékonyabb hirdetési módszereimet!

Tovább →

Hogyan hirdess okosan a Facebookon?

Már hirdetsz a Facebookon, de nem vagy elégedett az eredménnyel? Még nem hirdetsz, de később majd szeretnél? Ebben az élő adásban bemutattam: – Milyen hirdetéstípusok vannak és melyik mire való? – Milyen formátumok léteznek és melyiket érdemes használni? – Milyen célzási beállítások vannak és melyikkel juthatsz el a leghatékonyabban a célközönségedhez? És, ami a legfontosabb:…

Tovább →

Hogyan írj röviden és mégis hatásosan a termékedről?

Hosszasan győzködöd a vásárlót a terméked vagy a szolgáltatásod előnyeiről, de amikor rövid és velős szöveget kéne írnod, akkor elakad a szavad? Kínlódsz a hirdetések megírásával, mert nem tudsz elég tömören fogalmazni? A webáruházad „rövid termékleírás” részébe csak néhány unalmas termékjellemzőt tudsz írni, mert nem jut más eszedbe? Ebben az élő adásban ezekre a kérdésekre…

Tovább →

Page 3 of 5